Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Oh en juultje, ik hoop dat mn ongi snel doorbreekt. Deze smoezelige afscheiding kan je helaas nog niet als ongi zien. Het eerste echte rode bloedverlies is je echte ongi-dag. Heb in mn vorige cyclus heel lang bruinverlies gehad, en dat is geen echte ongi... Maar dit even ter info ;)

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel voor je info Tina, Ik ben al begonnen met kruidvat foliumzuur maar misschien kan ik dan beter overstappen op die etos pillen, grote capsules is voor mij geen probleem.
    Ja ik denk het zelf eerlijk gezegd ook wel maar goed kan geen kwaad even na te vragen, daar hij is de beste man huisarts voor geworden toch? Haha..,
    Hoop dat je snel ongi wordt!

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Jammer Kirsten!!!

Vanmiddag weer een ovutest gedaan en eindelijk zie ik verschil vergeleken met vorige testen :D Bijna positief! Dus ik denk dat ik mijn cyclus goed heb ingeschat! Nouja.. pas als hij echt positief is kan ik pas echt zeggen dat ik mijn ei ga krijgen natuurlijk. Maar na 7 testen hetzelfde nu verschil... dat is al een begin!!!
    Ben er wel blij mee, want het is frusterend om iedere keer het zelfde streepje te zien.

Lekker klussen!!! :)

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina is het geen innesteling?

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dames, net ongi geworden... maar heb nu wel een 32-dagen-cyclus! Dat is weer 6 dagen korter :D ben helemaal blij :D heb ook mn banner aangepast. Op naar ronde 4!

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Nieuwe ronde nieuwe kansen Tina :)

Ik ga ook mijn banner maar even aanpassen.

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Jammer tina, maar tis inderdaad mooi dat je cyclus weer een stukkie korter is.

Ik zit een beetje in dubio....... vorige cyclus was 36 dagen. Vandaag dag 11 zouden jullie al beginnen met klussen? Want wie weet is mn cyclus deze keer ook wel korter?! En dan mis ik mn ei.
    Of zouden jullie starten met ovu testen? Stel mn cyclus is wel weer 36dgn dan zouden we bijna 2wkn aan 1 stuk moeten klussen. Phoe.....................
    Dus wie weet wat te doen.

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou om de 2 dagen klussen en ovutestjes doen :)
    En als je geen zin hebt om te klussen alleen ovutesten. Kun je altijd al mee beginnen.

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Sandra, ik zou ook klussen. Kan nooit kwaad :D!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik zou ook klussen. Maar hou t wel leuk en gezellig en niet omdat het 'moet'.
    We klussen en klusten ook wat meer ,fijn en hopelijk voor een goed doel!;)

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Thanks voor jullie reactie lady's kwil vanaf morgen om de dag een ovutest gaan doen, en we starten vanaaf maar is met klussen en dan kijken wat de testen aangeven.....

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: jammer dat je ongie bent geworden, maar wat fijn dat je cyclus weer wat korter is!

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @kirsten, Ik denk ook dat die buikpijn van het ontpillen komt. Ik heb er ook last van. Gisteren naar het klussen had ik het vooral onder mijn navel. Maar ik ben benieuwd wat je huisarts zegt.

@ juultje, Ik hoop ook voor je dat die testen toch wel goed zijn. Hier nog steeds hetzelfde streepje. Vanmiddag nog maar eens proberen. Heb wel vruchtbaar slijm dus ei zou er aan moeten komen. Als ik die deze maand wel heb.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @deesjedees
    Ben net bij de ha geweest: Hij denkt dat het niet bij het ontpillen komt maar dat ik een virale infectie onder de leden heb waar ik niet echt ziek van wordt maar last van mijn dikke darm, ben ook heel erg moe de afgelope week en dat komt ook daardoor. Hij heeft mijn buik onderzocht en merkte geen enkele verandering dus ben nog niet zwanger, zoals de test al uitwees.
    Ik heb het ook na het klussen dat het erger wordt en nu dat hij er in heeft zitten duwen.., ik wacht het af...

