Nou dames, nog een paar dagen wachten en dan hebben we weer testresultaten (Tenzij iemand stiekem tussendoor test ) Pfff, ik zit op dag 6 van mn cyclus...wat heb ik nog lang te gaan zeg! Maar denk dat ik vanaf maandag weer ga starten met ovutestjes. En maar weer duimen voor nog een kortere cyclus Ik weet niet hoe het komt, maar als ik naar jullie banners kijk, lijkt het wel of bij jullie de dagen sneller gaan dan bij mij Maar dat zal maar een idee zijn... Ben nu al een aantal dagen aan het temperaturen, dus dat vind ik ook wel weer spannend. Heb ik nog nooit gedaan. Het voordeel van dat temperaturen is dat als na je eisprong je temperatuur hoog blijft, je waarschijnlijk zwanger bent. Daalt de temperatuur dan word je ongi. Nu is het wel zo dat bij sommige de temperatuur pas daalt als ze ongi zijn. Dus het kan nog alle kanten uit. Ach ja, ik probeer het gewoon... wie weet (Ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig )
@Bigwish, ik werd de eerste ronde pas na 36dgn ongesteld. Dat betekent dat ik mn ei op dag 22 gehad heb......Dus het kan nog! Ik ga straks ff weer een ovutestje doen, ben benieuwd! Groetjes
Kan nu goed merken dat ik ongeduldig word. Vind het echt lang duren voordat het 24 januari word. Hier buikpijn al iets minder. Alleen als ik 's avonds op bed lig voel ik iets onder in mijn buik. Wel gevoelige borsten en zere rug. Heb sinds vandaag wat dikke witte afscheiding. Wat zou dat kunnen zijn?
Als ik jullie verhalen lees ben ik toch blij dat ik al eerder gestopt was met de pil dan dat we daadwerkelijk voor een kindje gingen. Ik ben zoooooo blij dat ik daar nu niet ook nog op zit te wachten. Ik vind de tijd nu al langzaam gaan als ik zit te wachten op mijn ei of daarna tot mijn ongie. Succes meiden! Ik hoop dat jullie allemaal snel duidelijkheid krijgen over je cyclus.
Ja dat is een stuk slimmer dutch diva.., ik had er nooit zo bij stil gestaan., maar een wijze raad voor iedereen om mij heen! Ach het komt vast goed met ons allemaal..,
@Kirsten: dat komt zeker goed met jullie, maar ik vind het wel een fijne bijkomstigheid! Was niet eens bewust. Ik wilde wel op tijd stoppen, maar had zo vaak hoofdpijn dat ik nog eerder dan de planning ben gestopt.
@SAndra, ja ik weet het, het zal ook wel gebeuren, maar het is zo fijn als je binnen de "standaard" verhalen valt, en gewoon braaf je "ei" op dag 15 en 16 hebt. Maar ik test al sinds dag 11 en heb echt niks noppes nada. Aftellen en wachten duurt lang he.. Maar dat hebben de meiden hier die binnen een paar dagen mogen testen vast helemaal!
Inderdaad bigwish wachten duurt lang........ Ik ga straks ook ff weer een ovutest doen, gisteren negatief! Zo ff met mn liefie naar de woonboulevard we willen nog graag een mooie stoel in de woonkamer erbij. Fijne dag
@Juultje., Wat lief dat je aan me denkt.., Ja hoor het lukt wel., ik heb tegen mezelf gezegd dat nu testen geen enkele zin heeft en zonde is van de test., zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet., haha en dat werkt aardig ., maar nog geen enkel spoor van mijn ongie en wel vage dingetjes (maarja zoals steeds genoemd, kan ook door ontpillen komen) Ik wacht vandaag en morgen nog af en dan wil ik maandag(avond) testen, liefst met mijn vriend erbij, dus dan kan smorgens niet.., En jij?? Hou jij het nog vol??
NOD lijst 23 Jan - Goo (28 dgn, ronde 0, 1e kindje) - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 24 Jan - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje) 25 jan - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje 28 jan - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje) 2 feb -Sandra2 (36 dgn, ronde 1) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) Even de lijst aangepast bij mij. Heb me 1 dag vergist in de datum. Kan niet de 26ste maar al de 25ste testen Ik ben de 20ste jarig en denk dat ik het dan niet kan laten om toch een testje te wagen tegen die tijd. Lijkt me een mooi cadeautje. Weet alleen niet of het wel verstandig is denk het niet.. maarja, als ik me voorbereid op een negatieve test dan zal het wel meevallen. En oja, mijn eisprong was vermoedelijk een dagje eerder dan mijn banner.. scheelt ook weer.
Hier nog steeds geen tekenen van ongi. Van die pillen van de etos gehaald, misschien helpt dat. (er zijn veel mensen positief) Komt mijn cyclus wat sneller op gang. Vandaag rondje 'winkelen' met vriendje. Bloemen uitgezocht voor de bruiloft, nieuwe wandelschoenen gehaald. Nog wat dingen voor de beestje. En gesnuffeld bij een kringloopwinkel. Daar nog een leuke groeimeter gevonden. Zo'n ding voor aan de muur. En nog een badje. Nou nog even zwanger worden. Wat duurt zo'n maand lang.
@Fleurop: ach als je goed weet dat je eigenlijk te vroeg test dan moet dat toch wel goed komen? Ik heb op de verjaardag van mijn man (5 dagen voor NOD) ook getest...vond het wel bijzonder als ik dat als cadeautje zou hebben. Toen die test negatief was, vond ik dat niet zo erg, ik was immers te vroeg. Helaas bleef hij uiteindelijk negatief maar op mijn NOD vond ik dat veeeeel erger. Iedereen is verschillend, maar ik kan me voorstellen dat je op je verjaardag wil testen!
Kirsten: Knap hoor, maar je hebt wel gelijk. Ik heb nu nog geen testdrang maar zit dan ook pas een week na mijn eisprong en heb ook niet het idee dat het dit keer al raak is. Dus ik probeer mezelf niet gek te maken. (moet wel toegeven dat ik toen ik zonet misselijk was het wel even door mijn hoofd flitste). Nou sterkte en ik hoop echt dat je maandag of dinsdag positief test!
Lady's, Ik had vanochtend een vet positieve test!!!! Vorige 2 dgn een lichte streep. Net dus gelijk maar ff geklust. Was er vorige dagen niet van gekomen omdat mn mannetje int buitenland zat....
Sandra wat fijn! Dus een korte cyclus waarschijnlijk?en dus meteen al klussen, heel goed haha. Hopen dat ze goed zwemmen