Hier ook een vrijdagmiddag dip!! Sta al vanaf 3uur tot vanavond 21uur alleen in de winkel wegens een zieke collega., bah echt niet gezellig.., straks mijn eten maar in de magnetron en lekker mijn kliekje eten..,
Okee als het echt goedkoper is dan zal ik ze ook maar bestellen bij sensitest. Ik woon ook een beetje in een ons kent ons dorp haha. Toen ik van die prenatale vitamines ging halen in het gezondheidswinkeltje hier stond er ook opeens iemand uit de vriendenkring achter me...tjaa betrapt! Jeetje Tina, dan weet je dusz nog niet veel meer. Maar wel weer een bewijs van dat je zwanger bent. Doe een beetje rustig aan en let op jezelf! @Fleurop: Meid lekker doortesten tot je het wel gelooft hahaha
Mijn etos zwanger worden pillen heb ik in Hilversum gehaald. Dat doe ik hier dus ook niet.. die vrouw achter de balie onthoud alles En aangezien de familie van mijn man erg bekend is in dit dorp, doe ik het lekker niet ^^ Mijn moeder betrapte me er wel mee toen ze hier op visite waren. Gelukkig kunnen zeggen dat het cranberry pillen zijn voor blaasontsteking, die kent ze Mijn testen zijn al verzonden, super sneller service dus!
Ja ik haal ze ook niet in t dorp hoor., haal ze in een etos in onze wijk waar ik de verkoopsters niet ken haha., testen ook via sensitest besteld., volgende dag in huis.., erg prettig en snel. En ja gezellig is het hier met ons clubje zeker!
Jullie zijn echt superlief! het wordt tijd dat ze hier een knuffelende of zoenende smiley maken, want die mis ik wel...*geeft iedereen een knuffel* Ik heb even lekker geslapen. Had ik wel nodig. Was toch een slopende namiddag ik weet nu nog steeds niet wat ik voel. Manlief vroeg of k verdrietig was...maar ik weet het eigenlijk niet...voel me niet verdrietig, maar zou wel zo kunnen huilen. Maar ik blijf positief. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Het is zoals het is, en ik kan er niets aan veranderen.its out of my hands
Ja en dat is het vooral., je hebt het nu niet in de hand., snap dat het slopend was/is.., Rustig aan doen dit weekend en meer als afwachten kan je niet doen., succes ermee tina!
Ha dames, Ik blijf voor jullie duimen! Hier is mijn hoop op een positieve test helaas weg, zojuist ongesteld geworden. Maar ben wel blij, want nu weet ik dat mn cyclus niet heel gek doet (liever wat korter dan wat langer) Dus op naar de volgende ronde! Ps. ook even mn banner aanpassen...
Nieuw NOD lijstje: NOD lijst 23 Jan - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 24 Jan - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje) 25 jan - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje) ZWANGER 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje) 28 jan - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) - Tina85 (voorzichtig 24 dgn?, ronde 4, 1ste kindje) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) 6 feb - Within (28 dagen, Ronde 1) 17 februari - Goo, 28 dagen, ronde 1)
Nou dames een cyclus van 33 dagen, ben net ongi geworden., al is het bloed nog vrij helder voor wat ik gewend ben (sorry voor de details) en ik ben echt superdommm geen maandverband in huis nog wel een doosje tampons die ik ooit heb gekocht om te proberen maar zit me niet lekker., dus nu maar rechtop zitten met de tampon erin., oo ik kan ook wel weer lachen om mezelf wat een stomme actie!! Blond he..,! Haha Maar goed weet wel eindelijk mijn cyclus., Hoe kan ik zo'n banner maken kan iemand mij dat uitleggen? Ben nog niet zo goed op deze site..,
Kirsten fijn die duidelijkheid! En geen maandverband in huis is me ook wel eens gebeurt en ja ik ben blont.... Als je op een banner klikt van een van ons kom je vanzelf op de website waar je een banner kan maken. Bij je instellingen op zp kun je de code plakken van de banner die je gemaakt hebt. Hopelijk kom je eruit.
Dankjewel.., heb m gemaakt maar welke code moet ik pakken? De url of voor html? En waar moet ik hem neerzetten? Bij handtekening? Ik ben echt een leek in dit soort dingen! Hahaha
Er staat op de website van de banner maken als je klaar bent met het aanpassen een lijstje met waar je het allemaal voor kan gebruiken daar kies je forum signatures en dan bbcode. Deze code kun je plakken in je handtekening.
Dankjewel.,!! ik weet alleen ineens niet zeker of ik mijn cyclus wel goed heb., Ik heb hem gerekend van NA mijn laatste menstruatie of moet ik gaan rekenen vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie tot vandaag? Dan is het 40 dagen namelijk., pfff wat is het af en toe lastig om mijn eigen lichaam te begrijpen.
Volgens mij je eerste dag van je menstruatie. Het is inderdaad verwarrend. Ik heb op dit moment allemaal vage klachtjes. Ik wil gewoon of zwanger zijn of ongesteld worden. Die onduidelijkheid vind ik nog het meest lastige.., Ik hou me maar voor dat het goed moet komen.
Ja het is ook lastig hoor., en die kwaaltjes en dingetjes; blegh! Maar goed het is even niet anders., Nou dan moet ik mijn banner maar even aanpassen., dan is mijn eerste cyclus dus toch een stukje langer!
@ Kirsten: Het is idd berekenen vanaf de eerste dag van je ongi! Je hebt nu misschien een wat langere cyclus, maar hou er rekening mee dat tie zich misschien gaat herstellen en weer wat korter wordt...