Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Welkom HappyGirl!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Welkom happygirl,
    Veel plezier met je nieuwste verslaving;)
    Je zult hier nog veel tijd doorbrengen!

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Welkom happygirl. Succes met afvallen.

Hier is mijn lichaam zich denk ik klaar aan het maken om ongi te worden. Ik heb helemaal geen klachten meer op mijn rug pijn na.
    Nog 2 daagjes wachten.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn zeg., geen last van het stoppen., dan zou ik inderdaad ook weer beginnen! Groot gelijk.
    Zelf een iets mindere ervaring dus vandaar mijn verbazing, sorry hoor.., haha

Geniet van je zoontje he zolang je hem nog even alleen hebt., zal vast een bijzondere tijd zijn nu.

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom happygirl!

6. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Welkom happygirl!!!! En wat geweldig een beeb... Groeit goed zie ik.....

Ik ga richting werk moet om 23.00 beginnen. Heb 4 nachten.....

Groetjes

7. Within

Within Niet meer actief

Werkse Sandra!

Ik ga zo lekker mijn bedje in.. eens kijken of manlief in de mood is ;)

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Welkom Happygirl

Werkse Sandra

Visite is net weg, nu even laptoppen en zo lekker slapen

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ben hier heel hard aan het werk. Hi hi. Ik mag hier op mijn werk over een uurtje het bed in. Morgen om 8:30 weer klaar.

Owww ik ben zo benieuwd of maandag de rode duiveltjes arriveren. Kan het bijna niet laten om te testen. hi hi

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @HappyGirl: welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen. De meesten hier zijn inmiddels 'begonnen' aan het avontuur om voor een kindje te gaan, dus hopelijk zeuren we niet te veel ;) en kun je gezellig meekletsen!

@Sandra: pfff, nu nog gaan werken...succes!

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Welkom happy girl!! Fijn om ook een 'verse' moeder in ons midden te hebben die ons een beetje gerust kan stellen en haar ervaringen kan delen :D ben wel benieuwd hoe jou eerste weken van je zwangerschap waren, wanneer had je de eerste verschijnselen enz?

@fleurop: geweldig die reactie van je man! Niet te onzeker zijn hor! Geniettttt meiddd!

@tina: mooie foto, ik denk dat je heel gauw je nieuwe banner kan gaan plaatsen!!!!

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Een goede morgen deze morgen!!! :D
    Ik heb daarnet nog een ovutestje gedaan uit nieusgierigheid. Ben echt helemaal op van stress en zenuwen. Durfde geen zwangerschapstest te nemen. Die is voor morgenvroeg. Ovutest was nog steeds een knallertje :) ik weet het, die test zegt niet 100procent dat het goed zit, maar ik kan de geruststelling nu wel even gebruiken. Voelde me vanmorgen niet zo lekker. Beetje misselijk. (durf het haast niet te schrijven :( bang dat ik het me inbeeld) pfff dames, dit wens ik echt niemand toe! Ik hoop dat het bij jullie snel raak is, en dat alles gelijk goed is. Ondertussen strooi ik hier wat hcg uit voor jullie :)( niet teveel natuurlijk, moet ook nog wat overhouden voor een goede bloedtest morgen ;) :D)

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Happygirl: welkom bij het clubje :) leuk dat je met ons meekletst!

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje tina., ik kan me die spanning echt goed voorstellen, wat goed dat de ovutest weer goed was! Geeft toch weer even dat extra stukje "zekerheid" he.., Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt meid!!

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina; Spannend hoor. We zullen voor je duimen dat alles goed gaat morgen.

Ik heb hier een dagje niks doen ingepland. Mijn dagelijkse klusjes zijn gedaan en ga nu lekker een opgenomen tv serie kijken. :) En straks nog even op de wii spelen.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hier de omgekeerde versie., Heb net lekker op de wii gespeeld en straks even konijnenhok doen en de van de week gemaakte fotocollage's ophangen (nouja toekijken hoe vriendjelief dat doet, haha)
    Verder inderdaad een zondagje niet zo veel.., heerlijk!
    Geniet ervan he..,

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    bedankt voor het welkom :D ik vind het zeker leuk om mee te lezen en jullie zeuren nooit hoor! ;) vond het zelf ook zo spannend toen. ik had het helemaal niet verwacht juist die maand, ik had geen verschijnselen, maar ik stond gewoon met verbazing te kijken naar de test in mijn handen, nu 3 maart 1 jaar geleden, zo leuk :D

@Tina85, ik kan me niet voorstellen dat het nu mis is hoor, die test van jou zegt 2-3 weken, nou ik heb die test 3x gedaan (zijn best duur) en alle 3 gaven ze een foutmelding, ik snap die testen niet! haha. Ik denk dat we je best mogen feliciteren :D

wij doen verder ook niet veel vandaag, straks even een lekkere wandeling maken met de kinderwagen en verder komt me nichtje even bij haar achterneefje kijken ;)
    fijne zondag!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Haha leuk he een wii!! Wat spelen jullie dan??
    Wij doen het niet meer zo vaak helaas. Alleen nog als er vrienden komen en zij hun controlers meenemen. Hebben een paar weekjes trg Wii-party toegevoegd aan de collectie en is erg leuk :D

Tina ik kan me ook haast niet voorstellen dat die testen er nu nog naast zitten. Spannende en verlossende dag morgen. Gaan ze niet weer zo een inwendige echo doen?

Hier ook een rustig zondagje. Gaan straks even lekker met de hond wandelen en die even flink borstelen, want het verharen begint alweer :$. Hoop dat ut droog blijft, ziet er zo somber uit buiten. Ik wil blauwe luchten en zonnnnnn!!!

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heerlijk he zo'n zondag die je lekker zelf kan invullen zonder verplichtingen.., vanavond komen mijn schoonzus en zwager nog eten maar dat had ik zelf voorgesteld en heb ik veel zin in.., altijd leuk als we met z'n viertjes zijn:D

Ja ben gek op de wii wij hebben denk ik een stuk of 20 spellen., ik speel het meest donkey kong jungle beat en mario party en mario bros maar bovenal Michael jackson dansen!! Helemaal leuk.., die is echt een aanrader als je is een avondje gek wilt doen met vrienden of gewoon met elkaar, veel lol mee gehad en denk ik vanavond weer doen met mijn schoonzus en zwager.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahaha Mickael Jackson dansen?? klinkt echtt supergrappig!! Jaa zulke dingen zijn echt superleuk om met een groepje mensen te doen! Kga m is downloaden :p hebk weer wat leuks voor volgende keer!

Deel Deze Pagina