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Kirsten: Gelukkig dat je naar de ha bent geweest. Zoals je ziet zijn wij dus geen dokters :). Beterschap in ieder geval.

Hier is het weer vaag...vanmorgen weer geen bloed te bespeuren
    :(
    Ik vrees dat het weer hetzelfde tafereel als vorige maand word (wel,niet,bruin,wel,niet,wel,...) *zucht*
    Ik wacht dus weer af. (Ga voorlopig mijn banner niet aanpassen. Misschien breekt het vandaag toch nog door ;))

Ben vanmorgen trouwens begonnen met temperaturen.
    :) (manlief dacht gelijk dat ik ziek was :D) Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel., komt vast goed, heb er verder geen last van alleen steeds zo'n zeurende pijn.
    Wat vervelend van je ongi zeg.., pfff wordt je ook niet goed van he.., Ik weet wel dat ik geen voorstander meer ben van de pil., wat een rommel!
    Hoop dat het weer doorbreekt voor je.., Success..,

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @kirsten, Dan is het maar goed dat je vandaag even naar de huisarts bent geweest. Ik wacht nog even af. Als ik er volgende week nog last van hebt toch misschien even langs de huisarts. Kan nu bij mij ook de ei sprong zijn. Zou die een dezer dagen moeten hebben.

@ tina, wat vervelend van je ongi. Hopelijk breekt hij snel goed door. Dan kun je weer verder met de volgende cyclus.

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @Tina85: Wat vervelend dat gedoe met je ongi. Ik hoop voor je dat hij goed doorbreekt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En een kortere cyclus is altijd fijn natuurlijk.

@ Kirsten: goed dat je naar de huisarts bent geweest. Weet je in ieder geval waar het aan ligt. natuurlijk wel erg verwarrend en vervelend dat het net in de periode van het 'zwanger willen worden' zit. Dat maakt het er niet allemaal duidelijker op.

Hier gaat alles prima. Rugpijn is alweer weg. Eigenlijk heb ik momenteel helemaal geen (ontpil)kwaaltjes.
    Straks weer even een ovutest doen. Omdat het streepje gisteren eindelijk donkerder was, hoop ik echt dat dit nu nog meer is. Heb alleen geen vruchtbaar slijm... dus misschien duurt het allemaal nog wel even.

Beetje domme vraag misschien: je hoort wel eens dat iemand geen eisprong krijgt... maar dan word je toch ook niet ongesteld? Of zie ik dat nu verkeerd...

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Fleurop: Dat is geen domme vraag hoor! Het is mogelijk dat je geen ovulatie hebt door je ontpillingsperiode. Je kan dan evengoed ongesteld worden. Je lichaam gaat dan je opgebouwde baarmoederwand vanzelf afstoten. Mogelijk duurt dit wel langer dan je gewoon bent. Het is wel afhankelijk van persoon tot persoon hoor. Bij sommigen komt (na de pilstop) de hormoonhuishouding gelijk weer op gang komt en is er toch een eispong, bij anderen duurt het even en zij hebben dus niet gelijk een eisprong.
    Dus geen paniek als je geen piek vind met je ovutest! Het kan langer duren voordat je een eisprong hebt, en mogelijk heb je er deze cyclus geen... Ik ben er praktisch zeker van dat ik in mijn eerste cyclus geen ovulatie heb gehad, en in de tweede mogelijk ook niet (twijfel ik een beetje over aangezien ik geen knal-ovu-test had toen) Dus ik ga ervan uit dat ik pas in de 3de ronde een echte eisprong heb gehad.

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleurop , Ik had die vraag dus ook. Ik voel vanalles in mijn buik en ik heb geen positive ovulatie test. Snap er niks van. Misschien dat ik deze ronde wel geen eisprong heb.

Deel Deze Pagina