Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mijn vriendin heeft dat ook gedaan met die chinese kalender en bij haar is het bij beide kids gelukt., als ik terugreken klopt het van mij en mijn zusje ook (mijn moeders zwangerschap) dus wat dat betreft geloof ik er redelijk in..,

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #1262 Skaya, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Volgens mijn berekening klopt het voor mij en mijn broertje ook. Uit eerdere berekening niet, maar was ff lastig uitzoeken hoe oud mn moeder pcies was destijds.
    Waar is die kalender op gebaseerd?

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik heb echt geen flauw idee waar hij op gebaseerd is maar hij klopt echt bij iedereen om mij heen die ik kan uitrekenen., maar goed je hebt natuurlijk ook zwangerschappen van een tweeling waarvan 1 een meisje en 1 een jongetje. Als ik daar aan denk twijfel ik maar voor de rest klopt het.

Wat spannend voor je skaya, je kan testen.., al wat van je menstruatie te ontdekken?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    denk zelf dat het met maanstanden te maken heeft, maar weet het niet zeker..
    alles is in balans dus ook de natuur... bij mijn 2 jongens klopt tie ook..
    er is er ook 1 die uitgaat van de bavaldatum, maar die is zo vaag... het geslacht is toch al lang voor de bevalling bepaalt....

spannend skaya... ga je vandaag testen? of heb je stiekum al getest?

hier wssl een langere cyclus as vorige maand.. heb nl nog geen (sorry voor de bewoording) stroperig slijm.. dus zou mij niets verbazen als ik deze maand netjes op de 28 kom te zitten... dan zou mijn banner dus wel kloppen...

ga gauw de jongste aankleden en mijn haar en make-up doen.. heb vandaag de auto, dus kan 15 min. later weg...

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @Skaya, zie dat je vandaag kan testen.. Al enig vermoeden..Spannend hoor.
    Of heb je een hele onregelmatige cyclus?

IK heb het idd ook gestest met de kinderen van mijn schoonzus en die kloppen ook allebei. Geen idee of ik er in geloof maar het is toch wel bizar hoeveel keren het klopt..

6. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @vaddie.. Lees net een aantal berichten terug dat je in afwachting bent.. Nog geen menstruatie of lees ik het verkeerd? Waar zit je nu in je cyclus?

Leuk he dat zumba.. ga zaterdag ochtend weer..Kan niet wachten. Erg gezellig en leuk.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa kan vandaag testen, maar ik wacht tot het weekend. Probeer geen verwachtingen te hebben deze eerste ronde en weet dus ook nog niet hoe mn cyclus zit.
    Sorry meiden!!! Jullie horen het zondag gelijk haha

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    wacht in spanning af.. En idd goed dat je geen verwachtingen hebt. Ik heb tot nu toe ook drie keer nee gehad en probeer er nu wat nuchter in te staan. AL moet ik zeggen nu met die kwaaltjes dat het wel spannender wordt..
    Succes hoor de komende dagen en hou ons op de hoogte

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend hoor... hier in de klusperiode.. dus moet nog ff wachten.. nou ja.. wachten.... actief wachten dan maar..

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Haha.. het is wel een leuke vorm van actief wachten.. De periode daarna is wat minder. Achteraf is het gewoon jammer dat je maar een aantal dagen hebt die het vruchtbaarst zijn.. Vind je niet. Zouden ze iets op moeten verzinnen haha;)

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Vanmorgen weer een paar druppels bloed bij het plassen, dus ik ben bang dat mijn NOD van vandaag mijn (W)OD gaat worden. Als dat zo is dan hoop ik maar dat het snel komt ook! Had deze maand wel leuk gevonden met de Chinese kalender hoor, want dan zou het een meisje worden en dat vind ik als eerste wel leuk (maar een jongetje is ook welkom hoor, begrijp me niet verkeerd). Of het echt klopt weet ik niet, want ik zag het bewijs van een tweeling al even voorbij komen. Mijn broertje en zusje zijn een tweeling en dus niet van hetzelfde geslacht...

