Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Goo: fijn dat het zo positief is uitgepakt! Lekker is dat he, dat iemand op de hoogte is!

@MayD: leuk dat je hier ook mee komt kletsen! Hoewel wij niet echt een leeftijdsverschil hebben (man 29, ik 27), was ik ook veel eerder toe aan kinderen. Dus dat wachten komt me bekend voor haha. Zo fijn als ze dan overstag gaan!

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom MayD. Veel succes gewenst. Hier was het eigenlijk andersom. Vriendlief wilde eerder dan ikzelf. Dus hij moest wachten op mij :). Maar het is een bijzonder moment als je met zijn tweeen besluit ervoor te gaan.

Ik ben helemaal in de war van mijn ovutesten... Gister was het streepje licht zichtbaar maar volgens mijn cyclus (die natuurlijk nog niet klopt) heb ik morgen mijn ovulatie... Kijk ik vandaag weer op dezelfde test is het streepje bijna net zo donker als het controle streepje. Ik weet dat je eigenlijk niet meer mag kijken na 10 minuten maar bij mijn andere testen was het de volgende dag gewoon hetzelfde. Behalve dat we nu aan het 'klussen' zijn geslagen is het toch wel een beetje verwarrend allemaal.

@tina85 hoe gaat het met je?

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hello girls!

Welkom MayD!:)

Zo, we krijgen een aardige club hier :) leuk hoor :D

@ juultje: tja gedroogde testen zijn helaas niet betrouwbaar. Heb je vandaag al getest? Ik hoop dat ie vandaag gelijk zo donker uitschiet!

@ deesjedees: wat vervelend van je rug... ik hoop dat het ondertussen weer wat beter gaat. Wat betreft dat slijm...net voor en na het bij mij draderig werd, was het waterachtig. Duim dat je ei op komt is. Vruchtbaar slijm is vergelijkbaar met rauw eiwit.

@ kirsten: hoe was jou testje?

Kom op dames! Allemaal een ei leggen he! Ik duim voor jullie! :D

Ik heb vanmorgen toch weer in dubio gestaan voor het badkamerkastje, maar heb uiteindelijk niet getest. Als het lukt wacht ik tot na mn nod. Ik heb momenteel geen klachten meer, dus is ga ervan uit dat het niets word. En had vanmorgen geen zin om mijn goede bui te verpesten met een nega test. Stel dat ie toch positief was geweest, dan is ie dat volgende week ook nog. Dit weekend geen teleurstellingen voor mij :) Ik ga zometeen lekker met de hond wandelen en straks ook even naar de stad.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @tina
    Ik ga morgen testen anders is het te vroeg.., vind het echt heel spannend.., ben al de halve dag misselijk en ben weer erg moe maar goed we zullen zien...,
    Ja ik zou ook wachten tot na je nod maar het is echt moeilijk omdat je graag een positieve test wilt zien..,
    Nou succes ermee., ik laat t weten als ik heb getest morgen..,

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina,
    Knap dat je nog even kunt wachten tot je nod. Lijkt me echt moeilijk.
    Ik wacht hier maar af. Verwacht niet dat ik zwanger raak deze ronden. Ben nog bezig met ontpillen.

@ kirsten,
    Hoop voor je dat je morgen een positive zwangerschapstest in handen hebt. Houd ons op de hoogte he.

Hier nog steeds last van mijn rug. Alleen nu links onderin. En ik loop nog steeds tig keer naar de wc terwijl er niks komt. Hou het nu maar op. als het maandag nog zo is maar even langs huisarts voor testen op blaas onsteking. Heb alleen geen pijn bij het plassen. Dus we zien wel.
    Hebben jullie getest toen je stopte met de pil? Of gewoon je ongi afgewacht?

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    DeesjeDees de rugpijn zou ook kunnen komen van een blaasontsteking toch? Ik had laatst ook een blaasontsteking zonder klachten te hebben bij het plassen. Sterkte in ieder geval.

Tina85 goed hoor dat je niet test!

Hier heb ik weer een nieuwe ovutest gedaan. En weer een licht streepje. Dus dat van gister zal wel ingedroogd zijn. Ik heb weer een set ovutesten bijbesteld. We zien het wel weer.

Kirsten succes morgen. Hopelijk kunnen we je feliciteren morgen!

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Daar zat ik ook aan te denken. Maandag maar even naar de huisarts om te vragen.
    Ik vandaag ook een ovulatietest gedaan. Maar een heel licht streep. Heb wel sinds vanmiddag vruchtbaar slijm. Ei sprong als die er deze maand is zal er dan binnenkort wel aan komen. Morgen maar weer een ovulatietest.

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Deesjedees: Welke testen heb je in huis? Ik heb de kruidvat testen maar ik lees hier op het forum veel slechte berichten over de kruidvat ovutesten. Met andere woorden het kan best zijn dat je ei eraan komt!

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kirsten: spannend! Ik kom morgen even kijken hier ;)

@Tina: knap dat je niet getest hebt, maar je hebt gelijk. Als hij positief is dan blijft dat zo...

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Vanaf vanmorgen heb ik rugpijn onderin! Echt heel vervelend, heb ik nooit.
    Heb vanmiddag ook weer ovutest gedaan (van kruidvat). Licht streepje, zoals ik eigenlijk de hele week al heb (heb ook met matcare getest, maakt geen verschil). Had voor mijn gevoel wel vruchtbaar slijm.
    Ik vroeg me af of deze draderige afscheiding de gehele dag aanwezig moet zijn om te spreken van vruchtbare afscheiding. Ik heb het namelijk alleen vanmiddag. Net niet meer (eigenlijk niks).

tjongejonge wat is een lichaam ingewikkeld zeg....

