@Juultje ik zou ook een paar dagen wachten en dan weer testen met een zw-test. Hier dag 40 en helemaal niks, noppes, nada. Krijg ook testneigingen. Maar geloof er eigenlijk niet in, geen kwaaltje te bekennen.
Bigwish bedankt voor de tip! Ga het vanavond gelijk even aan mn mannetje voorleggen. Kan die eens even gaan rondneuzen op internet. We wachten sowieso nog even met het boeken, omdat we er niet helemaal uitkomen met de vrienden waarmee we gaan. Volgende week kan ik testen en is er voor onszelf al wat meer duidelijkheid! Gaan er hier nog meiden naar de 9maandenbeurs? Ik wil wel heeel graag!!! Hoor datje heel veel dingetjes gratis krijgt en mooooie aanbiedingen
Goedemorgen ladies! Pffff missselijk....*groene smiley met kotsneiging* Nog steeds bruinverlies, maar hier ben ik gelukkig niet zo onzeker over. Bruin is oud bloed, en dus geen ramp @bigwish: vervelend ja,die onzekerheid. Heb trouwens op al mn testen twee mooie strepen staan. Maar dat is ook logisch aangezien er ook wel hcg in mn lichaam zit. Als ik op mn misselijkheid te werk ga, is die hcg ook weer gestegen. Ach ja...ben alleen maar blij dat ik me niet lekker voel. Hoop alleen dat dit door een frummeltje komt morgen weet ik alweer meer...hopelijk
@Tina Fijn dat je je weer wat zekerder voelt. We blijven voor je duimen hoor. @Skaya Nee ga er absoluut niet heen. Vorig jaar naar de huishoudbeurs geweest en ook op de 9maandenbeurs gekeken. Is zo gigantisch druk. Als je iets gratis wil krijgen moet je wel rekenen op wachttijden a la pretpark. Erg commercieel opgezet. En ik moet ook zeggen dat ik er geen behoefte aan heb omdat ik toch nog niet zwanger ben.
Jaa ik hoop dat ze morgen eens met serieuze antwoorden komen morgen!! @ Vaddie: Neee dat meen je niet?! Maar op welke dag was dat dan, want ik ben niet van plan om in het weekend te gaan, maar gelijk de eerste dag op een woensdag. Hoop dat het dan meevalt en anders ben ik zo weer weg. Moet wel bijna uur met de trein dusz hoop echt dat het de moeite waard is dan..8)
Ik wil er wel heen, maar eerst zwanger zijn Anders krijg ik manlief niet mee en moeder/zus/schoonfamilie al helemaal niet
@Skaya ik ben toen op zaterdag geweest. Is volgens mij wel de drukste dag. Ook met de trein. Sardientjes in blik..... Helemaal niks voor mij.
Okee jaa zaterdag is een no-go! Kga lekker op woensdag. Zou al naar de huishoudbeurs gaan met moeders, tjaa dat de 9maandenbeurs er ook was kwam ik pas veel later achter! Mooi meegenomen gahahah
Hello Lady's. Ik heb een lekker relaxt dagje gehad, lekker geshopt met moeders!!! Vanavond nog visite, maar kben zo moe!! @ Tina wish you luck voor morgen. @ skaya, kga wel naar de h.h.beurs. Niet naar de 9 maandenbeurs, tenzij ik met een week positief test, maar dat vraag ik me af!! Wij gaan op donderdag Groetjes
Zo weer even snel bijgelezen! @Fleurop: hoe was het vandaag met vertellen? Ben helemaal niet nieuwsgierig haha Veel plezier ook morgen weer! @Tina: ik ga echt duimen morgen voor je!
Net getest: negatief. Dacht ik eigenlijk al wel maar toch wel fijn om te weten. Nu verder wachten op ongi
Ja jammer vaddie., lange cyclus dus., hopelijk komt je ongi snel. Jij alweer getest juultje? @ Tina: Heel erg veel succes morgen!!
@ fleurop, Hoe was het om te vertellen dat je zwanger bent? Hoe was hun reactie? Hier gisteren ook leuk nieuws gehad. Ik ben gisteren rond 17:00 tante geworden. Het is een jongetje en hij heet Milan.
Jaaa Fleurop!! Hoe is het nu met je hoe waren de reacties went het allemaal al een beetje? Tina vandaag weer een belangrijke dag!! Hoop op goed nieuws!
