Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Fleurop, Wat een geweldige reactie van je ouders zeg! Kvind grappig om te lezen dat vaders/mannen toch altijd wat nuchtiger op zulk soort nieuws reageren, maar daarom niet minder enthousiast zijn.

Deesjedees, ik hoop ook dat je dat cadeau aan hem kan geven voor zijn verjaardag! Mooier cadeau kan gewoon niet lijkt me zo!:D

@ Tina; Ja ik weet ook wel dat het ziekenhuis hun best doet, maar vind het nog steeds zo een gekke situatie. En daar komt bij dat ik al die medische dingen ontzettend interessant vind en ik in me hoofd probeer mee te denken... (Had graag wat in die richting gedaan, maar ga vrij snel van me graatje als het om bloed gaat enz:p)
    wat bedoelen ze met dat het vruchtje niet op de goede plaats zit? Dat het misschien buitenbaarmoedelijk is?
    Meid ik wens je in ieder geval weer heel veel sterkte de komende dagen en wacht met spanning je nieuwe ziekenhuisbezoek af!

2. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Dames wij gaan zo heerlijk een weekendje naar de zee.
    De groetjes en een fijn weekend allemaal.
    Liefs

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Veel plezier Sandra!! Geniet van de heerlijke zeelucht!
    Wij kunnen trouwens tegelijk testen :p

4. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ja kzag et.... Maar ik heb stiekem al een ovutest gedaan en die was negatief.
    Dus helaas is het ook deze ronde niet raak. Als het goed is word ik morgen ongi want ik had mn ei deze maand eerder dan voorgaande maand, maar we gaan het zien.
    Groetjes

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sandra,veel plezier en geniet ervan!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Sandra geniet ervan en ontspan! Heel belangrijk..,
    veel plezier..,

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: blijft leuk om te lezen hoor, die reacties! En geniet van je zwangerschap! Zolang er geen tekens zijn, moet je er vanuit gaan dat het goed is!

@Tina: die onzekerheid lijkt me vreselijk. Ik denk veel aan je, maar kan je helaas niet helpen. Ik hoop echt dat het speentje niet al te lang in de kast hoeft te blijven liggen!

@Sandra: geniet van je weekendje!

@Deesjedees: wat ontzettend lief van je mannetje! :D

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    #1168 Fleurop, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    Pffff. net wat geks gebeurd :(
    Ik kreeg in een keer behoorlijke buikpijn onderin en werd duizelig. Ik moest gaan liggen anders zou ik flauwvallen (ik ben al voor zwangerschap 3 x flauwgevallen, en een paar keer bijna, dus weet hoe het voelt en hoe ik het kan vermijden.. ben er gevoelig voor). Zweten, keek net naar een wit gezicht in spiegel. De buikpijnaanval duurde denk ik 10 minuten en zakt nu langszaam weer weg. Moest echt mijn broek open doen om wat te ontlasten.

Verder totaal geen bloedverlies, ook geen bruin. Ik hoop alleen dat dit niks ernstigs betekend.

Buikpijn is nu bijna helemaal weg trouwens.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Sandra een heel fijn weekend. Hopelijk heb je goed weer. Vandaag is het ieder geval wel prachtig.

Ja ik hoop ook dat ik het hem kan geven. Zal fantastisch zijn.

Fleurop, hopelijk is de buikpijn iets onschuldigs. Mijn schoonzus had in het begin ook veel buikpijn. volgens de verloskundige was dit de baarmoeder die zich groter ging maken.

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoop dat het meevalt fleurop.., wat vervelend dat het nou net nu weer moet opkomen., zoek er niet teveel achter en probeer te genieten(makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het..,)

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jakkes, Fleurop, dat is wel even eng zeg! Gelukkig ken je het gevoel en wist je wat je moest doen. Buikpijn is toch niet zo erg zolang er geen krampen zijn? Ik duim voor je!

