Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @juultje
    Wat fijn dat je nog geen testdrang hebt., ik ook niet heel erg maar ben wel nieuwsgierig., ook door die misselijkheid., dan denk je er meteen aan terwijl je anders ook wel eens misselijk kan zijn maarja.., we zullen zien..,
    @sandra
    Wat fijn zeg.., hopen dat t raak is!! Ben benieuwd..,!!!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Komen trouwens net van een feestje af en ik wilde geen wijn maar water,
    Meteen iedereen: ben je zwanger?? Ja ben je zwanger?? NEE dat ben ik niet, ben gewoon de bob.,
    Hadden makkelijk op de fiets kunnen gaan maar dacht heb ik een smoes maar iedereen dacht het meteen., pff wat is dat lastig zeg.., ik wil gewoon nu al niet meer drinken., vind het gewoon beter voor het eventuele kindje..,
    Nou ga nu lekker slapen, het is al laat genoeg..,

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten, Lastig hè dat mensen meteen denken dat je zwanger bent als je niets drinkt.

Wij gaan binnenkort een weekend weg met vrienden. Ik ben nu al aan het bedenken wat ik moet zeggen als ik geen wijntje drink. Iemand nog goede ideeën?

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik zeg ook wel eens: Ik heb oudjaarsnacht nog lekker aan de champagne gezeten maar verder ben ik 2011 gezond en zonder alcohol begonnen (ben ook weer mijn sporten wat fanatieker aan het oppakken dus dat werkt vaak wel).
    Maar toch krijg je wel: Ahhh joh doe niet zo ongezellig.,!
    Gister ook: Nou dan pak je onze fietsen toch., kom je morgen je auto ophalen., blijf anders slapen!! Pffff ik wil gewoon NIET drinken jongens! Is dat nou zooo moeilijk te begrijpen??

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Daar zat ik ook al aan te denken. Dat 2011 een gezond jaar moet zijn. En inderdaad ben de laatste tijd fanatiek aan het sporten dus echt gek is het niet.

Toch lastig inderdaad als er geen nee wordt geaccepteerd... Knap hoor dat je volgehouden hebt! Nog geen ongi te bekennen?

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, Wij hadden gisteren ook een feestje. Ben expres ook met de auto gegaan. Vroegen mensen ook meteen ben je zwanger. Terwijl ik meestal mar 2 of 3 glaasjes drink.
    Wanneer ga je weer testen?

@ juultje, Je kan zeggen dat je je niet zo lekker voelt. Verder zou ik het zo gauw niet weten.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja mensen begrijpen het niet als je zomaar niet wilt drinken., maar goed nu is het inderdaad ook niet zomaar, maar dat gaat hun nu nog niks aan! Hahaha
    Ik heb vanmorgen getest., niet echt heel erge drang maar mijn vriend zei: Je bent nog steeds niet ongie geen enkel spoor van te bekennen, nergens last van., en komende dagen zijn we erg druk, zien we mekaar niet zoveel dus nu samen gedaan., en zoals gedacht: Negatief :( maar we zijn nog maar net bezig met ronde 1 dus.., wachten op mijn ongie en we zijn positief!

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten balen! Wel fijn dat je positief bent. Weet je wanneer je ongi moet komen? Of ben je nog een beetje op zoek naar je cyclus?

Deesjedees: dank je wel voor de tip. Het zal uiteindelijk wel goed komen. Maar het blijft wel lastig dat als je niet drinkt je meteen zwanger bent....

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja ik weet mijn cyclus nog niet echt., dit is ronde 0 zeg maar., 13dec. gestopt met mijn pil en zou dus afgelope week ongi moeten zijn volgens de cijfers., maarja mijn cyclus is vast niet meteen 28dagen dus het is afwachten en dan weten we een beetje hoe en wat., heb nu zoiets laat me maar snel ongi worden! Dan weet ik waar ik aan toe ben..,

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Kirsten, jammer van je test maar het kan nog steeds hè. Je cyclus is nog ff onduidelijk dus wie weet!

11. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet drinken? Lastig! IEdereen krijgt meteen vermoedens. Nouheb ik wel eens een goeie kater overgehouden aan een feestje en dat weet iedereen. Dus ik heb met oud en nieuw gezegd dat ik met de kerst weer teveel hoofdpijn heb gekregen en daarom wederom de wijn voorlopig laat staan. Begreep iedereen volkomen.. ;)

Overigens.. Heb vandaag een hele lichte ovulatietest.. Pfff.. Met pijn en moeite 2 streepjes in de komende dagen. Lichtelijk te laat met dat ei geloof ik.. Best wel opgelucht dat er uberhaupt (weliswaar heel licht) een 2e streepje staat. Dat ei toch he.. Door dat ei veranderde ik meteen in een stress-KIP hahha.

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Niet drinken tijdens zo'n heel weekend met vrienden is lastig... Kun je niet doen of je heel erg baalt maar dat je anti biotica hebt voor een of ander vaag klachtje? Dan ben je nl heel het weekend van alle vragende blikken af!

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ bigwish. Fijn dat je iets ziet op je restjes. Het zit er dus aan te komen.

@goo dat zou wel eens kunnen werken. Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken. Voor een blaasontsteking krijg je ook een kuurtje :). Toch handig dit forum...

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

lastig zeg, dat we ons meteen over zwangerschappen moeten verantwoorden als we niet drinken. Mogen we ook een keer gewoon de BOB zijn (en tja, dat we nu expres de BOB zijn gaat niemand iets aan ;):D)
    Hier ook hoor, ben steeds bang dat dingen opvallen, maar aan de andere kant voel ik me er wel beter bij, dus dan verzinnen we er maar weer iets op...

Zo'n kuurtje is overigens een goed idee. Wij gaan in maart ook een weekendje met vrienden weg, dus als ik dan nog niet zwanger ben (of net en ik wil het niet zeggen) dan zou ik die smoes nog kunnen gebruiken!

15. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dag dames,
    Ja mensen zoeken er gelijk wat achter als je niet drinkt!!
    Ik drink dan ook geen druppel minder. Zodra ik zwanger ben stop ik, maar voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar...... Dit betekent dat ik dan een jaar geen borrel drink, wat ik gewoon ongezellig vind. (maar een ieder moet dit dus voor zichzelf beslissen)

TIP: Een vriendin van mij was ook bezig met zwanger worden, zei nam altijd 1 wijntje en een glas water ernaast. Het gaat om die eerste borrel waar mensen op letten, willen ze je er nog 1 inschenken dan bedank je gewoon en zeg je dat de wijn niet zo lekker valt... (bijv. omdat je aant afvallen bent)

16. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top- tip Sandra! Volgens mij klopt het wel, dat eerste drankje he.. Echt erg. Vind jouw tip beter dan de mijne ;)

Dankjewel Juultje, het grote moment zal wel rond dag 20 zijn en nou wil het geval dat mn testjes op zijn! Dus met spoed een flinke lading bijbesteld online. Zal je zien dat ik dat vertraagde ei ga missen door een vertraagde postbode ;)

17. Within

Within Niet meer actief

Van mij zijn ze bijna wel gewend dat ik vaak niet drink.. vaak medicijnen enz aan het slikken en dat gaat niet samen met alcohol. Ben vanaf 1 januari gestopt met drinken, dus excuses genoeg :p maar het is wel zo; als je niet drinkt vragen ze meteen of je zwanger bent..

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Sandra: dat is ook een goede! Niet verkeerd om meerdere 'smoesjes' te hebben!

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dames... een dag dichter bij testen :D;)
    houden jullie het allemaal nog vol!?

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier ook nog rustig aan het wachten. Ben wel erg nieuwsgierig, maar ook wel beetje bang voor de uitslag.
    Nog 1 week wachten. pfff. Wat duurt dat toch lang zeg.

Deel Deze Pagina