Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten87, ik heb daar geen last van dat ik misselijk ben. Ik zou over 1 week als je nog niet ongi bent nog een testje doen.

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja dat lijkt mij dan ook een goed plan..,, het is dan ineens en ook ineens weer weg..,

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Vaddie: jammer van je testje... Ik hoop dat je ongesteldheid snel doorbreekt, zodat je naar de volgende rond kan.

@ Within: Je kan het ook je WOD noemen :D wel-ongi-dag :D

Ik ga mn NOD nog niet in het lijstje zetten...duurt nog zoooooooo lang :( Dan word ik helemaal gek als ik constant aan die datum moet denken :D

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik zet die van mij er ook niet in. Was dus eigenlijk de 12e. Maar ja, niks te bekennen.
    Van het weekend toch ook maar die pillen halen van de etos. En nog een testje.

Misschien toch maar ben nu wel iets minder gestresst. Weet nu (even) waar ik aan toe ben en dat is ook wel fijn.

5. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady's,
    Hier kruipt de maand ook echt voorbij, wat een drama.
    Hoop niet dat iedere maand zo gaat.
    Ben er ook zo mee bezig!
    Ik heb zo een late dienst dus ga richting werk.
    Fijne avond allemaal.
    Groetjes

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ook hier een die het allemaal zo lang vind duren ;)
    Echt joh, ik kan niet wachten totdat ik kan testen.. of gek genoeg, totdat ik ongesteld ben (dan weet ik in ieder geval dat alles werkt).

Ik heb geen last van misselijkheid trouwens Kirsten.
    Waar ik eigenlijk de hele week al last van heb is zeurderige pijntjes in mijn onderbuik. Tijdens eisprong was dit echt heeel erg vervelend en aanwezig. Maar het is er nu nog licht.
    Vanaf gisteren last van erg gevoelige tepels.. ook nooit gehad geloof ik. Volgens mij allemaal ontpilverschijnselen.

7. Within

Within Niet meer actief

Ik ben het ongesteld zijn al zat nu :p En dan moet ik nog wel even ben ik bang.. Normaal zou ik zaterdag weer met de pil beginnen. Heb het idee dat ik nu al 2 weken ongesteld ben, het zijn echt pas 4 dagen :p

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Maand duurt idd lang.
    Weet ook eigenlijk wel dat ik het wat los moet laten en er wat minder bewust op moet 'wachten' .
    Maar dat valt niet mee.

Morgen in ieder geval lekker vrij. Nou ja, vrij?
    Niet naar mijn werk. Wel een drukke dag. Sporten, grote wandeling met de hondjes, boodschappen, kooien verschonen en poetsen. Gelukkig vriendje vrij dus die kan een beetje helpen.
    Niet te veel kletsen dus de komende dagen. Anders ben ik maandag op mijn werk eerst weer zo lang bezig met bijlezen. (hele grote grijns)

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten: Misselijkheid klinkt wel erg als een zwangerschapskwaaltje. Ik vind het erg knap dat je niet test!

Ik vind het ook allemaal maar lang duren. Wel gek want eerst ging de tijd te snel...:) Nog maar tien dagen totdat ik kan testen. Gek he dat je eigenlijk wel weet dat het deze ronde niet raak is maar dat je toch hoop hebt dat het zou kunnen zijn dat je zwanger bent...

Fleurop: Ik heb ook lange tijd gevoelig tepels gehad. Bij mij zeker ontpilverschijnselen.

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Vaddie: jammer! Hopelijk zit je snel op een roze wolk!

Ja de maand duurt echt super lang! En de twee weken vanaf de eisprong lijken sowieso eeuwen te duren :)

En hoewel ik al een hele tijd terug gestopt ben met de pil (april), kan ik me herinneren dat ik ook heeeeeel pijnlijke tepels had, was echt niet leuk meer! (waarschijnlijk had ik het anders ook niet zo goed onthouden ;))

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @juultje , ik heb precies hetzelfde als jij. Ik weet eigenlijk ook wel dat de kans erg klein is, ik weet zelfs niet eens of m'n cyclus normaal verloopt maar ik hoop stiekem toch dat de test positief uitpakt over een kleine 2 weekjes. En ook ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar het zit heel de dag in m'n hoofd!
    @ Kirsten, @ Fleurop, ik heb ook erg last van m'n onderbuik gehad. Nu nog af en toe. Denk ook het ontpillen...

