Pfff ben er even stil van! BAH! Ja dit soort dingen gebeuren helaas best vaak., vind het echt heel vervelend voor je maar goed dat je zo positief bent ingesteld., Neem de tijd voor je herstel en hopelijk kan je snel (maar niet te snel) weer meedoen met ons., Sterkte ermee.,
Jeetje Tina, wat een verhaal....... Toch waar je eigenlijk al een beetje bang voor was. Meis doe het de komende dagen rustig aan!!! Sterkte voor jou en je mannetje. En ook ik hoop dat je je over een tijdje weer bij ons kunt voegen. Liefs
echt onderzoek waardoor het komt doen ze niet. Mijn resterende eierstok ziet er nog goed uit, dus een zwangerschap is nog steeds mogelijk Heb ietsiepietsie minder kans dan de rest, maar ik laat me zomaar niet uit het veld slaan. Binnekort koop ik weer een ticketje om mee te reizen op een roze wolk Volgens de dokters zou ik na mijn eerstvolgende ongi weer mee kunnen doen. Ik ga nu eerst beetje rusten. Heb nu best last van de hechtingen en val om de haverklap in slaap op de bank. Tussendoor probeer ik een beetje heen en weer te wandelen. Maar mag niet klagen. Het kan erger. Denk dat ik morgenvroeg wel anders piep maar ben deze week zowiezo thuis, dus doe alles rustig aan. En zoals ik eerder al zei...manlief zorgt goed voor me
phoe Tina... heftig hoor... fijn dat je er zelf zo positief in kunt staan en je mannetje zo goed voor je zorgt! hoop dat je snel weer een mooie vruchtbare cyclus hebt!
Jeeeee Tina, wat een klote nieuws... En inderdaad respect dat je er zo mee om gaat! Hoop dat je niet te veel pijn hebt en gauw weer bij ons aansluit! En ik wilde nu nog wel ff laten weten dat ik (nu al) een knallende ovu test had, dus geklust. Niet erg gepast nu hè, maar wilde het wel echt ff bij jullie kwijt. Ik had zaterdag een test gedaan, licht streepje. En vandaag een knaltest. Vroeg me alleen af, is dat niet een beetje snel? Als ik uit ga van 28 dgn? Maar ja, misschien is m'n cyclus deze ronde korter? Of kan ik nu bijv nog 3 dagen zo'n knaltest hebben? Erg hè,al die onzekerheid van ons....
Je zou denken dat je cyclus korter is inderdaad., maar ik zou testen en zolang hij knalt lekker klussen! haha Ik denk dat ik nu ook rond mijn eisprong ga testen en lekker klussen .
Jeetje Tina, wat naar nieuws Echt heel heftig!!! maakt echt even indruk op me. En wat goed dat je zo positief kunt zijn. Daar kan iedereen wat van leren. Vergeet niet dat je ook best verdriet mag hebben he He, bah, ben er zelfs een beetje boos over! Ik gun het je zo! Iedereen hier trouwens!!!! @ Goo: ik had 2 dagen een knaltest. Gewoon lekker klussen! Het hoeft er maar 1 te zijn die raak 'zwemt'. Je weet hoe het bij mij ging Ik heb ondertussen contact opgenomen met vk. Ik heb zulke heftige buikpijnaanvallen een paar keer per dag. Ze komen en gaan. Afgelopen nacht meerdere keren zelfs. Het voelt als behoorlijke zware mensturatiekrampen. Gisteren aan tafel moest ik gewoon tegen mijn vriend zeggen dat ik even moest liggen. 10 minuten later zat ik weer vrolijk te eten. Heel vervelend. Vk zegt dat het een soort van vroege bandenpijn of 'harde buik' kan zijn. Je baarmoeder rekt natuurlijk en er gebeurd een en ander. Als het eind volgende week nog niet over is hoef ik me pas een beetje zorgen te maken. Meestal duurt het zo'n 2 weken als je pech hebt. Bij bloedverlies is het natuurlijk ook een ander verhaal maar dat heb ik niet gelukkig!!! Verder heb ik eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Ik word meteen opgezadeld met deze ene vervelende
@Tina Heel veel sterkte. Vind het erg knap dat je er zo positief naar kunt kijken. @Fleurop Vervelend die buikpijn. En je kan er niks tegen doen? Hier dag 55. En helemaal niks. Pukkels zijn bijna weg. Dacht gisteren wat rode veegjes te hebben maar zeker weten doe ik het niet. (zwart ondergoed, zie je niet goed) Ga er maar vanuit dat ik het me heb ingebeeld.
