Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw gefeliciteed!! Dat is al nr 2..! Wat gaaf dit !!!!!!!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    een voorzichtige felicitatie meiden!
    hopen dat de rest snel mag volgen!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Whaaaaaaah fleurop! Ik ziet em ook!!!! Gefeliciteerd! :D ( jij na-aper :p:D) ben blij voor je!

Ik ben net terug van de ha. Hij weet het ook niet. Kan misgegaan zijn, maar kan ook nog gewoon goed zijn. Moet me om half 12 melden in het ziekenhuis voor vaginale echo... zou nu net 6 weken zijn.
    Pfff ga nu wandelen met de hond. Moet even nergens aan denken....

Wat moet ik me voorstellen bij zo een vaginale echo??? :$ k begrijp wel waar ie erin moet :D maar hoe zit dat verder?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    veel s6 straks in het ZH.. kom vanmiddag nog ff spieken :D

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik heb geen idee wat je erbij moet voorstellen maar wens je veel succes en hoor graag de uitslag!!

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ fleurop, Ik zie het hoor de streep. Gefeliciteerd met je zwangerschap. En nu lekker genieten.

@ tina, Ik kom vanavond weer spieken. Ben erg benieuwd wat het ziekenhuis zegt.

@ beide meiden, Hebben jullie veel kwaaltjes?

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Tina85: jij bracht mij op goede ideeen ;)
    Ik hoop zoooo dat alles goed is!!! een vaginale echo; daarbij brengen ze een dunne staaf in (met een condoom en glijmiddel eromheen). ik heb het een keer gezien tijdens een stage.. en het is goed te doen. Gewoon wat ontspannen.

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @deesjedees:
    Toen ik dinsdag aan het werk was had ik zoiets van: ik ben zwanger. Ik heb denk ik mijn innesteling gevoeld.. steekjes onderin buik (anders dan dat gezeur dat ik altijd al wat had), wat kriebelig bijna.. En toen dus die kwaaltjes die ik al beschreef paar dagen terug:
    - kriebel aan borsten (nu niet meer trouwens)
    - gevoelige tepels
    - bloedend tandvlees

Toen ik gisteren een negatieve test deed leken alle kwaaltjes verdwenen.. heel raar. Maar mijn vriend zei gisteravond, misschien ben je wel zwanger. Zo vanuit het niets. Vandaar toch maar testen vandaag.

Vandaag voel ik weinig, ik voel me een beetje vreemd... onwerkelijk. Nog wel wat zeurderige buikpijn.

En oja.. gisteren was ik zooooo moe, terwijl ik hele dag vrij ben geweest. En gisteravond wat emotioneel om niks.. bijna ruzie met vriend. Sloeg al nergens op.. maar nu besef ik dat dit misschien ook met zwanger zijn te maken heeft..

Mijn vriend weet nog van niks trouwens... vanavond vertellen. Kan niet wachten!

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik voel me niet zo lekker, maar dat is denk ik van de stress :D
    Ik weet verder niet wat ik voel. Durf mn lichaam niet te vertrouwen... heb trouwens wel elke morgen bloedend tandvlees;) ach, ik wacht maar even af. Manlief zegt wel dat ik erover moet praten...maar weet niet wat ik moet zeggen. Weet ook niet wat ik voel...
    Maar nu ga k met de hond en daarna op naar zh.
    Fleurop, bedankt voor de uitleg. Ben al wat geruster :)
    word vervolgd:)

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Heb je een leuk idee als je het je man gaat vertellen?

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady's
    wat een nieuws op de vroege ochtend.......
    Tina spannend, en succes zo dadelijk.
    Fleur gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super gaaf.
    Kirsten een fijne avond toegewenst, is die niet positief laat je avond er niet door verprutsen, gewoon laten knallen die champagne.
    Wij zijn next week 5.5 jaar bij elkaar, vandaar een weekendje weg.
    Groetjes

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @ deesjedees: ik ga zo even de stad in, denk dat ik het boekje van Kluun ga kopen (help, heb mijn vrouw zwanger gemaakt). Even rondneuzen. En hem dit geven en wachten op reactie ;)

Dames... ik ga echt zo hard duimen voor jullie!!!
    Ondertussen hoop ik dat dit streepje op mijn test stees donkerder wordt..

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina succes in het ziekenhuis! Gelukkig weet je vandaag al waar je aan toe bent!

Fleurop geniet van iedere minuut!

Hier, ook maar een ovulatie test gedaan in navolging van de dames. Geen knaltest maar bijna net zo donker als het controle streepje. Ik zit dus een beetje in spanning... Durf eigenlijk niet te hopen. En durf al zeker geen zwangerschapstest te doen. Vorige keer was 't erg wit. Ben bang dat ik mezelf een beetje gek loop te maken.

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    @ Juultje: ik weet niet of het helpt: mijn test was gisteren spierwit, en vandaag zichtbare streep... dus wie weet. Ik ga duimen!

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dank je wel :)

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat een leuk idee zo'n boek kopen fleurop! Ben helemaal blij van jullie nieuws., moet je nagaan hoe ik door t lint ga als het bij mijzelf zo ver is., hahaha

Ik ga vanavond testen en is hij nega dan kan ik lekker aan de champagne en op naar de volgende ronde dus zal denk ik niet te teleurgesteld zijn., vind t wel spannend nu het hier al 2 x positief is..,

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw! Wat een nieuws weer allemaal!
    @ Fleurop: van harte gefeliciteerd!:D
    @ Tina, ik ga duimen dat we jou straks ook kunnen feliciteren.

En na jullie verhalen heb ik toch nog stille hoop dat mijn test een dezer dagen ook positief is!;)

18. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    FLEUROP!!! Jij bent de eerste dus! 3 weken zwanger? oohh you made my day! wat een supernieuws! Gefeliciteerd meid!

19. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tina! Wat een spannende dag voor jou. Nog een keer stiekumpjes gefeliciteerd, en ik ga enorm voor je duime dat het allemaal goed is!

Wat superleuk dit! Hopelijk volgt de rest van de meiden hier heel snel!! leuk leuk leuk!!!!

20. bigwish

bigwish Actief lid

3 jan 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden. Ik heb net de huisarts gebeld, gewoon om te vragen wat die steken onderin mijn buik zijn en dat gerommel. Ze vroeg of ik al een zwangerschapstest gedaan had. Ik zei "nee want volgens mij kan datnog niet'. Zij zegt dat ik gewoon kan testen. Gemakshalve ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben, en heb haar gevraagd wat dan het verhaal is. Ik moet wachten tot ik ongesteld ben geworden, dan met die ovulatietesten werken. Als ik dan weer geen ovulatie kan ontdekken moet ik nog eens terugbellen

Deel Deze Pagina