Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

*digitale knuffel*

Ik ben de hele dag weg, dus een echte kaars laat ik maar even achterwege ivm brandgevaar en 2 katten.. maar in gedachten brand ik ook een kaarsje voor jou!

2. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje Tina, wat een tegenslagen!!! Elke keer hoop je weer wat wijzer te worden en nog niks dus............... Echt goed balen!!! Meis ik hoop echt het beste voor jullie!

Ik heb gisteren een ovutest gedaan, kon echt niet meer wachten....deze was negatief!!! Nu ben ik dus weer rustig.

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Hoi, ik wil me ook even voorstellen: Ik ben 26 en ben sinds september getrouwd. We hebben besloten in maart (tijdens wintersport) voor een kindje te gaan. Ik ben al wel sinds januari 2010 met de pil gestopt, omdat ik er gewoon helemaal van af wilde. Dus nu nog 6 weken die stomme condooms gebruiken (stiekem ook wel af en toe 'voor het zingen de kerk uit';)) en dan gaan we ervoor.
    Leuk om mee te lezen, fijn om hier in ieder geval alvast uit te spreken.

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Tina: dit is inderdaad sh*t! Ik gun je zo dat je duidelijkheid krijgt! Of zwanger of niet, maar niet zo;n schemerige tussenzone. Ik ga ook een kaarsje voor je aansteken meid, en hoop dat het snel maandag is!

@Fleurop: wat geweldig!!! En de manier waarop je het opgeschreven hebt bezorgt mij zelfs al een brok in mijn keel, dus ik kan me voorstellen dat de tranen bij jou al helemaal komen! Ik wens je dan ook super super super veel plezier vanavond! En daarna...vertel vertel vertel :D!

@Deesjedees: jippie, tante! Wat leuk! Ik vind mijn neefje echt geweldig, dus geniet ervan!

@MvM: welkom! Leuk he om het zo uit te spreken al is het maar op papier!?

In mijn hoofd is het rustiger dan de vorige ronde. Ik denk vandaag wel van alles te voelen (steken in mijn buik en zeurderig gevoel in mijn rug), maar probeer mezelf niks meer wijs te maken. Nog een ruime week, dan weet ik hopelijk meer ;)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MvM Welkom

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jeetje tina wat ongelooflijk kl*te.

@ Fleurop wat een fijne reacties! Veel plezier vanavond met jouw ouders.

@ mvm welkom.

@ deesjedees gefeliciteerd met je neefje!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Tina: Jeetje wat vervelend zeg., dit is toch niet normaal!! Hopelijk weet je maandag meer, maar kan me voorstellen dat je het niet meer houdt zeg..,! Succes en sterkte..,

@ Deesjedees: Van harte gefeliciteerd., leuk zeg om tante worden, kijk ik ook naar uit., mijn schoonzus en ik zijn tegelijk met de pil gestopt! Dus wie weet wordt ik wel moeder en tante tegelijk, hihi

@ Fleurop : Wat ontzettend grappig dat je schoonvader dat dacht zeg.., mijn vader noemen we al jaren opa en waarom? Geen idee! Haha dus ik denk dat hij ook eerst zegt: Ja HAHA nu weet ik het wel hoor! Hahahaha maar echt superleuk., succes vanavond! En geniet ervan..,

@ MvM : van harte welkom hier..,

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zo! Wat een hoop nieuws vandaag!

Maar Tina, wat een kl#te nieuws zeg! Ik had echt gehoopt dat er nu wat meer duidelijkheid voor je zou zijn. Zo moeten afwachten is verschrikkelijk! Take care!

@ Fleurop; wat leuk! Ik wacht nu al op het verhaal van jouw ouders!

@ Deesjedees; Gefeliciteerd trotse tante! Ik heb ook 2 neefjes en ben er zo dol op!

