Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Sterkte Sanda!

2. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Sanda, heel veel sterkte!! Vind het heel erg voor jullie. :(

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Wat is het hier rustig vandaag :)

@ vaddie: Ik heb dinsdag mijn ei gehad. Heb het voor het eerst gevoeld. Hoe voel jij je nu? Heb je ergens last van? Ik weet dat het nog veeeeeel te vroeg is om ergens last van te hebben, maar ik heb sinds gisteren last van gevoelige tepels. Vanmorgen werd ik ook wakker voor mn wekker en voelde ik me beroerd. Maar na een halfuurtje was het over.
    Ik vind het knap dat je tot de 15de kan wachten om te testen. Dat hou ik nooit vol! :p

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Normaal zou ik na de stopweek vandaag weer beginnen met de pil.. maar dat gaan we dus mooi niet doen! :D Vanaf nu dus echt het gevoel dat het gaat beginnen! :)

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ooh wat spannend Fleurop!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend fleurop! heel veel klusplezier :D

hier manlief druk bezig met de kamer voor de oudste... die gaat straks naar zolder, krijgt zijn broertje de grote kamer en blijft er een klein kamertje over.. hopelijk krijgt ook die snel zijn bestemming :D

verder druk met voorbereidingen voor morgen.. vriendin komt met man en 2 kids slapen, dus moet de boel aan kant hebben... en dan nog 2 verjaardagen... lekker druk dus... gaat de tijd snel, is het snel 2011 en snel 1 feb :D

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady's,
    @ Fleurop spannend he??? Succes de komende maand en veel klusplezier!
    @Sanda, ik lees je verhaal en krijg er kippenvel van, wat vreselijk voor jullie...Sterkte met het verwerken ervan!

Ik was gisteren dus ongesteld geworden na 36dgn, man wat een drama wat een krampen. Ben gisteren in 1 dag net zoveel bloed verloren wat ik normaal in een hele week verlies. Vandaag geen krampen meer, heerlijk dus.

Jullie nog leuke plannen voor oud en nieuw? Mijn moeder is jarig, en we hebben nog een verjaardag. Ook gaan we carbid schieten, daarna weer eten bij mn ouders en vanaf 22.00 heb ik alle vrienden bij ons uitgenodigd, om gezellig te borrelen. En dan tegen 2.00 naar de tent in de stad. Wordt dus een druk daggie.
    Groetjes

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Sanda: vreselijk, wat een heftig nieuws!!! Ik wens jullie heel veel sterkte!

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik word weer helemaal gek van mezelf...:x heb sinds vanmiddag last van ongikrampen. Kan natuurlijk niet, ik zit op dag 23 van mn cyclus, en 2DPO. Innestelingspijn? :( Is toch te snel hè... Ik durf er ook niet op te hopen... :( wel vervelend die krampen... jeetje, ben ik toch een zeurkous...

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: ik heb ook al anderhalve week last van ongiekrampen, al zijn het niet echt krampen maar meer een zeurende krampachtige pijn. Laten we gewoon hopen dat het wel kan!

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Vandaag is je laatste kans om nog een test te doen in 2010! Is er iemand die dit jaar nog gaat proberen? :D Of gaan we vol spanning allemaal 2011 in, ons (hopelijk) vruchtbare jaar?

Bij mij is de lading zwangerschapstesten aangekomen. Ik heb ze maar gelijk uit het zicht opgeborgen voordat ik mezelf niet kan inhouden! Als de supergevoelige testen al 6 dagen voor mn nod kan gebruiken, zou ik volgende week woensdag een gokje kunnen wagen :D Wie weet ;)

@ DutchDiva: Ik heb gisteren nog de hele dag die krampachtige ongipijn gehad. En het zijn inderdaad geen echte krampen, maar zo een zeurderige pijn. Bij het wakker worden vanmorgen had ik buikpijn. Maar dat is nu ook weer over. Zeurderige pijntjes komen stilletjes terug.

Maar ik ga snel aan het werk, dan moet ik er niet teveel over nadenken :)

Voor de dames die ik niet meer zie op dit forum, alvast een prettig eindejaar!

Groetjes

Tina

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hé DutchDiva: Ik lees net onder een ander onderwerp dat je vandaag misschien gaat testen???? :D:D:D
    En? En? En? (Ben niet nieuwsgierig hoor :p:D)

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dames, iedereen alvast een heel fijn en vruchtbaar nieuw jaar gewenst. Ik hoop dat we allemaal in 2011 kunnen zeggen dat we zwanger zijn!!! :D

14. Within

Within Niet meer actief

Vandaag gaan een aantal meiden ook stoppen! Ik nog niet, nog een paar daagjes.. maar wel gek om die banner nu op 0 te zien staan..

Iedereen een gelukkig en hopelijk vruchtbaar 2011 gewenst!

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: ik heb inderdaad getest deze laatste dag van het jaar, maar super negatief. Ik begin de hoop voor deze ronde een beetje te verliezen, want de zeurderige pijntjes worden steeds meer de klachten die ik voor elke ongie heb...baal er dus ook goed van!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ DutchDiva: Hè, jammer van die negatieve test. Hoeveel dagen voor je NOD zit je nu? Zolang je niet ongi bent, kan het nog...:)

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @ DutchDiva, balen meis... was een mooi eindejaarskadootje geweest!

hier vandaag mega ongi, dus nu 1 cyclus afwachten :D
    weet nu weer waarom ik zo dol ben op de spiraal.. bah.....

voor iedereen een mooi, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 gewenst!

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Was zeker een mooi eindejaarscadeautje geweest en ik wil het natuurlijk nog steeds hopen, maar kan het niet echt meer. Heb besloten dat ik pas maandag weer ga testen als ik dan nog niet ongie ben geworden. NOD is denk ik zondag. Nu maar duimen dat wat ik voel toch niet mijn ongie is.

Maar goed, meiden, ik wens jullie allemaal een heel goed uiteinde en natuurlijk een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2011!!!

Groetjes DutchDiva

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Iedereen hele fijne jaarwisseling en een zwanger 2011!!

@ DutchDiva Hoop dat je gauw zwanger bent!!

20. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,
    wilde me ook graag even aanmelden bij jullie 'clubje' :D
    Heb vandaag mijn laatste pil genomen, dus ben eens benieuwd!
    Iedereen een geweldig en gezond 2011 gewenst!

Deel Deze Pagina