Fleurop, nogmaals gefeliciteerd! Tina.. denk aan je vandaag.. hoop op goed nieuws.. hier vandaag ongi geworden.. vermoede het al.. had nl mijn ei gevoelt en na doortellen kwam ik op vandaag uit... ronde 0 was dus een korte.. maar ga voor ronde 1 uit van normaal 28 dagen.. daar zat ik altijd op... heerlijk al die vakanties in het vooruitzicht wij gaan het weekend van 11 feb met z'n 2tjes een weekendje naar terscheling.. zijn dan 10 jaar samen, waarvan 6 getrouwd... eind juli gaan we 2 weken naar terschelling.. mijn zusje zit dan op het zelfde park met man en kinderen.. benieuwd hoe dat zo samen gaat... ga ff kamers van de jongens uitsoppen... manlief had de nieuwe zolder kamer klaar en de meubels over gezet.. ik mag uiteraard het schoonmaak werk doen... fijne dag allemaal... kom straks wel weer ff spieken
@ Deesjedees: Wat jammer!! Hopelijk dat je ongi snel komt, dan kan je door voor de volgende ronde!! @Kirsten: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Idd heerlijk als je geen avonden en weekenden hoeft te draaien. Ik mag vandaag van 11:30 tot 21:30 pfffff...en dan morgen om 7:30 weer beginnen... als ik er alleen al aan denk benk al doodop @ Fleurop: Waaauwwww wat een mooie foto's van je positeste!! Helemaal leuk! Wat houden de cijfer 1-2 in op de CB test? Is dat het aantal weken? Hoe voel je je? Door al die vakantiepraatjes krijg ik nog meer zin in vakantiee!!! Mijn man is turks dus voor ons is Turkije een beetje vast vakantie-oord. Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden
@Fleurop: Gefeliciteerd @ Skaya: 1-2 betekend, 3-4 weken zwanger Wij gaan voorlopig niet op vakantie, net verhuist en eerst moeten we sparen, onze auto komt niet door de keuring, dus moeten we ook aan geloven, zonder auto ben je nergens dus toch maar een nieuwe kopen Gelukkig wel in juli een weekje weg, met hele familie want oma wordt 80! Zou eigenlijk ook wel weer naar Turkije willen, ideaal vakantieland!
Zo dames! Wat een vakantieplannen Mijn man en ik hebben een paar vrije weekendjes gepland. Ik had niet zoveel zin om ver weg te gaan. De kinderwens en een nieuw nestje zijn naar mijn mening genoeg voor dit jaar. Een paar weekendjes moeten wel kunnen @ fleurop: gefeliciteerd!!!! Superleuk! Dan ben je net na mij aan de beurt (als het bij mij goed zit tenminste ) D-day vandaag. Heb net nog een testje gedaan en die is nog steeds positief. Ben met vlagen misselijk, en nu heb ik een trekkerig gevoel in mn buik. Alsof ik mn schuine buikspieren getraind heb (was het maar zo ) zat verder met natte oogjes jullie aanmoedigingen te lezen. Dank je wel hiervoor. Jullie zijn echt schatten! Ik ga nu nog even met de hond, en daarna...op naar het zh... Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten. Dikke kus Tina
@Tina85 Heel veel sterkte hoor. We duimen voor je. @Kirsten en Skaya Wij hebben een harde schijf aan de wii hangen. (wii is omgebouwd met software) en ik heb 424 spellen tot mijn beschikking. Heb ze nog niet eens allemaal gespeeld. Ik speel graag, guitar + band hero, wii fitt, Anno, wii party. Hier nog altijd geen ongi in zicht. Niet meer getest afgelopen weekend. Even gerekend en ga volgende week weer testen als er niks is gebeurd. (dan zit ik weer twee na klussen) En vakantie: we gaan in april een week op huwelijksreis naar Kreta. We hebben allebei nog nooit gevlogen en met het oog op de kinderwens hadden we zo iets van ' als we het nu niet nooit doen we het misschien wel nooit meer' Als we nog centen hebben en als ik me goed voel (als ik dan al zwanger ben) dan willen we in de zomervakantie nog wel een week of twee kamperen.
Nou ik ga een onzeker wachtbankje op.. Gisteren ei gehad, maar niet meer kunnen klussen. Manlief heeft waarschijnlijk een blaasontsteking! Maar vlak voor het ei hebben we wel geklust, dus er is wel een kansje dat het raak is. Is het al volgende week?
@Within Ken het probleem. Dacht ook mijn ei gevoeld te hebben. Zit nu al op dag 38...... zucht. (al een keer negatief getest)
Daar ben ik weer... zou jullie laten weten hoe het geweest is in het zh... We zijn nog geen stap verder hcg was licht gestegen naar 600. En dat was eigenlijk te weinig. Volgens de tabel xou ik tussen 1000 en1500 moeten zitten. Voor de zekerheid nogmaals inwendige echo gedaan en daarop is nog steeds niets te zien in het ziekenhuis kunnen ze er nog steeds niets mee. Moet donderdag terug om weer bloed te prikken Pfff weet niet meer wat ik met mezelf moet. En niemand kan ons duidelijkheid geven... zit nu in een dipje. Durf er zelf helemaal niet meer in te geloven
Jeetje meid. Wat vervelend nou. Stomme dokters.... Heel begrijpelijk dat je even in een dipje zit. Kop op hoor. Ik blijf duimen en van het goede uitgaan!
Jeetje Tina! Wat vervelend (en dat is nog heel zacht uitgedrukt)., pfff dat wens je niemand toe die onzerheid! Heel veel succes/sterkte ermee zeg.,
@Fleurop: dat ziet er goed uit, gefeliciteerd! @Kirsten: jij natuurlijk ook gefeliciteerd, maar dan met je nieuwe baan! Lekker zeg dat je iets anders hebt gevonden nu dat andere niet meer beviel! @Tina: neeeeee wat vreselijk! Zit je al die tijd in spanning, weet je nog niks...pffff! Ik blijf duimen voor je en hoop dat je donderdag duidelijkheid krijgt!
@Tina Shit zeg, en wat raar..... nu dus weer afwachten tot donderdag???? Sterkte meis!!! @ Kirsten gefeliciteerd met je nieuwe job. @Goo, wij gaan een weekje eerder Antalya, diet wordt het 5de jaar op rij. En wij doen daar ook altijd vrij weinig lekker relaxen! Hammam, sauna, tennis, zonnen, zwemmen. Heb er nu alweer zin in. Ik heb sinds gisteren steekjes in mn re-lies, zeg het maar????? Greetz
Dankjulliewel dames! Ben er zo blij mee., al was het even een heel ander onderwerp., moest het toch even kwijt, haha. Geen idee wat die steekjes kunnen zijn sandra.., bijhouden in je agenda hoe lang t aanhoudt., of in je telefoon., ik houdt alles bij om te kijken of ik het maandelijks zie terugkeren enzo.
@ Tina: Dat meeen je toch niet!?!?! Hoe issut toch mogelijk dat we met al onze wetenschap/ervaring/kennis enz enz niet eens kunnen zeggen of je nou we of niet zwanger bent?! Waaardeloos:x! Wat als het donderdag nog niet duidelijk is? Weer een volgende afspraak? Naja meisss ik wens je heel veel sterkte en hoop op het beste! @ Vaddi: Wij hebben ook een hardeschijf aan de Wii hangen 8) zo heerlijk alles erop zetten en er weer afgooien als jut zat bent! Ideaal toch! Die spelletjes kan ik allemaal niet betalen hor