Verder nog mensen al bijna klaar om te testen? Ik kijk alweer uit naar mn ei. We zitten dan in Disneyland, dus mocht het dan raak zijn hebben we al een heleboel leuke 2e namen:D Mickey, Goofy of Kwik, Kwek en KWAK! ;)

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha, zou wel erg origineel zijn he.., kwak als tweede naam:p haha.
    Ik had een lange cyclus mijn eerste keer dus moet nog 17 dagen wachten tot mijn ei!!! Niet normaal hoe lang., maar goed het is niet anders., Misschien is de cyclus uiteindelijk korter maarja dan weet ik niet wanneer mijn ei komt., ach jah., je weet het nooit helemaal zeker he..,
    Jij nog 8 dagen he.., mooi vlot alweer, en dan weer wachten tot je NOD..,

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jaaaa! Dat ei is als het goed is zo, maar dan die dagen erna. Die duren zoooooo lang!
    Ik had me voorgenomen om geen ovutesten te doen maar ik doe het deze ronde wel. Ook om te weten of ik wel een ei heb! Mijn ronde 0 viel gelukkig mee, 27 dgn maar of er ook echt een ei was weet ik niet... Dus vandaar die testen.

Tis toch wat he, dat we ons eigen lijf niet helemaal kennen!

Maarre, zou trouwens ook nog Cruella kunnen doen, of Snowwhite:p

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha cruella., geweldig!!
    Ariel is wel mooi ;) Ach jah., zo kunnen we nog wel even doorgaan he.,.

Ja ik heb wel ovutesten in huis gehaald maar ik wacht er nog even mee., vind het ook wel handig voor als ik mijn NOD heb en de ovutest is negatief dan weet ik dat ik geen zwangerschapstest hoef te 'verspillen'., verder laat ik het nog even op zijn beloop de eerste maandjes.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mvm welkom hier!!!!

Tina ik zit echt met open mond te lezen dat ze je nou al voor de zoveelste keer geen duidelijkheid kunnen geven? Echt te bizar voor woorden. Als ze niks kunnen zien, waaar komen dan die scoren uit je bloedwaardes vandaan? Hebben ze helemaal geen idee wat het misschien kan zijn? Onbegrijpelijk en ontzettend klote voor jou!

@goo: ik kan volgende week testen! Sinds vandaag voel ik allerlei vreemde dingen in mn onderbuik...in de richting van ongikrampjes, maar tog anders. Licht misselijk, moe en hoofdpijn. Maarja dat ontpille kan ook nog voor gekke reacties zorgen..probeer hard geen verwachtingen te hebben.
    Leuk een disneybaby!! Noem hem simba of tarzan :D of zelfs hercules ghaha. Ben in oktober nog in disney geweest! Tis zooo leuk daar.

Fleurop, geweldig die reactie van je schoonvader. Ben benieuwd naar hoe je ouders hebben gereageerd!

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Skaya; spannend nog een weekje!
    Ik dacht ook vanalles te voelen en toen ongi.., Maar zoals ik al zei, toch niet teleurgesteld maar juist gerustgesteld!

En Tarzan is ook leuk hahahah. Maar laten we eerst maar eens wachten of er uberhaupt een ei is!

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

nog geen nieuws van Fleurop haha, was zoooo benieuwd!

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    De reactie van mijn ouders was eigenlijk weer heel anders.
    Aan het begin van de avond vroeg ik wat we gingen eten. Toen ze mijn moeder 'vooraf garnalen met gerookte zalm, hoofgerecht biefstuk'.... jaajaa.. super handig nu ik zwanger ben dacht ik nog:p hoe toevallig is dat! En de wijn was ook al ingeschonken, dus we moesten het maar heel snel vertellen. Het boekje heb ik toen aan mijn vader gegeven. Ondertussen zat mijn moeder steeds te kletsen dus ik zei 'mam, ga nu eens rustig zitten'. Dus mijn vader leest 'en dan heb je....huh.. kleinkinderen???' En mijn moeder kwam huilend op mij af.. dus ik natuurlijk ook huilen. haha :)
    Mijn vader is erg nuchter en niet zo open in gevoelens enzo (heel anders dan mijn moeder). Dus die gaf me een schouderklopje 'gefeliciteerd meid'. Haha, echt zo mijn vader. Maar zijn ogen stonden op de pretstand.
    Toen ik vertelde dat ik nog maar kort zwanger was had ik het idee dat ze iets minder enthousiast waren (nog steeds wel blij hoor). Mijn moeder heeft meerdere miskramen gehad, dus is bang dat dit mij ook overkomt. Dus eventjes over gehad en vervolgens zijn we uit eten gegaan (want ja.. ik mag tenslotte niet het eten wat ze klaar wilde maken).
    Vervolgens echt de hele weg naar de stad (we gingen lopend) hoorde ik mijn ouders achter mij dingen zeggen als 'oh, dan kan ik leuke kleertjes maken', 'kun jij mooi luiers verschonen schat', 'oh, daar is toch een leuk speeltuintje, kan ik hem of haar mooi meenemen', 'luiers verschonen? HAHAHA (hard lachen), dat is het enige wat ik niet doe'..... nouja, en zo ging het de hele avond. Echt hilarisch :D en mijn vader kon helemaal niet meer stoppen + grapjes maken.. dus dat zal zijn manier zijn :)

