Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend meis! ook voor jou een vruchtbaar 2011 gewenst!

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @MIW: welkom hier, alvast een vruchtbaar jaar gewenst!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    He mamainwording85! Welkom bij de club.

Nou dames, nog een paar uur en dan stappen we 2011 in... het magische jaar dat we hopelijk allemaal zwanger mogen worden. Laat die toeters van buikjes maar komen!

Ik ga de keuken induiken ter voorbereiding van de nieuwjaarslunch. Mmmm lekker lekker :D

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nou dames. Vanmorgen vroeg meteen het nieuwe jaar met klussen ingeluid. Voor het eerst zzonder pil. Bevalt wel dus doen we vast vaker ;)
    Maar iedereen een gelukkig nieuwjaar. Ik moet helaas nu werken :(

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hallo.,
    Ik ben Kirsten, 23jaar en mijn vriend en ik hebben in Nov. besloten in dec. te stoppen met de pil. Ben al vanaf half nov. aan de foliumzuur en sinds 13dec. gestopt met de pil.
    Echt heel spannend allemaal maar ben helemaal in de wolken aangezien ik het al zeker anderhalf jaar heel graag wil en nu mijn vriend er ook aan toe is!
    Zou het leuk vinden ook bij jullie 'groepje' te horen.

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kirsten: welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen en ook gaat 'beginnen'!

Heeft iedereen een goede jaarwisseling gehad?
    Hier was het erg gezellig, maar wel rustig in de straat. Ik weet alleen nog steeds niet of mijn ronde nu voorbij is. Gisteren na de negatieve test erg veel last van buik- en rugpijn. Het was net of mijn ongie er aan kwam. Uiteindelijk tegen het eind van de middag ook wat druppels bloed, dus ik verdrietig, hoewel het wel verwacht was. Maar vervolgens bleef het de hele dag bij die paar druppels en ook vandaag is het niet mee dan dat...Omdat ik toch denk dat deze ronde voorbij is, heb ik liever dat mijn ongie gewoon doorbreekt. Mijn cyclus gaat toch niet ineens raar doen?...

Groetjes DutchDiva

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!:D:D:D mijn beste en vruchtbaarste wensen voor iedereen :D:D:D

Kirsten: welkom bij ons clubje!

DutchDiva: wat vervelend he, die onzekerheid. Ik ken het helemaal...helaas... ik hoop dat je ongi snel doorzet. Of helemaal wegblijft ;) in combinatie met een positieve test natuurlijk :)

Hier oudejaar in mn eentje gevierd. Manlief moest werken, en ik had geen zin om bij vrienden (met kleine kinderen :)) te zitten in mn eentje. Had ik even geen behoefte aan. Maar vond het niet erg in mn eentje. Had het druk genoeg met de voorbereidingen van de lunch van vandaag :)

En uiteraard heb ik om 12uur heel hard gewenst voor een mooie verrassing in 2011 :)

8. Within

Within Niet meer actief

Ik slik nog tot vrijdag door :) Moest er gisteren wel even aan denken :p Als we maandag niet gingen verhuizen was dat mijn laatste pil geweest :eek: Ik ben toe aan een nieuwe banner!

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Voor iedereen een geweldig, liefdevol, gelukkig en vooral vruchtbaar jaar toegewenst.. dat we allen maar snel een posi test in de hand mogen hebben en liefst dit jaar nog een geweldig wondertje mogen vasthouden!

irri he, dat wachten tot je mag..
    hier is de spiraal er wel uit, maar gaan pas vanaf 1 feb ervoor...
    mijn dinnetje trouwt eind ssep en wil niet het risico lopen daar niet bij te kunnen zijn... onze jongste is daar nl bruidsjonker...
    dus aftellen tot 1 feb... en dan de nod rond 25 feb...

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat vervelend zeg die onzekerheid. Ik zelf heb sinds een paar dagen last van opvliegers en gek gevoel in mijn onderbuik, maar denk dat het van het ontpillen komt maar pff wat kan dat wat met je lichaam doen in combi met de kinderwens natuurlijk.
    Nou hoop voor je dat je cyclus een beetje normaal blijft doen.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Weer een hoop bij moeten lezen.
    Ben een weekje op wintersport geweest.
    Gisteren thuis gekomen.

Iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2011

12. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dames, ik wil jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar toewensen!!!!! Dat we allemaal maar snel een posi test in handen mogen hebben...
    Welkom nieuwelingen!!!!
    Ik ga zo maar eens de kerstboom opruimen.
    Fijne dag

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hallo Allemaal,

Ik wil me graag bij jullie voegen. Ik ben 26 jaar en mijn vriend 29. Sinds anderhalve maand gestopt met de pil en meteen begonnen met het foliumzuur. Leuk om te lezen dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten.

Groetjes,
    Juultje

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Alle nieuwe mensen welkom!!!!

@ Juultje: wat heb jij een korte cyclus! Was dat meteen toen je met de pil gestopt was? Had je het daarvoor ook al?
    Ik ben benieuwd wat mijn cyclus gaat worden. heb nu aangehouden wat ik voor de pil altijd had.

Volgens mij heb ik mijn eerste ontpil verschijnselen al te pakken. Had gisteren en eergisteren soort van opvliegers. En afgelopen dagen gevoel ongesteld te worden. Maar dat kan natuurlijk niet, ben er net sinds vrijdag vanaf ;)
    Ik laat alles lekker over me heen komen. Wel spannend wat er met me lichaam gebeurd en kan gebeuren!

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @fleurop ik werd twee weken na mijn pil-bloeding ongesteld. En nu ben ik weer ongesteld. Dus het gaat vrij snel. En vraag me af of het wel goed is dat ik zo snel weer ongesteld ben. Ik denk dat mijn lichaam nog in een ritme moet komen. Het zou dus best kunnen dat je nu al het gevoel hebt dat je ongesteld moet worden, ik had het ook! We zullen zien.

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Goedemiddag dames!

@Juultje: welkom!!!

@Deesjedees: lekker, even er tussen uit! Hopelijk hebben jullie genoten!

Hier is mijn ongie echt doorgebroken, dus op naar ronde 3! Hopelijk kunnen we in 2011 snel met zijn allen op een roze wolk!

Groetjes DutchDiva

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Dutchdiva, toch fijn dat je ongie er nu echt is. Ook al is het niet al raak in ronde 2, onzekerheid/onduidelijk is ook erg vervelend!!!! :)

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: dat ben ik helemaal met je eens. Ik baalde er goed van dat het niet raak was, maar vond die twee dagen van net niet ongie ook niet fijn. Nu weten we tenminste dat we verder kunnen in deze ronde! Dus dat wordt weer klussen haha.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen iedereen.

Iedereen een zeer vruchtbaar 2011 gewenst natuurlijk.

Hier mijn laatste week vakantie. Lief moet vandaag weer werken en begin een een opleiding. Hij moet de komende twee maanden iedere avond van 18.30 tot 22.00 naar school. En overdag gewoon werken natuurlijk. Ben dus bang dat er niet veel geklust gaat worden... (zucht)

Gisteren alle kerstspullen opgeruimd. Vandaag alles schoonmaken en de gewone spulletjes weer terug zetten.

Verder geen spannende dingen. Geen ongi (zou ook nog vroeg zijn)

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb gisteren ook het gevoel gehad of ik ongesteld moest worden. Dat is nu weer voorbij. Ben ook erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Voordat ik met de pil begon was het erg onregelmatig. Ben bang dat dat nu terug komt, maar we zullen zien.

Deel Deze Pagina