Het was super gisteren, het vertellen aan mijn schoonouders In eerste instantie wilden we het gewoon thuis bij hen vertellen, maar ze wilden uit eten.. ook prima. Wij hebben een boekje gekocht waar op staat 'voor opa'. Omdat mijn schoonvader afgelopen vrijdag jarig is geweest, konden we dit als excuus gebruiken voor het geven van het cadeautje, zo van.. we waren nog iets vergeten te geven . Mijn vriend had steeds moeite zijn lach in te houden en te doen alsof er niks aan de hand was. We konden elkaar echt niet aankijken, haha. Toen we besteld hadden heeft hij het cadeautje gegeven. Het drong dus echt totaaaal niet door!! Bij beiden niet.. zo van 'oh, nou, leuk zeg', even doorbladeren. Dus ik zeg tegen hem; 'dringt het nog niet door?' Hij; 'ik denk het niet... wat is er dan'. 'ik ben zwanger'. Nou, toen gooiden ze woordne over tafel als 'fantastisch en geweldig'. Mijn schoonmoeder gaf me een lange knuffel en mijn schoonvader was er gewoon helemaal stil van. Terwijl het normaal gesproken een uitbundige open man is. Hij vond het echt zooo super. Ondertussen zat ik te trillen en op het randje van huilen Mijn schoonvader dacht dat het meer een grapje was, omdat hij al zo oud was geworden dat we hem gingen plagen en opa zouden noemen. Zoiets... haha. Echt grappig. Ik moet zeggen dat door het te vertellen het iets meer werkelijkheid wordt. En ik zei al tegen mijn vriend; het lijkt wel of zij blijer zijn dan toen wij de uitslag van de test lazen. Terwijl we echt super blij waren.. het is gewoon zo iets raars en tegelijkertijd zo natuurlijk en bijzonder mooi Vanavond mijn eigen ouders vertellen. Lekker rustig thuis. We geven ze ook een boekje, met 'en dan heb je kleinkinderen' of iets in die richting. Ik vind het vertellen tegen mijn eigen ouders nog specialer.. ik merk dat ik nu al een brok in mijn keel krijg. Ik ben er zelfs wat zenuwachtig voor. Ze zullen het geweldig vinden. En ik besef dat ik blij mag zijn dat ze dit allemaal mee zullen maken en dat ik super lieve ouders heb. Ik zou niet anders willen dan dat zij opa en oma worden van onze baby. Het voelt als een geschenk, voor ons natuurlijk, maar ook voor hen. Oke.. daar ga ik al., de tranen komen al Lang verhaal geworden Hoop niet dat jullie dit vervelend vinden. Hoop echt dat jullie snel na mij zullen zijn. Lijkt me super!!! Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Voel me al wat opgezet (vocht), en soms heeeel licht misselijk, maar als ik eet gaat het goed. Lichte steekjes in borsten en af en toe onderbuik. Gisteren rook ik banaan, die in een dichte vuilnisbak zat ... mijn vriend rook niks en dat irriteerde mij Daar blijft het wel bij
ik weet het niet meer... zijn terug van het zh. Hcg was gestegen naar 891 voor een normale zwangerschap is dit niet genoeg. Waardes zouden moeten verdubbelen. Op echo was nog steeds niet echt wat te zien. Gyn weet het ook niet. Bij klachten als buikpijn en bloedverlies contact opnemen met het zh en maandag weer terug voor bloed prikken... ik begin langzaam de moed te verliezen wat moet ik hiermee?
Oh Tina, wat is dit ongelovelijk sh*t (sorry voor taalgebruik, maar weet even geen ander woord). Dat ze je niks kunnen zeggen is ook zo frustrerend. En dan kom ik aan met mijn verhaal over ouders vertellen. Het is soms zo oneerlijk. Ik wil dat jij ook echt met volle 100% kunt zeggen dat je zwanger bent. Pff, meid, ik weet het ook niet. Sterkte en hou ons op de hoogte. *dikke knuffel*
Fleurop, ik ben blij voor je dat het bij jou goed gaat. Wat ik momenteel meemaak wens ik echt niemand toe! Wij hebben mijn schoonouders op de hoogte gebracht maar ook duidelijk gezegd dat het mogelijk mis is. Heb vandaag een kaarsje aangestoken voor een goede afloop, maar de moed zakt me in mn schoenen. Weet niet wat ik kan en mag verwachten. Momenteel is het een beetje van dag tot dag leven en hopen dat ik niet ga bloeden.