Dus helemaal goed. Nu hopen dat dit wezentje blijft plakken! Heb er wel een goed gevoel bij ondertussen.. maar je weet nooit. Zeker na gesprek met mijn moeder of haar miskramen kwam even het besef 'dit kan mij ook overkomen'. maar goed, heb het van me af kunnen zetten en ga lekker door met genieten!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Fleurop: wat een leuke reacties! Ik wil het volgende week aan mijn ouders vertellen. Mn moeder is dan jarig :) heb een speentje besteld van woezel en pip en daar heb ik iets in laten graveren. Die ga ik in een mooi juwelendoosje steken. Hoop dat ik hem kan geven... hangt natuurlijk af van de onderzoeken komende week.

Skaya: de dokters kunnen mij geen zekerheid geven omdat het hele verhaal zo vaag is. Ben ik met mijn ongesteldheid de vrucht verloren of was het een bloeding? Waarom stijgt het hcg niet zo sterk? Kan een dreigende miskraam zijn, maar kan ook aan mij liggen. Er is een tabel met hcg waarden, maar die is zo ruim dat ik daar nog wel in pas...maar hcg zou normaal moeten verdubbelen, en dat doet het niet. Op de echo kunnen ze nog niets zien aangezien het vruchtje nog zo klein is, of er niet is, of op de verkeerde plek zit. Het baarmoederslijm is dik genoeg voor een zwangerschap. zolang de bloedwaarden blijven stijgen is er nog een kans dat het gewoon goed gaat. Misschien groeit frummel iets minder snel. Heel veel mogelijkheden dus... we moeten ons er nu bij neerleggen dat niemand ons een antwoord kan geven. In het zh is dat superfrustrerend voor ons, maar als ik er over nadenk weet ik dat zij ook alleen masr hun werk doen. Jammergenoeg hebben ze geen glazen bol ;)

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Fleurop, ook weer een leuke avond voor jullie dus!
    Een miskraam kan natuurlijk altijd gebeuren , maar we blijven positief! En stel dat het mis zou gaan, lijkt het me ook fijn om het te kunnen delen!
    Maar ik blijf duimen dat alles oke is!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat supertof zeg.,! Lijkt me zooo gaaf om het je eigen ouders te kunnen vertellen als het zover is..,
    ja een miskraam kan altijd., mijn moeder is het ook overkomen., maar goed daar moet je niet teveel aan denken en lekker genieten!! Wat super zeg..,

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina85, wat een sh*t nieuws uit het ziekenhuis. Ik blijf hard voor je duimen dat je maandag goed nieuws krijgt.

Gisteren naar mijn neefje geweest. Mijn man glunderde helemaal toen hij milan vast had.
    Het is echt een prachtig mannetje.

Gisteren tijdens het eten erg moeten lachen om mijn man. Ik vroeg wat hij graag voor zijn verjaardag wilde hebben. Is zondag namelijk jarig. Kwam hij naar mij toe en wees naar mijn buik. Zei ik wil graag dat daar deze ronde een babytje in gaat groeien. Zo lief.

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik hoop dat je man dat cadeau krijgt!

Deel Deze Pagina