Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    bedankt voor de info.
    Kan ik de testen wel bewaren om te vergelijken?
    Of krijg je dan vals resultaat?

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Sommigen lukt het om de testen te bewaren.
    Bij mij lukte het nooit.
    Eenmaal de test opgedroogd was, werd het streepje veel donkerder en kreeg ik dus een valse uitslag...:(
    Tja, je kunt het altijd proberen hè :)

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Pffff, k heb weeral zo'n honger... En dat terwijl ik vanmiddag toch goed gegeten heb. K heb daarnet nog maar een extra boterhammetje gegeten :) K verplicht me nu ook om meer te drinken om toch maar een volle maag te hebben... *zucht* nog twee uur te gaan en dan heeft manlief hopelijk het eten weer klaarstaan. :)
    :(Ik hoop zo hard dat ik binnekort niet teleurgesteld zal worden:(

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo wat een kletsmajoors haha, ik moest even bijlezen!

Maar Tina, alweer zo'n trek? Ik ga toch langzamerhand voor je hopen dat het betekent dat je een klein friemeltje in je buik hebt zitten. Wel goed dat je niet getest hebt!

Groetjes DutchDiva

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Tja...een frummeltje of een hongerig monster??? :D
    Wie weet, wie weet??? :) :p
    En wat als ik niet zwanger ben??? :( Heb voorheen nooit vreetbuien voor mijn ongi gehad hoor...

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goede avond allemaal,
    Ik heb ook weer een hoop bijgelezen zeg!
    Ben heel benieuwd Tina85 hoe het verder met je gaat en of je zwanger zal zijn en knap dat je nog niet gaat testen!

En als je niet zwanger bent? Dan heb je alsnog lekker gegeten;)

@Kirsten87, ik ben ook in dec gestopt met de pil en heb ook een aantal dagen menstrustiepijn in mn onderbuik. Maar denk inderdaad dat het het ontpillen is.

Hier gaat het nu weer een stuk beter!
    Gister geklust want we weten natuurlijk nooit of er al een ei is of aankomt. Omdat dit pas mn 1e ronde is weet ik ook niet hoe mn cyclus is. Voor de pil was ik heel regelmatig ingesteld maar nu is het afwachten.
    We zullen zien....

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Pfff balen...net weer negatieve test gehad :( ik had zo het gevoel dat het goed zat.
    Ik heb het wel weer effe gehad nu :( voel me weer bedrogen. Door mezelf maar ook door mn lichaam. Hoewel het misschien nog te vroeg is. Mmmm vanaf nu vertrouw ik echt geen enkel symptoom meer. Moet mezelf een beetje harder maken om niet telkens teleurgesteld te worden...

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina85 balen. Maar nog steeds denk ik dat je wel een kans hebt. Je gaat nu uit van de 11de maar misschien is je nod pas de 15de dan zou nu testen vrij vroeg zijn. Kop op hoor. Maar snap dat je teleurgesteld bent.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @Tina:
    Jeetje wat balen zeg. Had je verhaaltjes een beetje gevolgd maar wat een tegevaller., bah!
    Misschien heb je die symptonen en de trek wel gewoon door je hormonen die op hol slaan, we blijven toch vrouwen he..,
    Nou kop op, het gaat je echt wel lukken maar we willen altijd sneller als de natuur he.. Hoe lang ben je nu bezig?

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Goo,

Leuk dat je ook in dec. bent gestopt lopen we een beetje gelijk.
    Ja ik heb het nog steeds en heeeel erg zin in chocola en vet dus begint wel iets meer op ongi pijn te lijken maar toch voelt het iets anders.
    Baal er wel heel erg van dat de pil dit met je kan doen, als ik dit van te voren had geweten was ik er niet eens aan begonnen
    denk ik, wat een troep is het eigenlijk!

Dat cyclus probleem herken ik., eerste ronde en je weet helemaal niks! Maar afwachten wanneer de eerste ongi komt...,

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    pfff ik ben het nu al beu dat ontpillen.
    Ik heb het idee dat ik heel de dag moet plassen. Heb steken links onder in mijn buik. Mijn borsten zijn erg gevoelig. Mijn rugpijn begint weer op te spelen vandaag(heb hernia gehad). En ik voel me nou niet echt happy. Flink verkouden nu. Sorry moest er even uit.

Tina ik ben heel hard voor je aan het duimen dat je binnenkort een positive zwangerschapstest hebt.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja, tis gewoon afwachten en dat is toch wel moeilijk!
    Ik ben de 23e gestopt dus net ff wat later. Maar we zullen zien hoe het verder gaat.

En inderdaad raar hè wat de pil met je kan doen. Maar ook dit verschilt per persoon.