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @juultje, Ik gebruik ook de testen van de kruidvat. Streepje is precies het zelfde als de andere dagen. Maar ik denk dat je alleen een positief streepje heb als je ei sprong is. Ik weet nu absoluut niet wanneer dat dat is. Ik ga nu maar van mijn afscheiding af. Hopelijk dat ik daar wel wat wijs uit kom.

@ fleurop, Ik heb sinds vanmiddag van dat vruchtbare slijm denk ik. Ik denk dat het wel heel de dag moet zijn. Want zoals ik lees heb je dat iets voor je ei sprong en vlak erna.
    Tja een vrouwenlichaam wat ingewikkeld zeg.

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleurop, Merk jij iets van de etos zwanger worden pillen. Ben erg benieuwd of het iets doet.

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    @Deesjedees: ik weet niet zo goed wat ik er nu van moet voelen.... ik hoop dat het iig zorgt dat mijn cyclus op gang komt, en dat is natuurlijk nu lastig te zeggen aangezien dit mijn eerste is na gestopt te zijn met de pil :) Als mijn cyclus rond de 30 zal zijn dan ben ik al blij... en of dat dan iets met de pillen te maken heeft is natuurlijk dan niet te achterhalen..

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend zeg al die (aankomende) testen!
    Ik ga duimen voor jullie!

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleurop, Ik gebruik ook die pillen. Was erg benieuwd of je er iets van merkte. Ik tot nu toe niet zoveel. Denk wel dat mijn cyclus op gang komt.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen dames,

Nou vanmorgen getest., en ja zoals ik ergens al wel verwacht had: Negatief
    Ben ook nog maar net gestopt met de pil dus dat is een troost voor me.., we gaan gewoon verder proberen....

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goedemorgen allemaal :)

Ik vermoed dat het bij mij einde oefening is....afscheiding is niet meer echt helder, maar gaat eerder naar de bruine kant. Dus gisteren in de etos nog maar een doosje "zwanger WORDEN" ipv "zwanger ZIJN" meegenomen :) ben blij dat ik gisteren niet meer getest heb...heb ik voor volgende maand nog eentje extra:D Dus nu maar wachten tot ongi doorbreekt. Hopelijk snel, dan is mn cyclus weer ingekort :D eindig ik toch niet helemaal met lege handen :)

@ fleurop: dat vruchtbaar slijm houdt een paar dagen aan, dus niet de ene keer wel en de andere keer niet.

@ kirsten: jammer van je testje :( maar zolang je niet ongi bent, kan het nog. Ik blijf voor je duimen :)

@ deesjedees: zoals je ziet gebruik ik ook de etos-capsules. Maar ik merk er niets van hoor. Het enige wat ik wel zie is dat mn cyclus elke keer wat korter word. Maar ik weet niet zeker of dat aan die pillen ligt... ben der in ieder geval wel blij mee :)

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Tina,

Wat goed dat je cyclus inkort dat is een goed teken toch?
    Wat houd dat in, de etos zwanger worden pillen? Moet je dan ook foliumzuur slikken of zit dat erbij in?

Ja klopt het kan zeker nog, heb geen idee wanneer ik ongi ga worden, natuurlijk mijn eerste cyclus en geen ideee hoe en wat nu, ben benieuwd.
    Ga iig wel een afspraak maken bij de huisarts, heb wel wat vragen en heb nog steeds die 'buikpijn'. Wil gewoon even weten of het goed zit.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jammer Kirsten maar zoals voor mij gezegd kan het nog steeds!

Deesjedees ik hoop eigenlijk dat die ovutesten van Kruidvat wel gewoon goed zijn. Had vandaag namelijk een knaltest...:) Voor de zekerheid heb ik ook testen besteld bij Zwanger en Kids.

Tina toch nog een positief aspect aan je ongi!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kirsten, in de etos-pillen zitten alle belangrijke vitaminen en mineralen (oa foliumzuur). Ik had eerst een ander merk, maar toen las ik op verschillende forums dat de etos-pillen bij veel dames hielpen om de cyclus te verkorten. Mijn vorige cyclys werd 2 dagen korter( van 40 naar 38), en momenteel zit ik op dag 32, dus het zou weer korter kunnen zijn als mn ongi snel echt doorbreekt. Als je van plan bent om met foiumzuur te beginnen kan ik de etos zwanger worden echt aanraden. Daar zit alles in de juiste hoeveelheid in. 2 maal daags een capsule nemen. Enige nadeel voor sommigen is de grootte van de capsules. Ze zijn aan de grote kant. Maar ikzelf heb hier geen problemen mee. Heb ook ergens gelezen dat de " moeilijke pillen-slikkers" de capsules wel eens openbreken om zo de inhoud te slikken.

En die buikpijn kan echt van het ontpillen zijn hoor, maar als je er zelf geruster van wordt moet je zeker naar de ha gaan. (Hoewel ik denk dat hij het hier ook op zal schuiven... maar ik ben geen dokter uiteraard :D gewoon afspraakje maken meid!)

@ juultje: klussen meid! Klusser de klusser de klus! :D

Deel Deze Pagina