Goedemorgen allemaal Hier nog eentje die vandaag weer begonnen is met werken. *zucht* Ik had er niet veel zin in...maar het is niet anders. Nog 8 dagen tot mijn nod... Momenteel heb ik nergens echt last van. Het enige rare wat ik merk is dat mn borsten vanbinnen harder zijn. Ik weet het, het klinkt raar. Je kan het vergelijken met een vrucht die rondom zacht is, maar waar vanbinnen een harde steen inzit. Doet verder geen pijn. En had vorig weekend een blauwe ader door mn borst lopen. Maar verder niet misselijk, geen rugklachten of buikpijn/steekjes. Dus ik vrees dat er deze ronde ook niets is. Hoewel ik bij de vorige rondes veel meer "klachten" had... dus ik weet niet of ik nog hoop mag koesteren... Ik denk dat ik woensdag een ultra-gevoelige test ga uitproberen. Zou 6 dagen voor je NOD kunnen schrijven ze in de bijsluiter...
goede morgen... @tina85--- handig zo'n ultra gevoelige test.. @deesjedees--- hoop dat je er een beetje regelmaat in kunt ontdekken.. @vaddie-- dan is ie voorlopig idd errug druk.... maar dan is de ontspanning extra nodig @DutchDiva-- balen van je ongi, maar idd fijn dat je wel duidelijkheid hebt.. op naar de volgende ronde @hier nog een dagje rust... manlief wel aan het werk, maar de oudste is vandaag nog vrij... morgen moeten we weer vroeg op de fiets zitten.. heb de mazzel dat ik niet hoef te werken.. hobby af en toe alleen wat bij.. erg gezellig en mooi meegenomen.. de offerte voor nieuwe dakramen zijn aangevraagt en kunnen wssl binnen 2 weken worden geplaatst.. kunnen we de zolderkamer voor de oudste helemaal afmaken en de kids op hun nieuwe kamers instaleren.. pffff, laat ik nu maar eens actief gaan worden.. moet nog zoveel doen vandaag..
Hoi allemaal! Ik kom hier voorzichtig weer meekletsen...Het bloedverlies is nu na de miskraam bijna afgelopen, dus dit zag ik dan maar als mijn 'menstruatieperiode'. Ben echt benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen...Pff ik begin echt weer van voor af aan...ik ben nog even in twijfel of ik er deze maand al voor zal gaan, ook mentaal gezien. Medisch gezien kan het volgensmij geen kwaad. Maar van de andere kant; een kindje wil ik toch, dus deze maand overslaan voelt ook een btje als een gemiste kans...Mmm moeilijk moeilijk.Wat zouden jullie doen??? @Tina, spannend!!! Je kunt bijna testen!! Hoop echt dat het raak is! Maar zou je die vroege test wel doen? Ik had dr best wel slechte verhalen over gelezen...Je moet het natuurlijk zelf weten, ik snap heel goed dat je niet kunt wachten Maja, als je echt kwaaltjes hebt dan zal je Hcg-hormoon wel al hoog genoeg zijn..Ik hoop het voor je!! Houd ons op de hoogte Je NOD is trouwens wel op een mooie datum Hoe is het met alle anderen die gestopt zijn met de pil?? Al ontpil-verschijnselen? Liefs, Sanda
Hallo meiden, Ik wil me ook graag toevoegen bij de club! Mijn naam is Desiree ben 25 jaar en getrouwd met mijn man die ook 25 is. Ik ben op 31 december gestopt met de pil.. Hopelijk krijgen wij en jullie allemaal snel een posi test in handen. xx Dees
He meiden, Veel weer aan het werk dus. Mijn eerste ontpilverschijnselen zijn al een paar dagen onderin buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden (terwijl ik er net vanaf ben) en verder gisteren beetje gevoelige borsten (dat viel op omdat ik dat nooit heb). Maar dat is nu weer weg. En meer zin in seks... maar misschien zit dat tussen mijn oren Gisteren alvast een ovulatietest gedaan. Streepje was duidelijk zichtbaar maar nog niet donkerder dan andere streepje. Maar had niet anders verwacht. Vanmiddag weer testje of er al verschil is. Zal mooi zijn als ik meteen een normale cyclus heb natuurlijk.
@ Sanda: Mmmm, ik weet niet wat ik jou situatie zou doen...Het is natuurlijk wel heftig wat je hebt meegemaakt. Ik denk dat je zelf een beetje moet voelen of je er klaar voor bent. Langs de andere kant heb ik wel eens gehoord dat je na deze situatie extra vruchtbaar bent... En als je denkt dat het een gemiste kans is om nog even te wachten, dan lijk je me wel weer klaar om het weer te proberen. Heeft de VK hier misschien nog iets over gezegd? Ik zou je gevoel volgen. Die ultra-gevoelige test zat in het bestelde pakketje, dus ik ga hem toch gebruiken. (Dit stukje ongeduld kan ze niet laten liggen in de kast ) Maar ik blijf er wel voorzichtig met de uitkomst. Ik ga er nu van uit dat de testen negatief zullen zijn, want het is echt nog wel vroeg, en ik durf mn eigen lichaam niet te vertrouwen. Ik denk dat het ook wel een beetje gewoon de drang om te testen is. Als ik die gevoelige test gedaan heb, dan hoop ik weer even "rust" te hebben om dan weer een paar dagen te wachten @Dday: Welkom bij de club! @ Fleurop: heel herkenbaar die ontpillingsverschijnselen... En dat verhoogd libido had/heb ik ook Maar bij mij situeert zich niet tussen mij oren, maar iets lager Ik duim in ieder geval voor je dat je een positieve ovutest krijgt, en een mooie cyclus.
