Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fleurop veel plezier met klussen!

Ik heb het hier wel gedeeld met vriend dat mijn eisprong eraan kwam. Moet zeggen dat het het klussen ook wel extra speciaal maakte. Zo van het zou nu kunnen dat...:)

Vaddie ik kan me helemaal voorstellen over het eng vinden om én negatief te testen maar ook het eng vinden om positief te testen. Ik wil het ook erg graag maar het is ook super spannend. Opeens niet alleen maar verantwoordelijk voor jezelf maar ook voor een klein minimensje. Heel mooi maar ook een super verantwoording. Ik wens je heel veel succes.

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleur op, Succes met klussen. Hopelijk is het een goed schot :p.

Hier vandaag een negatieve ovulatie test.
    Gisteren denk ik mijn ei gehad.
    Geen steken meer links in mijn buik. Nu van die zeurende pijn onder mijn navel ter hoogte van mijn heupen. Erg vreemd.
    Hoop dat dit de volgende ronde wel over is. Ben er zo onzeker door of het allemaal wel goed zit.

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Deesjedees heb jij iets gemerkt van je ei? Ik heb twee dagen een positieve ouvtest gehad en daarna 1 dag een mindere test en vandaag een negatieve test. Maar volgens mij heb ik niets gevoeld van mijn ei... Weet ook niet precies wat je moet voelen.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @juultje,
    volgens mij voelt niet iedereen haar eisprong hoor, dus dat is heel goed mogelijk.., Maar ALS je hem voelt zou ik niet weten wat je moet voelen, ook nog niet meegemaakt..,
    Succes..,

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ Kirsten dank je wel! Is toch fijn als je niet de enige bent die iets niet of juist wel voelt. Voel je je alweer wat beter?

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ben helaas sinds vanmiddag giga verkouden! Niet normaal., traanogen en al.., maar mijn 'buikpijn' is wel iets minder, voel het nog wel hoor., zal wel goed zijn.
    Je hoort het zo veel de laatste dagen dat mensen verkouden/ziek zijn.
    Ja het is altijd fijn om te weten dat je niet alleen staat, ben ook blij dat ik me heb aangemeld bij dit forum, je kan tenminste goed je hart luchten zonder dat de hele wereld weet waar je mee bezig bent en je ziet dat je niet de enigste bent met onzekerheden en vragen.

7. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsten, inderdaad, dit is echt fijn he. Je bent zo blij dat je stopt met de pil maar wil het nog niet van de daken schreeuwen? Hier hetzelfde.. En dit forum is helemaal top.. Vrij praten, maar lekker veilig...

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Inderdaad., ik wil niet elke maand die vragende ogen of het al gelukt is en dat het misschien wel een jaar duurt (wat we absoluut niet hopen) en ik wil gewoon die verrasde gezichten zien als we vertellen dat wij een kindje krijgen.., maar goed, nog even wachten met het goede nieuws maar wel hier lekker alles delen wat je kwijt wilt!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ juultje, Mijn eisprong heb ik niet gevoeld. Wel allemaal steken in mijn zij en die zijn nu weg. Heb nu zeurderige pijn in mijn onderbuik. Had maandag middag wel veel vruchtbaar slijm. Een keer heel erg veel. Dit is nu weg. Verder heb ik er weinig van gemerkt.
    Ben nu wat onzeker wat die zeurderige pijn in mijn buik is. Je kunt niet zeggen dat het echt super zeer doet, maar ik voel het wel.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Kirsten; ik sluit me helemaal bij je aan! Fijn hè om hier je hart te luchten, vragen te stellen enz.
    ik wil t ook graag van de daken schreeuwen maar dat doen we nog maar ff niet...;)

Ik hoop dat ik m'n ei al gehad heb... Niks van gemerkt trouwens maar hoop t wel. Hoop dat ik een beetje een 'normale' cyclus heb zo na het stoppen met de pil.... Nog een kleine 2 weekjes en dan zullen we wel zien

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik reageer hier nog niet vaak maar lees wel nog gewoon aandachtig mee. Inmiddels ben ik aan mijn voorlaatste week van de pil gestart. Begint nu dus dichtbij te komen! Gisteren hoorde ik dat mijn buurvrouw zwanger is en dan begint het toch extra te kriebelen!

12. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goo, ja heb ik ook. Dat ik het echt van de daken wil schreeuwen.. Maar er is natuurlijk niks om van de daken te schreeuwen.. haha!

