@ skaya: ik weet niet of ze weer een inwendige echo gaan doen...wel zowiezo bloed trekken... ben wel benieuwd maar die inwendige echo vond ik niet zo erg. Doet geen pijn ofzo. Vond het wel een beetje vreemd om daar halfnaakt met de benen wijd te liggen assistent en echoloog waren gelukkig twee lieve dames en tja, het is voor het goede doel. Nu ik er zo over nadenk...kan best zijn dat er weer een echo is. Vorige keer was er nog niets te zien, maaar stel dat ik echt zwanger ben, dan zullen ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap toch ook wel willen checken neem ik aan... ik wacht wel af. Zie wel een beetje op tegen dat bloed prikken...kan ik niet zo goed tegen...ben echt een meut op dat vlak
Jaaa daarom dat ik het vroeg. Als de bloedtest morgen weer een piek in Hcg geeft dan zullen ze toch wel weer gaan zoeken waar je minibeeb zich dan heeft verstopt en misschien dat ze nu wel wat kunnen zien gewoon op de plek waar die hoort. Ben erg benieuwd en leef met je mee! Ik ben ook net zo een meut als jij hahaha! Ben een ontzettend watje als het gaat om wat voor ingreep/prik whatever. Wordt een groot feest met de bevalling hahahaha
Pfff luie zondag ook hier, maar helaas veel last van mijn benen Gisteren niet geklust, manlief had pijn. Maar hij wilde het vanavond nog wel een keer proberen.. Hij heeft me gisteravond wel even heel emotioneel laten worden. Het lukte niet, en hij voelde zich erg schuldig. Kwam tegen hem aanliggen dat het niet erg was.. wreef hij opeens over mijn buik en zegt hij "misschien groeit hier ons kleine wondertje al wel" krijg nog natte ogen als ik het opschrijf..
Aaahhhhhhh wat leuk Within! Die vant van mij heeft nog niet van zulke 'zwangerschapsreacties' gegeven. Die is nog meer zakelijk met af en toe eens uitzoeken hoe het zit met vergoeding van alle kosten van bevalling/kraamhulp ed..denk dat hij pas smelt op het moment dat k echt zwanger ben. Hoe is het nu met je man, omdat hij pijn had?
Hij zegt dat het nog wel pijn doet als hij naar de wc gaat.. als het aanhoud gaat hij naar de dokter zegt ie (eerst zien, dan geloven, ken hem langer dan vandaag) Maar hij wil het wel nog proberen. Hij is niet zo met zwanger worden bezig, alleen soms kan hij zulke opmerkingen maken! en dan hebben we het er even over en dan zwijgt ie weer.
@ Within: wat lief van je vriend zeg Mijn vriend is ook zo lief tegen mij nu. Opmerkingen over 'komen jullie in bed liggen bij mij', en even over buik strijken. Ik ben alleen bang dat hij erg teleurgesteld wordt als het mis gaat. Ik ben zelf nog wat voorzichtig in uitspraken over baby. @ Tina85: wat vervelend zeg die onzekerheid. Zo naar. Maar alles wijst op zwangerschap, anders zou die test niet al meer dan 2 weken aangeven. Hier verder alles prima. Ik besef het allemaal nog niet zo goed. Zo onwerkelijk nog steeds. Ik ben bang voor morgen. Bang dat die test die ik ga doen negatief uitslaat. Ga eerst gewone test doen, en als die een duidelijke streep laat zien doe ik de CB digatele erachter aan. Pfffff.... ik hoop zo dat dat iig goed zit. Dat geeft meer rust en dan kan ik echt genieten (natuurlijk kan het dan nog mis gaan, maar dat kan natuurlijk altijd..)
Wat een verschil toch he tussen man en vrouw. Wij vrouwen zijn er misschien wel te veel mee bezig en voor de mannen is het toch een beetje ver-van-hun-bed op dit moment. Denk wel als ik eenmaal zwanger ben dat hij ook anders gaat reageren. En af en toe maakt hij inderdaad ook wel opmerkingen van 'als je zwanger bent' of 'als we straks een kindje hebben'. We hebben dit weekend trouwens een vakantie geboekt in mei. Eerst wilden we dit nog niet doen want stel dat we zwanger raken dan zouden we dit geld ook goed kunnen besteden. Maar voor het zelfde geldt duurt het nog een tijdje voordat het zover is... Dus besloten om lekker 1,5 week samen weg te gaan. Samen met zn twee, waarschijnlijk (hopelijk) voor de laatste keer! Fijne avond en Fleurop en Tina ik duim morgen voor jullie. En Within, hopelijk vanavond nog ff aan de klus!