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik voel me nu weer helemaal goed! Echt gek. De volgende keer als ik dit weer heb bel ik de verloskundige. Ik was trouwens gewoon aan tafel wat aan het eten en een krantje lezen.
    De buikpijn waren niet echt krampen (denk ik). Maar een constante pijn eigenlijk die plotseling kwam opzetten. Ik denk dat ik daardoor in paniek raakte en duizelig werd...
    Toen ik nog bloeddonor was viel ik ook altijd bijna flauw, terwijl daar je bloeddruk en hb gehalte wordt opgemeten ed.. was altijd goed. Dus dat is ook een mysterie. Vaak werd ik pas naar als de naald eruit ging (daarvoor niet).
    Ook in drukke, warme ruimtes moet ik oppassen.

Ik probeer het maar een beetje te verklaren op deze manier.. paniek is nu wel weg. Ik voel me weer goed.. dus ga er vanuit dat er niks aan de hand is. In die zin kan ik me wel geruststellen en ben ik niet snel in de stress.

Rustig aan doen is nu even wat ik moet doen.
    Ik ben een week vrij, dus komt misschien wel goed uit! :D

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @ Fleurop: Heh getver!! Jaa ik zou ook ff flink schrikken! Zeker flauwvallen vind ik ontzettend eng, je hebt er weinig controle over!

Hier heb ik een raar gevoel in mn onderbuik en net een flinke golf bruinverlies...iemand een idee wat dit kan zijn? Ben ook nog steeds met vlagen misselijk, maar wel gewoon hongerig :p

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou skaya, wie weet? ;) *fingers crossed* :D het klinkt in ieder geval best positief. Bruinverlies zou een innesteling kunnen zijn :)

Fleurop: pfff meid,dat is niet leuk om mee te maken. Gelukkig is het weer weggetrokken. Ik zou het toch melden als je bij de vk komt.

Dames, ik vind het zo lief van jullie,dat jullie zo meeleven. Momenteel gaat het wel goed met me. Het bruin/roze verlies is zo goed als over. Ben wel erg moe, maar dat hoort erbij ;) hebben al die kaarsjes toch niet voor niks gebrand ;):D

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: heb je nog ergens last van gehad of is het bij dat ene moment gebleven? Ik hoop het voor je!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gisteravond weer beetje roder verlies, vandaag vooral bruinverlies. Moe en misselijk! :( ik blijf vadaag lekker op de bank liggen...

Fleurop, hoe is het bij jou?

Verder nog iemand die kan testen? Ben ons nod-lijstje kwijt :)

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Tina, ga maar lekker niks doen vandaag! leef met je mee! Van die onzekerheid word je helemaal gek lijkt me... Take care!

En Fleurop, ook ik ben benieuwd hoe het met je is!

Hier alles z'n gangetje, eigenlijk uit nieuwsgierigheid al een ovutestje gedaan en een licht 2e streepje:) Dus ga er vanuit dat alles 'werkt'.

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nieuw NOD lijstje:
    NOD lijst
    23 Jan
    - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    24 Jan
    - Deesjedees (28 dgn, ronde 0, 1ste kindje)
    25 jan
    - Fleurop (30 dgn, ronde 0, 1e kindje) ZWANGER
    27 jan
    - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    28 jan
    - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje)
    2 feb
    - Sandra2 (36 dgn, ronde 1)
    3 feb
    - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje)
    6 feb
    - Within (28 dagen, Ronde 1)
    17 februari
    - Goo, 28 dagen, ronde 1)

zwanger:
    Tina85: 3de ronde, 1ste kindje ( maar met vraagteken;)) vermoedelijk uitgerekend 15 september

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Fleurop: kom je gezellig bij me staan in de zwangeren-afdeling van ons nod- lijstje?
    Ik krijg je er niet tussen...ipad werkt me even tegen:x

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat moet ik doen omin het lijstje te komen?

Hier weer bruinverlies:( Vind maar raar!

Deel Deze Pagina