Ik heb gisterenavond een ovulatietest gedaan, moest op de 11e dag bij mij. Gedaan.. Geen streepjes.. Toen nog een test gedaan en de andere opnieuw.. Op beide 1 hele duidelijke streep. Dus ik ben voorlopig, in tegenstelling tot Fleurop, wel online! hahaha

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wanneer gaan jullie testen?
    Of wacht je een paar dagen?

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik wil deze week afwachten om te kijken of ik ongi wordt of niet., en anders zondag of na het weekend testen..,
    Jij?

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten Voor het winkelen: lang leve de neckermann. Dat nog niet eens zo zeer maar meer dat ik niet meer zomaar kan gaan sporten als ik wil of met mijn honden op stap. Het kan natuurlijk allemaal nog wel maar zal meer plannen zijn.
    Had mijn vermoedelijke nod gisteren. Is voor mij ook pas de eerste ronde na de pil dus zeker weten doe ik het niet. Dus ben deze maand uitgegaan van een standaard cyclus van 28 dagen. Denk mijn ei gevoeld te hebben een week of twee geleden. Wat steken in de buik, slijm en een opgeblazen gevoel.
    Hopelijk vanavond het lef om te testen....
    Ik ben trouwens wel zo'n muts die het (bijna) van de daken schreeuwt. Er zijn best veel mensen die weten zijn hoe het er bij ons voorstaat. Mijn ouders, en 4 bevriende stellen. Waarvan 1 stel ook bezig is (35+, veel overgewicht en wil niet echt lukken) en de andere drie stellen al kinderen hebben.
    Het stel wat ook bezig is, wil er niet over praten. De andere bombardeer ik dus met allerlei vragen hoe hun bepaalde dingen hebben ervaren.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Oh en trouwens, die griep en verkoudheid schijnt idd te heersen. Is mijn buik eindelijk een beetje rustig en hoef ik niet meer te rennen ben ik snipverkouden en klink ik als seabert.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meiden, ook ik lees nog regelmatig mee, maar reageer nog niet veel... de eerste cyclus na verw. mirena was nog om te oefenen zeg maar.. maar mijn cyclus is wel in de war... had mijn ei 3 dagen eerder als normaal, dus afwachten wanneer mijn ongi komt... daarna kunnen we aan de slag :D

hier weten heel veel mensen dat we voor een 3de willen gaan, maar dat komt door de hele voorgeschiedenis... (mijn man wilde geen 3de en ik kwam in een mega dip terecht) dus vooral vrienden van mij zijn er van op de hoogte..

@meiden die zwanger zijn: geniet ervan en hoop dat je jullie weinig last hebben van de kwaaltjes
    @meiden op de wachtbank: s6 ik duim voor jullie
    en de rest veel klusplezier.... het is gelukkig een mooie manier om kindjes te verwekken :D

18. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Ik ben het helemaal met jullie eens. Het is superfijn om hier te kletsen. Als er geen forum bestond zou ik echt gek van mezelf worden :p
    Ik heb ook wel het gevoel dat ik hier alles kan vragen of vertellen, dus helemaal goed.

Gisteren heb ik heerlijk gekookt voor mijn vriend en aan tafel verteld dat ik zeer waarschijnlijk mijn eisprong heb of kort ga krijgen. Hij kreeg een ondeugende glimlach en zei dat we dan toch echt maar seks moesten hebben vanavond. :D Volgens mij vond hij het juist wel fijn om het te weten en betrokken te voelen. Na de seks hiels hij me ook helemaal vast en zei 'goh, speciaal dit he' 'gek idee' en kuste me heel lief. Het is net of we weer helemaal verliefd zijn zoals in het begin , haha ;) Dus ben blij dat ik het verteld heb. Hij had duidelijk geen last van faalangst :p

Gisteravond had ik trouwens een ovutestje gedaan en die was weer lichter (na de echt knaller van gisteren 11:30u). Net een testje met CB en die gaf geen smilie meer. Dus helemaal prima. Dan is het ook gewoon duidelijk. Ik vermoed dat mijn ei wel gisteren is geweest. Door de steken die ik de hele dag had. Vandaag wat zeurderig gevoel.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fleurop fijn dat het zo uitpakt. Ik ben er ook open over geweest en dat had voor ons ook iets speciaals. Nu is het wachten tot het testen. Erg spannend.

Misschien is het leuk om een lijstje bij te houden van wie wanneer haar nod zou moeten krijgen.
    Trouwens ik ben erg blij dat ik hier mijn 'ei' kwijt kan! Waarvoor mijn dank aan allen!

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Juultje dat is een goed idee :)

NOD:
    Fleurop: 26-01

Vul maar aan !!! :p