Dankjewel Skaya., dan weet ik het zeker Heb hem idd vanaf toen gerekend en is hij 37dagen., opzich nog niet verkeerd, kan slechter.., Weet iig waar ik aan toe ben nu! En dat mijn lichaam nog werkt.., ook fijn om te weten., Op naar de eisprong!
AAAAAAAHHHHHH!!!! Fleurop dubbel gefeliciteerd!!!! Ik kon de afgelopen twee dagen onmogelijk op ZP komen, dus ik dacht dat ik je nu wel even snel kon feliciteren met je verjaardag, maar dit is nog veeeeeeel beter! Hoe was de reactie op het boekje...vertel vertel vertel @Tina: wat vervelend dat het voor jou zo moet lopen, ik ga echt duimen dat het gewoon nog te vroeg was om iets te zien, want dat HcG MOET gewoon iets betekenen! Hier een beetje last van mixed feelings. Rond mijn eisprong op woensdag en donderdag geklust. Nu hadden we afgesproken deze ronde ook de derde dag te klussen, maar gisteravond was manlief te moe. Gezien de dag van gisteren kan ik me dat heel goed voorstellen, maar tegelijkertijd was ik zo teleurgesteld alsof hij een belofte verbroken heeft. Ik weet het, nu ik het zo opschrijf is het super overdreven, maar zo voelde het vannacht echt. Ik ga maar duimen dat we gewoon op het perfecte moment wel geklust hebben en Fleurop snel achter na mogen! Dan ga ik nu de rest ook maar eens even bij lezen, sorry als ik ergens niet op gereageerd heb! Groetjes DutchDiva
@Kirsten, je moet idd tellen vanaf de 1e dag van je menstuatie. Zelf ben ik gister ook ongesteld geworden, 27 dgn cyclus. Dit was de 1e keer na het stoppen met de pil, dus dat vind ik nog reuze meevallen. Ik had wel de ontrekkingsbloeding gehad daarna. Wel weet ik weer waarom ik op m'n 14e aan de pil ging... Buikpijn, hoofdpijn...:x Vroeger had ik het nog erger dan nu. Dus ff een dagje rustig aan met een ibuprofen. Jaja, we moeten er wat voor over hebben he @Juultje, heb je al getest of wacht je daar nog mee? @ Fleurop, hoe reageerde je man? Ben heel benieuwd! Fijn weekend allemaal!
Dag dames! Ik heb even mn banner weggehaald. Hopelijk mag ik hier maandag een ander exemplaartje plaatsen verder gaat het wel goed met me. Ben wel erg moe, hoewel ik goed heb geslapen.
@ DutchDiva: Begrijp je telerustelling, maar misschien kan je vanavond een extra klusrondje doen...beter 1 teveel en laat dan helemaal geen extra rondje toch Poeh ik hoop niet dat ik mijn menstruatieklachten van voor de pil weer krijg...had altijd onwijze rugpijn met bewegen. Schoot er steeds weer in. Hoop toch dat me dat bespaard blijft
Ja het is mij ook weer volledig duidelijk waarom de pil geadviseerd was:S Geen fijne dagen., maar goed ben wel heel blij dat het allemaal nog werkt in mijn lichaam! Tina: Sterkte deze dagen en lekker rustig aan doen! DutchDiva: Misschien heeft je man wel hele goede zwemmers en houden ze het extra lang uit., En ja een extra keertje klussen kan geen kwaad toch! Juultje: Laat je het weten als je getest heb? Ben zoooo benieuwd! Fijn weekend iedereen!!