Leuk hè, een kindje willen. Ontpillen, een maand duurt heeeeel lang, iedereen om je heen lijkt zwanger... Maar hopelijk komt het voor ons allemaal goed!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Die last van mijn oncerbuik ben ik gelukkig vanaf..,
    Krijg wel een soort van lichte menstruatiepijntjes dus ben benieuwd of het doorbreekt of toch niet., anders na het weekend testen..,
    Jaja het is niet altijd een feest voor ons dames maar goed, we hebben er wat voor over he..,

13. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsten; inderdaad, tis geen feest.. Ik ben sinds het stoppen met de pil echt doodmoe. Verder niet heel veel kwalen.

Oh ja, nog een bijzondere; volgens mijn banner is vandaar de vruchtbare dag, gisterenavond heeel laat (zeg maar vannacht., getest maar helemaal noppes... Niks geen ei... Echt onnodig maar beetje apart is het wel. Misschien een laat ei bij een normale cyclus... geen idee of dat kan...

14. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD lijst
    23 Jan
    - Goo (28 dgn, ronde 0, 1e kindje)
    - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    24 Jan
    - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje)
    26 jan
    - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje)
    27 jan
    - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje
    2 feb
    - Sandra2 (36 dgn, ronde 1)
    3 feb
    - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje)

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja moe ben ik ook heel erg hoor.., niet normaal..,
    Maar goed het is allemaal voor een goed doel he dames.., en we zijn hopelijk ook snel van deze kwaaltjes af en gaan we over op de zwangerschapskwaaltjes., dan heeft het een iets leukere reden!!!

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    NOD lijst
    23 Jan

- Goo (28 dgn, ronde 0, 1e kindje)
    - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    24 Jan
    - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje)
    26 jan
    - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje)
    27 jan
    - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje
    28 jan
    - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje)
    2 feb
    -Sandra2 (36 dgn, ronde 1)
    3 feb
    - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje)

was van het lijstje afgevallen :( , maar sta er weer tussen....

hier lekker druk weekje gehad.. zo vliegen de dagen iig voorbij en is het zo feb :)
    zo op kraamvisite.. erg leuk, maar gaat dan extra kriebelen hoor..

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @ Bigwish; had je al eerder gestest? Anders kan je hem ook gemist hebben. Anders gewoon vandaag even weer testen en dan het liefst 's middags.

@ Jannie: gelukkig sta je er weer op!!! ;)

Hier eindelijk geen buikpijn meer. Ben ik wel blij van want het begon wel wat vervelend te worden.
    De volgende buikpijn komt waarschijnlijk pas weer als ik ongesteld ga worden (of misschien wel zwanger :p)

18. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fleurop.. Ik ben al sinds maandagavond aan het testen.. Dagelijks. En niets gewoon.. Dus vanaf dag 11 aan het testen.. Geen lichte streepjes, niks. De teststreep doet het overduidelijk maar ik kan nieteens een heel licht streepje vinden.. Vreemd he?

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Je was eind december gestopt met pil geloof ik? Hou er rekening mee dat je cyclus de komende tijd echt van slag kan zijn door het ontpillen. Er zijn mensen die in een keer een cyclus van 60 dagen hebben, anderen veel korter. En misschien heb je geen ei deze maand :(
    Maarja, hoe dan ook, je weet nog niet hoe het bij jou gaat lopen. Blijven testen.. :) Ik duim voor je ei!

20. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel, namens mij en mijn ei ;)

Ik blijf testen... Inderdaad, ik ben eind december gestopt dus dit is de eerste ronde en nu je t zegt kan het best daaraan liggen..

Dankjewel iig Fleurop! Jij moet nog even wachten voor het testen geloof ik he? Ook spannend!!!

Deel Deze Pagina