Hou ons hie maar op de hoogte over het wel en wee, dan doe ik dat ook8)

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb de 23ste mijn laatste pil genomen. Heb 27ste ontrekkingsbloeding gehad. Had nooit verwacht dat zo'n klein pilletje zoveel kon doen moet je lijf.
    Maar ik ga nog maar weer eens plassen en daarna kruip ik naast mijn man in bed. Ligt al te slapen. Erg druk op zijn werk.
    Helaas dus niet aan de klus. Hi hi

14. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deesjedees. Is dat allemaal van het ontpillen? Ik ben nog niet zo heel erg op de hoogte namelijk.. Ik had de 25e mijn laatste pil, ben vooral doodmoe en heb hoofdpijn. Beetje vreemde combi misschien en geen idee waar het mee te maken heeft trouwens. Maar inderdaad ongelofelijk wat zo'n stom pilletje eigenlijk al die jaren met je lichaam gedaan heeft he..

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat ik zelf zo vervelend vind is inderdaad die onzekerheid... Zo'n eeste cyclus na de pil... Hoe lang is ie.. Wanneer is mijn ei, komt ie uberhaupt. Erg vervelend. Maarja het is toch afwachten.
    Een vriendin van mij is een keer gestopt met pil en werd pas na een half jaar weer ongesteld.. Daar moet ik dus echt niet aan denken.
    Tina: balen meid. Maar ik blijf duimen.. Het kan nog!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Het is zo fijn om te lezen dat je niet de enige bent die last heeft van het ontpillen.
    @deesjedees: Ik ben het ook helemaal beu hoor!! Ben ook al 2 dagen helemaal kapot! Moe, gesloopt, en toch niet kunnen slapen en inderdaad voor het minste of zelfs niks naar het toilet, pfff, grrrr, blegh!
    Fijn dat je het dan hier ff kwijt kan he?
    Zeg het wel tegen mijn vriend zodat hij ook weet wat het met me doet en zich er bewust van is maar hij kan het gewoon niet helemaal snappen (ik ook niet altijd maar goed, haha).

Vannacht anderhalf uur wakker gelegen en nu weer helemaal gesloopt terwijl we er half 10 al in lagen. Ach meiden, het zal toch niet zo lang duren dat ontpillen?? Hoop het!
    Ja die eerste cyclus vind ik wel vervelend, hoop dat het niet al te lang duurt, maar we zullen zien..,

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten,
    Komt me erg bekent voor wat je op noemt. Ik had vanacht ook dat ik slecht kon slapen. Gisteren avond niet in slaap kunnene komen. Ik vind dat zeurderige gevoel links onder in mijn buik ook zo raar. Wil wel eens weten wat het is.
    Weet niet of het nu van het ontpillen is of dat ik ziek word. Op mijn werk heerst de griep

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Bedankt voor jullie steun meiden. Het doet me goed dat jullie met me meeleven :)

Het is inderdaad vervelend wat dat kleine pilletje allemaal veroorzaakt (heeft) he... en geloof me, eenmaal die pil uit je systeem is dan nemen je hormonen het over en word je daar helemaal gek van :( Wees er op voorbereid dat je de komende tijd geen controle hebt over je cyclus/lichaam. Ik vind het ook superk*t hoor! En onze mannen die begrijpen niet wat we doormaken (hoe hard ze ook hun best doen.)
    Begrijp me niet verkeerd, mijn man kan superlief voor me zijn, maar er zijn ook momenten dat hij mij kan afschieten hoor, en dan denk ik ook wel eens "laat me gewoon met rust"
    Pfff, heb gisteren staan huilen onder de douche (ahum, zeep in mn ogen ;)) Gewoon uit onmacht en boosheid. En ik moet zeggen, dat lucht wel weer even op. Heb ook besloten om pas na mijn nod weer te gaan testen (tenzij mn ongi eerder komt) Maar ga er wel van uit dat die komt...

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @deesjedees
    Ik wil het ook wel is weten ja., dit is dag 4 met dat gevoel links in mijn onderbuik,
    Heel vervelend, maar je doet er niks aan., als het maandag nog is na een negatieve test ga ik even langs de ha, gewoon om te vragen of het 'normaal' is.

@tina
    Ja mijn vriend is ook super lief hoor daar gaat t niet om, maar het is voor mannen gewoon niet goed voor te stellen wat een vrouwenlichaam kan doen en hoe emo je vaak kan worden om 'niets' of weinig.,
    Ach het komt vast goed.., suvcces!!

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: je zit er vast niet op te wachten maar ik weet hoe het voelt meid. Afgelopen week wist ik zeker dat het raak was en was ik ook echt van slag van mijn negatieve test en nu een week later zit mijn ongie er al bijna op... Ik voelde me echt in de steek gelaten door mijn eigen lijf, want ik voelde zoveel andere dingen dan anders.
    Begrijp me niet verkeerd, ik hoop nog steeds voor je dat je te vroeg getest hebt en je wel zwanger bent, maar het is sowieso een rotgevoel! Dus kom alsjeblieft hier je hart luchten en krijg af en toe maar wat zeep in je oog, daar is niks op tegen. Hoe lief de mannen ook zijn, sommige dingen kunnen ze op de een of andere manier niet snappen...En hier kan ook niemand het voor je oplossen, maar het helpt allicht iets...

Groetjes DutchDiva

Deel Deze Pagina