Meiden, voor mij moeten jullie je niet inhouden hoor! Het is jammer dat het misliep bij mij, maar daar wil ik jullie voorpret niet mee bederven. Binnekort zit ik ook weer in die fase. Ben trouwens superbenieuwd wie er binnekort een posi test heeft Met mij gaat het best goed. Heb vanacht vrij goed geslapen. Heb nu een beetje last van de hechting in mn navel, maar die andere twee vallen goed mee. Heb eigenlijk meer last van spierpijn verder voel ik me niet verdrietig. Heb meeste verdriet wel gehad in de afgelopen weken. Tijd om weer vooruit te kijken Het enige wat ik hou is mn schermafbeelding van mn positieve test. Daar ben ik gewoon trots op. Is toch van mijn kleine ster...
Hallo Allemaal, Heb eindelijk een leuk forum gevonden met leuke verhalen maar ook minderen. Voor hen ook sterkte. Sinds 3 maanden nu bezig om zwanger te worden maar nog niets. Ben nu aan het wachten op m´n NOD over 9 dagen en zoek een beetje afleiding. Vandaag zou de innesteling `moeten` zijn. Nu hou ik me daar niet teveel aan vast want je leest zoveel verschillende verhalen over het wel of niet voelen van een innesteling. Heb al wel sinds twee dagen een lichte krampen in m´n onderbuik, dan links en dan weer rechts.. Lijkt op een vervroegde menstruatie maar er gebeurt niks.. Ben in iedergeval erg benieuwd.
Welkom Eetje. Kan/ Wil je jezelf verder voorstellen? altijd leuk om te lezen natuurlijk. ikzelf: Vaddie, 27, ga trouwen in april.Ben 10 jaar samen met mijn vriend. Ben nu bezig met mijn ontpil ronde, zit op dag 55. Ben gek op dieren, lezen, zumba + fitness.
Hoi eetje! Welkom bij ons clubje het is hier inderdaad gezellig. soms een wat minder leuk verhaal, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Een frummeltje is en blijft een wonder... maar leuk dat je meekletst zo te lezen zit je op het wachtbankje... vervelend he dat wachten... heb je trouwens wel een regelmatige cyclus?
welkom eetje... hier zo proberen mijn mannetje weer te verleiden banner staat op 28 dagen, maar de laatste cyclus was 25... dus deze week maar wat extra proberen te verleiden hebben jullie dat ook? sinds dat ik gestopt ben met de mirena heb ik zoveel meer zin en plezier in sex... zouden die hormonen er zoveel de rem op zetten?? nou ja, is iig mooi meegenomen zullen we maar zeggen.. maar brengt me wel aan het twijfelen of ik die rommel na een evt. zwangerschap wel weer zou willen... was al van de pil overgestapt op de mirena, omdat daar een stuk minder hormonen in zouden zitten.. maar merk zoveel verschil.. ook in mijn emoties...... nou ik ben weg.. tot morgen... de ochtend is lekker rustig, de oudste is bij pake en beppe logeren... die komt ons morgen tussen de middag weer ophalen om naar het theater te gaan... het dierenbal oid...
Welkom Eetje! Jannie, k herken het wel van je ja. Ook vooral die emoties, die heb ik nu veel beter onder controle! Nog weer ff een vraagje hè. Had dus gister die knaltest en ook geklust en vandaag is de ovu test alweer lichter. Dus is m'n ei nu al geweest? We hebben t weekend en dus gister geklust, dus hoop dat het goed zit... 2e vraag, is m'n cyclus nu waarschijnlijk ook korter? Knaltest was op de 11e dag van m'n cyclus. Poeh.... Wat ben ik toch nog een leek op ovutest, zwangerschap gebied... Hopelijk komt daar snel verandering in