Gezellig even samen weg!! Wij zitten al te praktiseren hoe we het gaan doen, we zouden in Februari/April naar een paar concerten gaan. Maar die zijn verplaatst - Vanwege zwangerschap van de zangeres! Nu zijn ze in September/November. Maar als ik nu zwanger raak ben ik in oktober uitgerekend.. hoe we dat gaan doen.. 1 concert is met 6 andere fans geregeld, in luxemburg en wij hebben de bus geregeld.. nouja eerst maar zien
Hoi meiden! @Tina: meid, wat fijn dat je een beetje opgelucht bent sinds vanmorgen. Ik duim echt voor je mee dat dit zo blijft. Wel lief dat je ook met HcG wilt strooien, maar dat doe maar na de goede bloedtest van morgen!!! Hier ook zo'n mannetje dat steeds meer interesse begint te tonen. Natuurlijk staat hij achter onze beslissing (wat klinkt dat plastisch...), maar het leek of het hem toch allemaal niet zo veel deed. Toen het afgelopen maand niet raak was, dacht ik dat ik als enige teleurgesteld was, maar dit weekend bleek dat ik me daar in vergist heb. Zaterdag een heel gesprek met hem gehad, omdat ik even een dipje had aangezien we vrijdag niet konden klussen. Ik weet dat dit oneerlijk is, maar ik kon mijn gevoel ook niet zomaar uitschakelen. Toen vroeg mijn man ineens hoe het dan zat met de cyclus van de vrouw en of het zo was dat we iedere maand een kans hadden, zo lief! Duurde alleen even tot hij door had dat een cyclus niet per se een maand duurt, maar hij snapte daarna wel een beetje hoe het zat en kon mijn gevoel iets meer plaatsen. En vandaag zei hij ook nog dat het in huis nog gezelliger zou zijn als er straks een kleintje bij is. Toen hij vanavond de deur uit ging om te repeteren zei hij dat het nu nog kon, want als ik zwanger was had hij andere verplichtingen haha. Dat is niet helemaal waar, want hij blijft natuurlijk wel muziek maken, maar het feit dat hij het zegt is al heel wat Oeps, toch een lang verhaalt geworden... Groetjes DutchDiva
Hier ondervinden we ook wat moeite met plannen van vakantie en daagjes weg. Onze zomervak staat vast voor in aug...we wille dan met vrienden naar turkije. Maja als je dan 6mnd zwanger ben denk ik niet dat het lekker is om in 40graden te gaan zitte...dilemmaa
Hey, @Goo, waar gaat de reis naar toe??? Wij gaan altijd in mei een weekje naar Turkije..... En in de zomer willen we met de auto naar Frankrijk. Heerlijk. Zwanger of niet, we gaan!!!! Vind vooral mei altijd zo relaxt en ontspannen. Ik heb steeds steekjes in mn rechter lies, net als de vorige ronde, die niet raak was........ toch wil ik wel blijven hopen. Ik ga zo weer werken, nog 2 nachtjes te gaan. Groetjes
@ Sandra, wij gaan ook naar Turkije, toevallig hè. Vertrekken 20 mei, 12 dagen even helemaal niks! Heerlijk! Hoop stiekem wel dat ik dan al zwanger ben.... En anders daar extra ons best doen in de zon hou je altijd nog meer van elkaar hè!
Sowww ik ben jaloersssss!!!! Als het snel raak is hier willen we ook nog rond mei gaan. Waar gaan jullie heen in turkije??
We gaan naar Didim/ Altinkum. Ik kende het niet, maar na alle info op internet en beoordelingen, foto's enz ben ik verkocht! Heel mooi, lekker luxe,goed weer, gastvrije mensen! Dit wordt de 8e keer Turkije, ik vind het een super land om even niks te hoeven en alleen maar te genieten!
Heerlijk zeg Turkije! Ook twee keer geweest., Wij gaan in mei een weekje naar Belgie met de hele familie van mijn vriend.., erg gezellig! Eind aug. hebben wij 3 weekjes gepland maar nog niet waarheen., we zien wel hoeveel centjes we dan hebben en boeken een last minute., camping of hotel maakt ons niks uit, wat er voor handen is en waar we zin in hebben., maar wel leuk weer aan vakantie te denken in januari! Heerlijk! En hopelijk allemaal met zo'n frummeltje in ons buikje
Wij gaan in Mei waarschijnlijk ook een weekend weg! Zijn dan een jaar getrouwd en gaan misschien terug naar hetzelfde hotel als waar we op huwelijksreis zijn geweest..
Ow heerlijk al op vakantie. Wij hebben onze zomervakantie ook al geboekt. Gaan eind mei ook een weekje weg, waar naar toe is nog niet bekent. Wij mogen met mijn schoonouders mee. Mijn schoonzus moet ergens deze week bevallen. Daar wachten we nu dus op. Als kindje er is wil mijn schoonmoeder gaan boeken. Net een testje gedaan. Maar hij is echt omo wit. Helaas. Nu rustig op mijn ongi wachten. Hopelijk komt dat snel.
Nu kan ik echt blij zijn!!! De onzekerheid van 'ben ik echt wel zwanger?' is nu wel weg! Eerst bovenste test gedaan, duidelijk positief, dus de CB kon er mooi achteraan!
Fleurop! Gefeliciteerd heel erg blij voor je. Tina heel veel succes vandaag. Ik duim voor je! Hier nog geen menstruatie te ontdekken dus blijf het maar even afwachten.
Fleurop van harte! Lekker genieten nu.., En ik sluit me aan bij Juultje: Sterkte Tina! We hopen op goed nieuws.., Hier wel een leuk nieuwtje., Ga straks tekenen bij mijn nieuwe werkgever., allemaal heel snel gegaan, maar had het niet naar mijn zin bij de winkel waar ik nu zit en krijg nu echt een heerlijke baan., leuke winkel en geen weekenden en koopavonden meer!! Hééééérlijk.,! Moest ik even kwijt hoor.., haha