Hallo allemaal, ik meld me ook. Zie ook mijn onderschrift. Vanaf 2006 bezig en hopelijk dit jaar zwanger met behulp van ICSI. I hope so!!
Welkom@ Joekie en Maart. Ik heb een vraagje. Misschien heeft een van jullie dit ook bij de hand gehad. Ik ben zaterdag heel licht ongesteld geworden. Zondag geen bloeding meer en vandaag ook niet. Zou dit zo zijn omdat mijn lichaam ontpilt? Ik heb nl ook geen typische klachten voor ongi. En de kans dat ik zwanger ben is erg klein.
Waaw! Wat een nieuwe meiden! Welkom allemaal En succes! @ juultje: Het kan ontpillen zijn, maar het kan ook een ovulatiebloeding of innestelingsbloeding zijn. 1 dag een klein beetje bloedverlies kan je naar mijn mening niet als ongesteldheid zien... Ben je al ongesteld geweest na je ontrekkingsbloeding? Of was het bloedverlies van zaterdag je eerste "bloeding"? sorry dat ik het zo plat breng
welkom meiden! @juultje....dat zou idd heel goed het ontpillen kunnen zijn..je kan over 1 of 2 weken zomaar weer ongi worden.. @fleurop... ook hier verhoogt libido,maar willen nog 1 maandje met kapotje doen, dus dat knakt weer af (libido gaat vaak door hormonen van de anti-c omlaag.. is een bekent effect.. helaas...) hier lekker druk in huis.. moet alleen de ramen achter-buiten nog doen.. de rest is klaar... daarna nog ff zuigen en dweilen en dan vind ik het weer prima voor vandaag... morgen nog een dag hoor...
@tina. Ik ben al ongesteld geweest. Dat duurde drie dagen en dat was zaterdag 20 dagen geleden. Vandaar dat ik aannam dat het mijn ongi was. Beetje verwarrend dit allemaal... Ik moet denk ik iets meer geduld hebben. Dank voor je antwoord!
@ juultje: Ik wil je niet blijmaken met een dooie mus, maar het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn, maar een innestelingsbloeding zou ook kunnen... Ik ben in ieder geval benieuwd wanneer je ongi nu echt doorzet... (als ie al doorzet ) Maar zoals jannie zegt, het kan ook ontpillen zijn. Er zit niets anders op dan afwachten... Hoe vervelend dat ook is...
Hier ook wel wat ontpilverschijnselen. Ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden terwijl ik daar net van af ben. Heb het af en toe ook ontzettend warm. Libido is ook omhoog. Mijn man word er gek van. Hi hi.
@nieuwe meiden: welkom hier! @Tina: wow, 6 dagen voor je NOD testen, dat is wel vroeg. Ik weet niet of ik dat wel aan zou durven, zelfs met zo'n ultragevoelige test...Aan de andere kant vond ik het wachten echt super moeilijk haha. Maar hou ons op de hoogte! Hier een dagje vol met strijken. Daar heb ik gelukkig geen hele aan en ik zet ondertussen lekker een dvd'tje op, maar door alle feestdagen is het een beetje opgelopen. Maar ik moest natuurlijk tussendoor wel even komen spieken hier haha Groetjes DutchDiva
hihi, ik wilde strijkvrij het nieuwe jaar in.. dus heb alleen nog was liggen.. de machine draait weer overuren... donderdag weer strijken... hier alle kerstzooi weg, ramen beneden aan binnen en buitenkant gesopt, beneden de boel weer heerlijk fris.. morgen boven en vrijdag lekker een dagje helemaal niets.. ik kan ook nooit zo lang wachten, maar daardoor test gedaan die neg was, terwijl ik zeker wist dat ik zwanger was.. heb beide keren alleen een test ter bevestiging gedaan.. 1 dag voor NOD gaat hier goed, maar 3 dagen was al te veel... (al had ik het toen 's middags gedaan.. ook niet slim.. volgende x gewoon weer vroeg in de ochtend.. moet er nu toch vroeg uit...
@ DutchDiva: Mag ik mijn strijkberg ook bij je droppen??? Heb echt een berg van drie weken liggen Ben nu bijna door mijn kleding heen, dus moet er ook echt aan gaan beginnen Volgens de bijsluiter zou het kunnen vanaf 6 dagen voor NOD... dus ik ga het ook gewoon proberen. Maar ben wel voorzichtig met de uitslag hoor... (maar heb het geduld niet om te wachten nu ik weet dat de bijsluiter zegt dat het zo snel al kan... ) Het klinkt misschien gek, maar ik heb liever gewoon een negatieve test dan deze onwetendheid/nieuwsgierigheid. Maar ik laat jullie zowiewo woensdag weten wat het testje zegt Ik ben verder wel bang dat ik me weer dingen ga inbeelden Sinds vanmiddag heb ik heel kleine steekjes achter mijn schaambot. Heel vreemd gevoel moet ik zeggen... Ik probeer me echt om mn werk te concentreren (en hier af en toe te piepen ) Ik probeer telkens tegen mezelf te zeggen dat ik me niet moet aanstellen. Wil niet gaan zweven...en dan hard vallen als ik ongi word :x
lastig he.. je wil zo graag en dan gaat je lijf ook nog raar doen.. ga je je weer afvragen of je niet te graag wilt en je dingen gaat indenken.. ga heeeel hard voor je duimen..
Inderdaad Jannie... zooooo moeilijk, het vrouwelijk lichaam... Maar bedankt dat jullie voor me duimen Ben blij dat ik mijn hart hier kan luchten