@ sandra, Gefeliciteerd, lekker van genieten. Goed met het hcg strooien. Ga er wel onder staan . Hier vind ik het maar vreemd. Vorige ronde had ik wat steken in mijn buik voor de ei sprong. nu duurt het nog wel 5 dagen maar heb gewoon nergens last van. Hopelijk duurt deze ronde niet langer dan de vorige. Ben erg tevreden namelijk met 29 dagen. Maandag beginnen met ovu testen.
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH SANDRA2!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERDDD!!!!! Wat ontzettend leuk en spannend!!! Vanavond lekker je mannetje blij maken!! Ohwwwwww ik wil ooooookkkk!!!!
Wauw Sandra! Van harte gefeliciteerd! Super nieuws! @Skaya, Disney was geweldig! Helemaal niet druk, eigenlijk overal 5 minuutjes moeten wachten en gister het langste 20 minuten. Dus viel heel erg mee. We hebben echt genoten! Wat voel je je dan weer kind en wat voel je je dan gelukkig. We hadden het er ook al over om 'later' met ons kindje ook te gaan! Al kunnenwe dan niet in de Tower of Terror... Die was echt zo gaaf! Echt heerlijke dagen gehad en nu maar duimen voor een kleine Goofy!
Ps. Denk overigens dat m'n banner niet klopt... Had maandag een knaltest, en dinsdag alweer lichter... Dus verwacht dat m'n ei in Disney is geweest. Overigens niks van gemerkt.... Ronde 0 ook niet...
JAaa ik voelde me ook weer zo blij als een kind in Disney. Je kan daar met je mond open kijken naar alle dingen die je daar ziet. haha Na Sandra's goede nieuws krijg ik opeens mn testdrang weer terug! Heb weer een klein beetje hoop.
Wauw sandraaaaaa wat gaaaaaaaf!!!! Van harte gefelicigteerd met je kleintje!! Ben erg benieuwd hoe je mannetje reageert., laat ons meegenieten van je geluk en de reacties.., @dutchdiva.., ik snap t hoor., de eerste ronde rekende ik er ook niet op maar toen de test nega was kon ik wel janken, heb toen meteen een wijntje genomen 'savonds was er echt ff klaar mee., ach zullen we wel vrouw voor zijn he.., haha. Succes! Kop op.., op naar de volgende ronde..,
Nou toch maar getest en zoals verwacht hardstikke WIT! Maar wel nog krampen en misselijkheid! Zal de ongi wel in aantocht zijn!
Hoi meiden, Graag wil ik me voegen aan jullie clubje . Ik ben 25 jaar en mijn vriend is word a.s. woensdag ook 25 jaar. Wij hebben ook besloten te stoppen met de pil (in mijn geval nuvaring) in 2011. Heel spannend allemaal. We zijn ook gelijk aan de klus gegaan. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen. is 10 feb. mijn NOD. Kan dus met een vroege test zondag al gaan testen. Had me voorgenomen pas op de NOD te gaan tesen, maar ken mezelf kan me toch niet inhouden hihi! Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is. Loop ook met een glimlach langs de babykleertjes, maar kan me nog net inhouden. Fijn dat ik er lekker met jullie ongestoord over kan kletsen en jullie ervaringen kan lezen. Oh ja, ook ik heb al allerlei klachten... Wat ik me waarschijnlijk inbeeld hihi Zou wel bijzonder zijn in ronde 1 al raak. Het kan toch... Bij jou toch ook fleurop? Proficiat hoor! Leuk de reacties van je familie. Heel leuk om zo´n boekje te geven! Sandra jij ook proficiat! Liefs
@Nino: welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen! En het is ook gewoon een leuk onderwerp om over te kletsen haha!
@Nino, welkom.. Leuk dat je mee komt klesten.. En spannend tegelijk. Ik heb mijn NOD ook volgende week de 10de.. Spannend he..
Welkom nino! Ik had vorige week een speentje besteld...zat daarnet bij de post... Ik weet wel dat ik dit speentje in een optimistische bui heb besteld, maar toch... was het ook al een beetje vergeten. Manlief wou de enveloppe al verstoppen voor me. Maar ben veel te nieuwsgierig. Pfff tis echt een superleuk speentje van woezel en pip. *zucht* beetje dipje nu...
Jeetje tina. Is ook heftig wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt. Een knuffel voor jou! Welkom Nino!
Welkom Nino!! Tina jaa dat speentjee, die zat er nog aan te komen. Stop hem voor nu maar even goed weg. Hoop dat je hem gauw weer tevoorschijn mag halen!
@sandra---gefeliciteerd meis.. geniet van de komende tijd! @nino-----welkom... ideaal he.. zo'n forum.. zonder zou mijn man helemaal gek worden van mij @tina--- $%%^%&*dat nu net dat speentje binnen kwam, duim voor je dat je hem snel weer te voorschijn kunt houden.. @hier, mijn afscheiding is idd weer veranderd, dus ga uit van een cyclus van 28 dagen.. dat zou wel kloppen met de tekenen.. manlief dus maar snel verleid zo een heerlijk vriendinnenavondje.. samen met mijn dinnetje lekker relaxen op de bank met een echte vrouwenfilm (al weten we nog niet welke..) de mannen gaan bij haar thuis gamen... heerlijk zo'n avondje..
Welkom Nino, hopelijk kan je snel wat babygeluk met ons delen. @ Tina: Jeetje wat rot dit zeg., confronterend lijkt me., maar kop op voor je het weet mag je hem te voorschijn halen..,