Dank je wel mensen Test was uiteraard hartstikke WIT . Maar dat is niet erg, vond het ook niet spannend ofzo, wist al dat ie wit werd. Nu nog een paar dagen wachten tot volgende test, of gewoon ongesteld worden (en dan liever snel dan pas na NOD).
@ Fleurop: Gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer van je testje, maar maak er alsnog een leuke dag van! @ Vaddie: Ik ben ook niet van de magerste. Heb zelfs ooit de vraag gehad hoe ver ik al was, terwijl ik helemaal niet zwanger was toen. Vond ik wel een beetje genant... Om maar even aan te geven dat ik ook best een buikje heb Als ik zwanger ben, wil ik toch echt wel buikbanden gaan dragen. Ik ben nooit blij geweest met mijn buik, maar op het moment dat er een frummeltje inzit ga ik er meer dan ooit mee pronken! Dat zal waarschijnlijk het enige moment in mn hele leven zijn dat ik trots ben op die buik voor de rest trek ik me niets aan van de reacties van anderen. Als iemand vind dat ik er niet leuk uitzie, kijken ze maar de andere kant op! @ DutchDiva: Lekker geklust? Ik hoop dat het raak is Ik ga ervan uit dat ik dinsdag mn eisprong heb gehad. Mn temp is nu al 2 dagen omhoog gegaan. Als ie morgen weer omhoog gaat, geeft Fertility Friend aan dat ik dindsdag mn ei gehad heb... ga voorzichtig mn nod aangeven op 2 feb zoals FF aangeeft. (Zou een 24-dagen-cyclus zijn... ) FF geeft trouwens aan dat de kans op een zwangerschap goed is, aangezien we op dinsdag geklust hebben. Wie weet, wie weet Maar wil niet te hard van stapel lopen...
NOD lijst 23 Jan - Goo (28 dgn, ronde 0, 1e kindje) - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 24 Jan - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje) 25 jan - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje 28 jan - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) - Tina85 (voorzichtig 24 dgn?, ronde 4, 1ste kindje) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) 6 feb - Within (28 dagen, Ronde 1) __________________ Sandra2, ik kom gezellie bij je staan Hihi, met z'n tienen op de wachtbank, wat een drukte
@Tina Daar heb je dan weer helemaal gelijk in. Vriend heeft al tijden (al een paar jaar) de neiging om mijn buik te aaien. Heb hem ook al gezegd dat wanneer ik zwanger hij pas mag gaan aaien. hahahaha. Ben nu op mijn werk en heb zo geen zin. Ben moe en heb alweer/nog steeds last van darmen. Ze rommelen soms zo hard dat andere mensen het ook horen. Genant!
Ik heb last van steekjes/krampjes/geen idee hoe te beschrijven? in mijn linkerzij.. zou mijn ei nu al komen? Banner zegt nog 4 dagen..
@ within: hoe zit het met je slijm? Als dit eiwit-achtig is, dan kan het best zijn dat je ei op komst is
@ within, ik heb dat ook paar dagen van te voren gehad. en toen was het in een keer weg. Je kan het ook aan je slijm zien. Dat veranderd.
Jammer Goo. Ik hoop maar dat onze ongi snel komt zodat we aan de slag kunnen voor de volgende ronde. Toeval wil wel dat ik de hele dag al erg misselijk ben... maar dat zal wel aan een buikgriep liggen.
Hallo dames!!! Na die negatieve test van vanmorgen heb ik echt zo sterk het gevoel dat ik sowieso niet zwanger ben. Ik wil nu het liefst snel ongesteld worden. maar heb niet het gevoel dat dit snel gaat komen dus nog maar even wachten. Ik wil gewoon zo snel mogelijk aan de volgende ronde beginnen.. gek he
NOD lijst 23 Jan - Goo (28 dgn, ronde 0, 1e kindje) - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 24 Jan - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje) 25 jan - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje 28 jan - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) - Tina85 (voorzichtig 24 dgn?, ronde 4, 1ste kindje) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) 6 feb - Within (28 dagen, Ronde 1)
Ik heb ergens nog de stille hoop dat ik over een paar dagen een positieve test heb maar weet eigenlijk wel dat dat niet zo zal zijn. Maar ja, zolang ik niet weet hoe het met mn cyclus is, blijft alles vaag en afwachten.... Dus dan maar snel ongi want dan kunnen we inderdaad verder.
Oke... ik heb even jullie hulp nodig... Net ovutest gedaan...weer een knallertje 4 dagen achter elkaar??? Mmm...raar... Doe ik voor de gein een zwangerschapstest... POSITIEF! Ik denk: test zal wel kapot zijn. Open ik een nieuwe, is ie weer positief! he?????? Cb met indicator gedaan.... ZWANGER 2-3weken (zou dus volgens de bijsluiter 4 tot 5 weken zwanger zijn. Kan wel als ik mn vorig ei ga opzoeken,, past dit precies) Maar nu komt het...ben vorige week echt wel ongi geweest. En geen klein beetje! Echt ongi met stolsels en veel bloed. Zou het mis gegaan zijn en dat ik nu nog zoveel hcg heb? Ik heb voor mn ongi 4 negatieve testen gehad...en nu op het moment dat ik een ovulatie verwacht krijg ik een positieve zwangerschapstest... Ben een beetje holderdebolder nu...zou ik echt de eerst van ons clubje zijn in 2011? Weet niet of ik blij kan zijn. Die ongi zit me toch dwars. Ik hoop dat ik morgen bij de ha terecht kan... Groetjes Tina
Jeetje Tina. Voorzichtig gefeliciteerd! Als je zoveel testen hebt gedaan dan kan het niet anders dat je zwanger bent maar inderdaad vreemd dat je zo erge bloeding hebt gehad. Huisarts bellen en eisen dat je snel terecht kan. Hoop voor je dat alles goed is! Wow. Duim voor je meid. Zou super nieuws zijn!!!
Jeetje Tina! Dit klinkt als een duidelijke yes op die ongi na inderdaad., maar goed ze zeggen dat je zeker de eerste maand 'kado' kan krijgen omdat je lichaam toch je oude bloed kwijt moet zeg maar.., Ik zou als ik jou was inderdaad een afspraak bij de huisarts maken zodat je daar nog een test kan doen en je verhaal kan uitleggen.., Spannend hoor..,
oohh Tina.. een hele voorzichtige gefeliciteerd.. Inderdaad snel naar de HA gaan.. Maar ik zou misschien morgen nog een keertje testen vor de zekerheid? Hier is het nogsteeds een rare bende.. Nogsteeds geen positieve ovulatietest. Inmiddels wel misselijk en steken links onderin mijn buik.. Heel laag zeg maar.. Snap er niks van! En via Google word ik niet wijzer..