Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vraag ook om een bloedtest dan heb je dubbele zekerheid., daar is het vaak nog beter in te zien namenlijk ;)

2. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Fleurop dat ik zo laat ben (was weg voor mn werk) maar gefeliciteerd nog met je verjaardag!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik ben blij dat ik het hier kan vertellen. Bedankt voor jullie reacties. :)
    morgen maar naar de dokter... ik houd jullie op de hoogte.
    Pfff gaat een slapeloze nacht worden denk ik... :(

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina had je ook last van krampen tijdens je bloeding?

Hopelijk slaap je nog wat vannacht. Ben erg benieuwd!

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jee Tina! Ik ga duimen!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik ben nog nieuw op het forum en ben veel aan het lezen. Ben begin januari gestopt met ded pil en zou volgens calculator vandaag eisprong hebben, maar probeer geen verwachtingen te hebben de eerste maand.

@tina, mijn moeder was toen ze zwanger was van mij ook de erste 3mnden nog ongesteld....heel raar, maar hoeft dus niks slechts te zijn.
    Aan al die positieve testen is niet te twijfelen toch?! Gefeliciteerd!!!!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Juultje, ik kan me niet herinneren dat ik echte buikpijn of krampen heb gehad.

Skaya: welkom bij ons clubje! Vind het fijn om te horen dat jouw moeder in het begin ook ongi is geweest. Geeft me een beetje hoop. Hoewel ik voorzichtig blijf.

Meiden, bedankt voor de (voorzichtige) felicitaties. Vind het lief dat jullie zo meeleven.

Pfff, zo had ik me mijn 'ik ben zwanger'-ontdekking niet voorgesteld... :) maar ik blijf positief.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Geen krampen is ook een goed teken. Dingen als miskramen gaan naar mijn weten gepaard met veeeeel krampen, die niet te missen zijn.

Snap dat je btje onzeker bent. Even afwachte wat de HA zegt, hoewel ik dnk dat ze je gelijk doorsturen naar een VK. Ben benieuwd.

Ik zit nu rond mn eisprong, maar heb al 2 tusentijdse bloedingen gehad. Iemand dit ook gehad na stoppe met de pil? HA zegt dat het allemaal ontpillen is...vind tog vreeemd.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi skaya,

Welkom!
    Geen tussentijdse bloeding gehad hier, al half dec gestopt met de pil en zelfs nog geen drupje ongi geweest., ook niet echt fijn kan ik je vertellen.., ach we wachten af he..,

Tina: ben heeel benieuwd zzeg.., we lezen t morgen wel..,

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ontpillen doet btw wel veel met je hoor., dus kan best een kwaal zijn.., we zijn er hier wel achter dat de pil beste zooi is eigenlijk.., bah! Succes ermee...,

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaa daar begin ik ook steeds meer achter te komen. Het schopt heel je natuurlijke gang van zaken flink in de war....ben benieuwd wat de duur van mn eerste cyclus zal zijn...

12. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hello lady's,
    daar ben ik weer na 2 lange dagen. Ik wist niet hoe snel ik hier weer moest komen, kben zo benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen. En die zijn er!!!

@Tina, ik duim voor je. Ben erg beniewd en zeg toch gefeliciteerd!!! Ga je morgenvroeg nog ff zelf testen?? Wat zei je partner?

@ Fleurop, nog van harte, kan nog he??? Leuke dag gehad?

@ Kirsten had je al een keertje getest??

Ik heb vanavond een heerlijk weekendje weg geboekt voor volgend weekend!!
    Nu al zin in, lekker naar de zee!!! Mn vriend zit nu int buitenland, komt gelukkig morgen weer en dan next week ff wat quality time......

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Even een kleine update: heb daarnet nog een testje gedaan...weer positief!
    Ga me nu klaarmaken om naar de ha te gaan. Heb slecht geslapen. Wakker slapen,wakker,slapen... voel me echt gestresst.
    Hoop dat ik straks mn banner aan mag passen :)

Tot straks!

Tina

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina. Ik duim voor je!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ooo Tina wat spannend zeg!

@ Sandra: Heb afgelopen zondag nog getest maar misschien vanavond nog even testen moet werken van 9-21u maar mijn vriend en ik zijn 5 jaar bij elkaar vanavond dus mijn vriend zei: Als je niet zwanger bent wil ik toch een champagne open trekken en het samen vieren! Dus denk vanavond nog even een test al heb ik niet het idee dat het raak is., maar we zullen zien.

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina85, Een voorzichtige gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    @ Tina: oooh, wat spannend meid. Het kan echt voorkomen hoor, ik ken een meisje die pas na 3 maand ofzo erachter kwam. Want die zei dat ze gewoon ongesteld was geweest. Het heet dan niet een menstruatie trouwens maar een bloeding. Ik ben echt zo benieuwd wat de ha en vk zeggen!!!! Ik zeg nu vast gefeliciteerd... voorzichtig, hoop dat ik straks echt mag juichen! :)

En dan nu... ik shake helemaal. Ik las gisteren nml Tina's verhaal en ben ook maar een ovutest gaan doen net. Hij knalde eruit. *shake* dus maar weer een zwangerschapstest gedaan (zo'n vroege test, die extra gevoelig is). Dit is het resultaat (met onder ovu) (zie foto). De foto is super wazig, maar lukt gewoon niet hem scherp erop te krijgen. kan ik zeggen dat ik zwanger ben? ik durf nog niet helemaal blij te zijn...

18. Within

Within Niet meer actief

Ik zie hem hoor!! Je bent zwanger meid!

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fleurop! Gefeliciteerd! Ik zeg zwanger!

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Het dringt dus nog echt niet tot mij door! :D Echt bizar dit gevoel zeg....

Maar dank jullie wel! :)

Deel Deze Pagina