Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Haha dames, ik ben dus niet de enigste die er teveel mee bezig is!!!!
    Gisteravond tot laat babykamers gekeken + kinderwagens enz....
    In bed droom ik er dan bijna iedere nacht van echt heel realistische dromen.
    Ik wacht deze cyclus nog af en dan wil ik de volgende cyclus iets meer afstand nemen van dit forum!!!
    Begrijp me niet verkeerd vind jullie allemaal top, maar ik ben bijna obsessed..........moet ff ietsie minder.

@Kirsten bij mij duurde de 1e keer 36dgn, maar je leest op het forum ook veel andere verhalen van dames bij wie het soms wel 100dgn duurde, het kan dus alle kanten op. Duim voor je!!!

Kheb me gisteren aangemeld voor een ander forum nl. 5 kg afvallen wie doet mee? Ik wil echt nog ffies een paar kilo-tjes kwijt.......

2. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is echt helemaal super zeg! haha! iedereen is stiekum al vanalles aan het uitzoeken/kopen/...! echt grappig!
    Ben zo blij da tik niet de enige ben.. Dacht echt dat er een schroefje loszat bij me.. hhaha!

Soms wil ik manlief wel achter het behang plakken. Vrienden van ons weten dat we kinderen willen, en dan issie beretrots.. Maar op ovulatie-day issie moe en wil hij slapen! haha! Althans, afgelopen week dacht ik eerst een licht streepje te hebben, dus die dag erna (testen waren op!!) kan t best geweest zijn. Maar die dag wilde manlief slapen... En maar praten over die babies.. Was lichtelijk geirriteerd en zei op een gegeven moment "van alleen praten word ik niet zwanger he, schatje.." ;)

Nougoed, misschien was het helemaal niet ei-day, maargoed.. Zul je net zien.. Is al een topic over maar, ik kan me het gevoel wel indenken dat als je echt weet dat het je vruchtbare dag is, of je dat je man vertelt of juist niet? Ik heb manlief er allemaal wel bij betrokken maar krijg het gevoel dat hij wel een behoorlijk eindje resultaatgericht begint te worden en steeds vraagt naar die testjes waardoor ik denk dat ik beter die testen voor mezelf kan houden in het belang van de romantiek zullen we maar zeggen! Wat doen jullie hiermee?

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @sandra.., dankje voor je info!
    Ik moet er ook nog precies 5 kwijt.., is dat op deze pagina?? Meld ik me ook aan..,

4. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    kirsten is in de lounge

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @bigwish Zo'n bekend verhaal. en maar roepen dat ze er echt voor willen.... Was bij mijn Lief ook. En toen ik dacht mijn ei te hebben wastie niet thuis. (maar ja, nog niet ongi dus toen waarschijnlijk ook geen ei) Toen ik vertelde dat je geacht werd om de dag te klussen voor zeker een week werd hij zowat niet goed. Zei hem ook al dat het niet voor 'klussen' heet.
    hihi

6. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vaddie; inderdaad haha! Die mannen denken dat je met een "jawoord" er bent! haha! Ze zeggen ook niet voor niks "oefening BAART kunst"... haha.. Die mannen ook he.. haha

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    hahaha, die mannen toch hè :D
    Ik zeg niet wanneer het tijd is om te klussen, en mijn man is ook niet zo dat hij vaak last heeft van "hoofdpijn" ;) ofzo. Maar het is ook niet zo dat er alle dagen geklust word. Moet wel een beetje leuk blijven... En tijdens mn ongi moet ik er niets van weten. En dan hoor ik manlief wel eens zeggen: "oh god, alweer ongi????" *zucht* :D Sinds deze week toont hij wat interesse in mn cyclus. maar vooral omdat ik nu ook aan het temperaturen ben. Daar snapte hij niets van :D

Maarja, zolang hij met die blessure loopt, staat het klussen op een laag pitje :) Denk dus niet dat ik deze ronde veel zwangerschapstesten ga verslijten ;)

8. Within

Within Niet meer actief

Jullie hebben me aangestoken! Al die tijd kon ik de advertenties hier negeren maar nu zit ik toch buikbanden te kijken... en zie veel te veel leuke voorbijkomen! En dan kan je ze ook nog is zelf ontwerpen.. oh oh..

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Meiden.. wat heerlijk dit topic/forum :D
    Ik ben niet zoveel bezig met spulletjes enzo.. wel met namen en hoe ik het straks ga vertellen aan iedereen enzo... ik ga ermee naar bed en sta ermee op :p Blij dat ik af en toe moet werken voor de afleiding en er niet aan denken.
    Echt verschrikkelijk ;)

Morgen testen... ! (vast negatief hoor ;)) Ik kan me dus echt gewoon helemaal niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Ik vind het zo'n raar idee allemaal. Het komt heel dicht bij, maar aan de andere kant staat het ver van me af omdat het zo onwerkelijk voelt. Bizar toch.. een wezentje dat in je buik groeit tot baby.. ik kan er nog niet helemaal bij.

Maar goed, het lijkt me wel fantastisch natuurlijk.. anders zat ik niet op dit forum!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @fleurop Volkomen mee eens!

11. Within

Within Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk fleurop! Het idee dat er straks een wezentje in je buik groeit is maar gek..

Ik ben verliefd op een buikband! "Little Rocker Inside" Die ga ik echt bestellen als ik zwanger ben... en heb er ook al een rede voor bedacht.. wat concerten eind September :D

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik moet bekennen. Ik heb getest. Kon het niet laten. Negatief. Hoop dat ik snel ongesteld ben zodat ik door kan naar de volgende ronde.

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jaaa die buikbanden zijn helemaal top!! Inderdaad die je zelf kan invullen zijn helemaal super.., mijn schoonzus en zwager willen ook graag een kindje., zodra het bij hun raak is bestel ik er voor hun ook 1., zo leuk die banden!!!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nee geen buikbanden voor mij. Heb issues met mijn buik. Het feit alleen al dat hij bestaat en zichtbaar is. Ben niet echt bepaald mager dus waarschijnlijk is een buik bij zwangerschap niet zo snel zichtbaar. Ook omdat mensen mij vrijwel altijd met niet al te strakke kleding zien.
    @Juultje meerdere met jou. Ik wacht ook. Zit nu op dag 39

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ Vaddie dan mag ik vooralsnog niet klagen met mijn cyclus.

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Heb even snel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren sorry... wil straks namelijk ook nog even aan de klus hihi, had vandaag een redelijk positieve ovutest, dus aan de bak dan maar ;)

Zal proberen morgen wat meer te reageren!

17. Within

Within Niet meer actief

Veel plezier met klussen!

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @fleurop. Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van en ik hoop dat dit jaar een vruchtbaar jaar is voor je.

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleur op, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een leuke dag van.
    Vandaag ging je toch testen?

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Fleurop Gefeliciteerd met je verjaardag.
    @Juultje is voor mij pas eerste ronde hoor, wacht nu dus op eerste echte ongi na de pil
    @Dutchdiva zal duimen dat het klussen van gisteren raak was.

Nu eerst even wat kleine klusjes in huis doen en daarna naar mijn werk. Vandaag avonddienst en werken tot 19.00

Deel Deze Pagina