12. Within

Within Niet meer actief

Ik heb vandaag getest, maar hij was nog omo wit. Maar weer verder afwachten dus

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    23 Jan
    - Juultje (23 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    27 jan
    - Bigwish (28 dgn, ronde 1, 1e kindje)
    2 feb
    - Sandra2 (36 dgn, ronde 1)
    3 feb
    - DutchDiva (32 dagen, ronde 3, 1e kindje)
    - Skaya (28 dagen, ronde 1, 1e kindje)
    5 feb
    - Within (28 dagen, Ronde 1)
    17 februari
    - Goo, (28 dagen, ronde 1)
    21 feb
    - jannie1980 (28 dgn, ronde 1, 3de kindje)
    24 feb
    - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje)
    29 Februari
    - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje)

zwanger:
    Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend
    --------------------------------------------------------------

Heb het lijstje maar weer ff opgehaald.. stond zoverweg...
    kunnen we hem weer ff goed bijhouden :)

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Within...
    Balen DutchDiva.. hopen dat het of goed doorzet, zodat je weet waar je aan toe bent... of, nog beter, dat het innestelling is ;)

Volgens mij zijn er nog een paar meiden die in spanning zitten, of vergis ik me nu.. hmmm met de 1ste 2 bevallingen ook wat geheugen mee naar buiten gewerkt ben ik bang...;)

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier nog steeds geen ongi. Dag 57. Ben aan het denken of het zin heeft om naar de HA te gaan? Duurt wel erg lang.
    Al hoe wel op een ander forum iemand zit bij wie het 88 dagen duurde voor de eerste ongi kwam. (hele diepe zucht)

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje vaddie! Lange cyclus.., dan mag ik nog blij zijn met mijn 37dagen., en datvond ik al lang duren..,
    succes ermee en je gedachten van de HA begrijp ik volkomen maar ik denk idd dat hij zegt dat het vrij 'normaal' is hoe vervelend het ook is natuurlijk.., succes.

@skaya., knap dat je zo lang probeert te wachten met testen maar snap het wel.., ik probeer ook zo te denken hoor en niet teveel ervan te verwachten, maar moeilijk is het wel.., succes en we wachten met smart op je bericht zondag..,

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik ken idd ok iemand die al heeeeel lang geen cyclus heeft.. geloof iets van 3 maanden... de eitjes waren allemaal mooi volgroeit, maar er lag wssl te veel voor de uitgang... zij moest het nog een maand aankijken en anders gingen ze idd met hormonen de boel op orde proberen te krijgen..

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Vaddie,erg vervelend zo een lange cyclus. Maar ik denk niet dat dit elke keer zo gaat zijn. Als ik jou was zou ik teunisbloemcapsules halen bij de apotheek. Dit kan je cyclus reguleren. Ik heb het bij mijn eerste cyclus gebruikt. Was na 37 dagen het wachten beu. Drie dagen later werd ik ongesteld. Ik kan natuurlijk niet 100% zeker zeggen dat het door die pillen komt, maar je kunt het altijd proberen... capsules zijn helemaal natuurlijk en staan erom bekend om je cyclus te reguleren. Ik denk niet dat de ha nu al gaat ingrijpen... maarja, je kan het wel proberen. Denk er wel aan dat je lichaam moet wennen dat het zelf hormonen moet gaan aanmaken om je cyclus op gang te brengen. Jammergenoeg duurt het bij jou wat langer.
    Ik hoop voor je dat het snel doorbreekt. Dat wachten is inderdaad niet leuk meer.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ vaddie. Je kunt altijd bellen met de huisarts. Het kan natuurlijk altijd 57 dagen maar misschien is het ook wel fijn om dit te horen van de huisarts.

Ik ben nu anderhalve week overtijd. Morgen er nog maar een testje tegen aan gooien. Het kan natuurlijk ontpillen zijn. Maar blijf het een beetje raar vinden dat ik de vorige twee keer wel een 'normale' cyclus had. Vrouwen... :)

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: bedankt voor de tip. Zal eens even naar die dingen zoeken.

Deel Deze Pagina