Hallo dames! Mijn vriend kreeg een grote grijns op zijn gezicht en keek mij aan: 'Echt waar?' 'Ja, echt waar!' en toen kreeg ik een knuffel en heel veel kusjes en voelde hij mijn buik en zei 'dus hier ontwikkeld zich een klein mensje die wij gemaakt hebben'. Haha. Zijn grijns bleef op gezicht de rest van de avond. En soms fluisterd hij 'je bent zwanger!'. Vanmorgen heb ik weer testje gedaan maar hij is nog net zoals gisteren. Dus ik heb besloten maandag weer te testen en dan moet hij echt donkerder zijn, want ik maak me nu al zorgen Echt zo stom.. denk je van die onzekerheden af te zijn... nee hoor! Vergeet het maar. Voor nu genieten, en er toch maar vanuit gaan dat ik ECHT zwanger ben. Mijn vriend kan niet wachten om het te vertellen tegen ouders.. dus als maandag alles goed zit gaan we het woensdag aan zijn ouders vertellen en donderdag aan die van mij. De rest van onze familie/kennissen moet wachten hebben we besloten tot de veilige weken komen. Dames.. ondertussen zijn mijn duimen blauw van het duimen voor jullie
Fleurop, waarom doe je maandag geen clearblue? Die geeft een mooie tekst aan en dan kan je er niet om heen Hier is het vandaag ei-dag.. Tepels jeuken als een gek! Nu manlief nog zien te verleiden
Fleurop fijn dat je vriend zo lief reageerde. Spannende tijd voor jullie! Goo netjes hoor je cyclus. Mag je erg blij mee zijn. Dan gaat het nu echt beginnen. Hier nog niet meer getest. Ik durf niet. Maar ongi ook nog niet in zicht. Tepels zijn opgezwollen, ben continu misselijk en heb nog een paar vage klachtjes. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik moet menstrueren. Ik weet het even niet meer. Zou willen dat ik meer geduld had. Ik kijk het nog een paar dagen aan voordat ik weer ga testen. Ik hou jullie op de hoogte.
@ Juultje, ja ik ben er ook wel blij mee. Raar he, blij zijn met je menstruatie?!? Een spannende tijd voor jou dus nu... Ik ben ana het duimen! Hou ons maar op de hoogte hier he!
Hihi heb mn schermagbeelding even aangepast Dit is de test van donderdag avond. Heb besloten om toch maar even te genieten...of het nu mis is of niet die test was/is er niet voor niets
@Tina en Fleurop: Waaaaaaah!!!!!!!!! Wat lees ik nu?!?!?!?! Zijn jullie samen zwanger? Wat GEWELDIG!!! Super gefeliciteerd!!! Ik ben helemaal blij voor jullie!! Fleurop; supergoed, meteen de eerste ronde!! leuk man, en jij hebt ook nog dit forum gestart. Het is je gegunt! Probeer ervan te genieten (ppf ik herken het helemaal, is moeilijk) Maar de tijd gaat zo snel, dan heb je dadelijk spijt dat je niet meer genoten hebt van de eerste weken... Tina: Waaaaah, wat spannend!! Ik hoop echt het beste voor je!!! Staat goed, je nieuwe profielfoto Ik ga superhard voor je duimen dat er een plakbeeb in je zit Heel veel succes meissie! Liefs, Sanda
@Fleurop: ik word helemaal blij van je bericht! En wat een leuke reactie van je vriend! Is toch ook super om het te kunnen delen met je familie! De rest kan inderdaad wachten, maar het blijft leuk nieuws En onzeker zijn mag, maar vooral genieten! @Tina: groot gelijk dat je deze schermafbeelding nu hebt! Natuurlijk is het even afwachten, maar op die test staat het toch maar mooi! Succes meid! Zelf vandaag tot nu toe niet meer geklust, maar goed zit nu in ieder geval wel op het wachtbankje....kan ik de komende twee weken niet in een winterslaap???
Kan ik me hier ook bijvoegen? Ik ben 25 jaar oud en heb een zoontje van 2,5 maand maar het is zo geweldig, dat ik in de zomer (juni/juli) weer ga stoppen met de pil als alles goed gaat. En dan gaan we voor een 2e kindje als het meezit, ik moet eerst nog wel gaan afvallen, maar daar ga ik voor zodat ik deze wens weer kan vervullen. Hier al 2 meiden die nu zwanger zijn lees ik, gefeliciteerd, jullie gaan een bijzondere tijd tegemoet, echt gaan genieten!!
Welkom happy girl! Leuk dat je je aansluit. Ga je bewust weer aan de pil terwijl je het liefst van de zomer weer voor een kindje wil gaan? Ik zou er denk ik niet meer aan beginnen zoals ik er nu tegen oversta. Wat een troep is het zeg, als je ervan af wilt., bah!
Ja bewust aan de pil, die lag er nog lekker makkelijk en we hebben beiden een hekel aan condooms, dus vandaar. Ik heb er nooit last van gehad en was ook meteen regelmatig, merkte ook weinig van hormonen/stemmingswisselingen e.d. dus voor mij maakt het niet veel uit. Ik kan hier zo mee stoppen en weer mee doorgaan