Jawel een poosje geleden. Negatief helaas, maar nog steeds vage klachten en geen ongi. Ben nu 6 dagen later dan mijn nod. Heb je sterke neiging te testen? Succes nog even.
Jaaa dat boeren heb ik ook! Wat is datdan weer haha. Juultje voor jou wordt het dan ook maar afwachten wat er gebeurd...van plan nog een keer te testen?
Tjonge Vaddie, balen zeg, dag 54... Hopelijk snel ongi en dan weer een nieuwe (snellere) ronde! En dan Juultje, Skaya, Dutchdiva en Sandra allemaal rond de 'test periode'. Ben benieuwd wie als eerste Fleurop opvolgt! Welterusten!
NOD lijst 23 Jan - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje) 28 jan - jannie1980 (wssl 28 dgn, ronde 0, 3de kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) - Skaya (28 dagen, ronde 1, 1e kindje) 5 feb - Within (28 dagen, Ronde 1) 17 februari - Goo, 28 dagen, ronde 1) 24 Februari - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 29 Februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje) zwanger: Tina85: 3de ronde, 1ste kindje ( maar met vraagteken) vermoedelijk uitgerekend 15 september Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend
NOD lijst 23 Jan - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) - Skaya (28 dagen, ronde 1, 1e kindje) 5 feb - Within (28 dagen, Ronde 1) 17 februari - Goo, 28 dagen, ronde 1) 21 feb - jannie1980 (uitgegaan van 28 dgn, ronde 1, 3de kindje) 24 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 29 Februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje) zwanger: Tina85: 3de ronde, 1ste kindje ( maar met vraagteken) vermoedelijk uitgerekend 15 september Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend heb ff het goede ijstje gepakt ik stond nog op januari..
Hier ga ik trouwens overmorgen weer testen mocht ik in dezer dagen niet ongesteld worden. Maar ik neem aan dat ik nu al wel een streepje had moeten zien als ik zwanger ben. Dus ben bang dat het van het ontpillen is. Ondanks dat mijn vorige cyclus heel netjes was.
Wat kunnen we dan toch in onzekerheid zitten he? Je weet nooit of je cyclus weer trouw even lang is en wanneer je weer moet testen., Hoop dat je over een paar dagen toch positief test en anders is het wel gek inderdaad dat je cyclus ineens zoveel langer is. Tina: Heel veel succes vandaag, we hopen hier allemaal dat je vandaag duidelijkheid hebt en bovenal dat het positief is natuurlijk! Ik duim voor je.,!
Pfff, wat duurt dat wachten en die onzekerheid lang he!!!! Ik hoop zo dat iemand zich snel bij mij mag aansluiten... want het ik voel me zo alleen Tina: ik duim voor je!!!!!
Fleurop ik hoop ook dat we ons allemaal snel bij jou mogen aansluiten!! Tina heel veel succes vandaag! Ben reuze benieuwd wat ze zeggen!
Lieve meiden, bedankt voor alle steun! Ik heb helaas mijn afspraak vanmorgen niet gehaald.... gisteravond kreeg ik buikpijn. Had al de hele dag helderrood bloedverlies. Zh adviseerden om even langs te komen. Bij int. Echo was nog steeds geen vruchtje te zien, maar wel vocht in de buik. Bleek achteraf bloed te zijn. Gyneacoloog ging uit van een bbz, en ze hebben gelijk besloten om een laparascopie (kijkoperatie) te doen vruchtje zat inderdaad in de eierstok en deze is dan ook verwijderd. Ben sinds vanmiddag weer thuis. Was 5 weken zwanger... Ik voel me naar omstandigheden best goed. Ben vooral opgelucht dat ik nu weet wat het is,ook al is het slecht nieuws... heb wel pijn van de operatie, maar dat is normaal. We hebben verder veel info gekregen en zijn geweldig verzorgd in het zh. Voorlopig doe ik even niet mee in de race maar er volgen na mijn herstel zeker weer nieuwe rondes. Dames nogmaals bedankt voor al jullie medeleven. Dat doet me echt goed. Het restje hcg dat ik nog over heb strooi ik bij deze naar jullie allemaal. Zet em op dames! Sleur die positieve testen maar aan! Zoen tina
23 Jan - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje) 27 jan - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje) 2 feb - Sandra2 (36 dgn, ronde 1) 3 feb - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje) - Skaya (28 dagen, ronde 1, 1e kindje) 5 feb - Within (28 dagen, Ronde 1) 17 februari - Goo, 28 dagen, ronde 1) 21 feb - jannie1980 (uitgegaan van 28 dgn, ronde 1, 3de kindje) 24 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 29 Februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend Zo is die ook weer bijgewerkt
@Tina: ik weet niet goed wat ik moet zeggen meid! Wat ontzettend vervelend! Ik ben blij voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt, maar had zo gehoopt op beter nieuws voor je! Sterkte ermee!
Ben eigelijk positief ingesteld. Die verdomde onzekerheid is eindelijk weg. Mn moeder heeft het vroeger ook gehad. Is daarna nog 6 keer zwanger geweest waarvan 2 zijn gebleven. Er is dus echt nog wel hoop Verder mag ik niet klagen. Manlief is heel lief voor me. Ik besefte vanmorgen nogmaals hoeveel ik van hem hou toen ik als een trillend rietje onder de douche stond weg te draaien... vind het verder wel erg jammer van het vruchtje, maar heb niet gehuild ofzo. We zagen het al langer aankomen dat het niet goed was, dus je wapent en beschermt je wel voor het verlies.
Jeetje Tina. Heftig hoor. Hoe lang is je herstel? En gaan ze nog onderzoeken hoe het kon gebeuren. Liefs