Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Welkom Nino, tis erg gezellig hier hoor! Maar een kleine waarschuwing, deze site werkt verslavend!;)

@Tina, kop op meis! Tuurlijk baal je nu ff en heb je een dipje... Mag ook! Maar zie dat speentje als het begin van een nieuwe kans en hopelijk kun je het snel weer tevoorschijn halen! *knuf*

@Skaya, jammer van je test, maar niet getreurd he! Blijf duimen voor een volgende ronde!

Zag mezelf al vrij boven aan het NOD lijstje staan. Ben weer benieuwd deze ronde...;)

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sandra, ik ben nieuwsgierig!!! Hoe reageerde je mannetje?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sandra ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van de a.s. Papa haha :D

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @tina, war een nare gebeurtenis de afgelopen periode.. Erg confronterend.. Hoop dat het beter met je gaat en alles weer postief kan inzien..

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ook hier een nieuwsgierig aagje., moet naar mijn werk zo maar dacht ik MOET nog even kijken hoor! Hahaha

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Werkze Kirsten op zaterdag!

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ook hier nog ff snel gluren.. gaan zo naar familie voor 4 verjaardagen..

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja Kirsten, werkse!
    Ik kwam ook weer ff kijken, Sandra hou ons niet langer in spanning!

Enne Fleurop, hoe gaat het bij ou? Nog last van die krampen of niet meer?

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Juultje, hoe is met met jou na je 'zwakke momentje' van gisteren?
    @ Dutchdiva voel je je ook alweer wat beter na je dipje?

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel dames! Internet op mijn mobiel dus kom de dag wel door., erg rustig in de winkel..,

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Even korte reactie via telefoon :)
    Hier gaat het redelijk. Krampen zijn nu overgegaan in mijn darmen. Echt heel naar soms maar is voor een goed doel ;)
    Verder beginnen nu mijn borsten ook gevoeliger te worden en vanaf gisteren lichte ochtendmisselijkheid.
    En snel emotioneel :p

Kortom; voel me zwanger! Aan de ene kant is dat geweldig maar soms valt het me zwaarder dan ik dacht. Maar komt allemaal goed :)

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Gogo: Sow ben nu al verslaafd inderdaad!!! Ik houd het nu al heel de tijd in de gaten of er weer nieuwe reacties zijn. Gelukkig heb ik geen mobiel met internet anders zou het helemaal te erg worden.

Vandaag maar vast wat testjes in huis halen. Hopelijk kom ik geen bekenden tegen haha!
    Ik word gek van de mensen die continu vragen wanneer wij aan kinderen willen beginnen en vragen als wanneer stop je met de pil? Net of ze het ruiken! Oww en ik kan zo slecht liegen/verzwijgen :)! Maar ook wel erg leuk om samen een geheimpje te hebben :p.

Liefs

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @nino: ja verslavend werkt het zeker! Ik heb dus wel internet op mijn mobiel, te erg inderdaad.
    testen kan je het beste op sensitest.nl bestellen, erg goedkoop en goed en wordt discreet verzonden zodat je ook geen roddels krijgt, hihi..,
    en ja mensen ruiken het hoor! Hier hetzelfde., vanavond weer een verjaardag van vrienden en ik ben de bob maar weet zeker dat ze meteen zeggen: ooo ben je zeker zwanger, want kirsten houdt wel van een wijntje, maar wil nu gewoon alleen drinken als ik zeker weet niet zwanger te zijn en dan ook niet zoveel dusja vervelend soms.., succes met t geheimpje, is soms erg moeilijk maar ook wel heel leuk!

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Kirsten: Oke goed plan! Ga gelijk ff kijken op de site.
    Enne inderdaad dat wijntje dat ik nu laat staan is ook erg opvallend! Gelukkig rook ik niet, dus dat scheelt. BOBBEN is inderdaad wel een goed idee! Ik ben nu al smoezen aan t verzinnen voor carnaval mocht ik zwanger zijn. Aan een antibioticakuurtje ofzo haha! :D

15. Within

Within Niet meer actief

Antibiotica zijn ook goeie smoesjes.. ze gaan toch niet controleren of je een blaasontsteking hebt! :p

Ook hier krijgen we steeds meer vragen.. Manlief was donderdag jarig en die kreeg meteen de opmerking "Mooie leeftijd om papa te worden!" :p We hebben al babykleertjes, was een subtiele hint en ook zijn opa en oma hebben al gezegd dat wij niet lang alleen blijven..
    Getrouwd zijn+samen wonen = tijd voor kids :p

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa het is bizarrr!!! Er zijn bij ons ook ineens zoveel mensen die zeggen van wanneer gaan jullie trouwen en wanneer komen de kindjes? En dan val ik stil en mn mannetje ook en dan zeggen ze meteen: Of zijn jullie al bezig? Zijn jullie al gestopt met anticonceptie? En ik kan echt niet liegen, want loop nogal snel rood aan...dus bijna iedereen weet al wel bijna dat ik gestopt ben met de pil. Behalve op mn werk...(hoop ik)

Within nog geen ongi?

Fleurop wat een klachten heh, maar het is idd voor het goede doel. Hoop wel voor je dat het bij lichte misselijkheid blijft en het niet overgaat in daadwerkelijk overgeven met de komende weken. Want dat lijkt me wel echt waardeloos. Gun jezelf genoeg rust heh en luisteren naar je lichaam.

Hier nog geen ongi, maar ben net een flinke klont bruin/roze slijm verloren. Het was zo dik als taaislijm of behangplaksel (sorry sorry)...wat was dit? Ben er nog misselijk van?!

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: haha meid, ik heb zo veel gelezen dat mensen onzeker worden als ze geen klachten hebben, maar dit valt dus ook zwaar...Hopelijk voel je je snel wat beter, want je moet wel op de roze wolk hoor!

@Tina: dat lijkt me er kl*te vooral nu je er even niet meer bij stil gestaan had! Stop maar ver weg! Zorg alleen wel dat je nog weet waar je het hebt neergelegd, want het moet ook snel weer te voorschijn komen! Sterkte!

@All: vragen, vragen, vragen haha, hier ook hoor. Wij zijn in augustus getrouwd en dat schept toch verwachtingen haha. Maar we zeggen lekker niks. Alleen een vriendin van mij weet het en ik weet zeker dat zij nooit iets tegen anderen zou zeggen. Ik vind het alleen best moeilijk om tegen haar niet te zeggen dat ik ongie ben geworden. Wil dat niet steeds doen, want dan valt het zo op als ik het een maand niet zeg ;). Dus het moet de volgende keer maar raak zijn, want dan is ze met mijn NOD op vakantie :D

Verder is mijn dipje bij vlagen nog aanwezig, maar het gaat de goede kant op hoor. Vandaag lekker een rustig dagje, ook wel een keer fijn...

Groetjes DutchDiva

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ fleurop hopelijk kun je ook af en toe een beetje genieten.

@ Dutchdiva dan duim ik voor de volgende ronde.

Mijn dipje van gister is weer over gelukkig. Al zit ik wel in spanning. Gistermiddag heb ik weer een test gedaan en die gaf een heel licht streepje. Echt een tuurtestje :$. Durf er bijna niet op te hopen. Maar vriend zag het ook. Dus wie weet. Al zou het me ook niets verbazen als ik toch ongesteld word :x.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ow Juultje, spannend!
    Ik blijf voor je duimen!:D

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Over twee daagjes gewoon nog eens testen Juultje! Ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina