@ Juultje: oooh, wat spannend meid. voorzichtig gefeliciteerd. Doe morgen (of overmorgen) met ochtendurine. Dan is het misschien een duidelijker streepje Hou ons op de hoogte!!!! @ Within: voor jou zal het ook spannend zijn. Nog steeds geen ongi maar helaas ook nog geen positieve test... het kan nog. @ dutchdiva: als ik niks zou voelen kan ik me voorstellen onzeker te zijn. Maar die vervelende kwaaltjes... tja, het is denk ik zwaarder dan ik me had voorgesteld. Maar het doet zoveel met je lijf. Eigenlijk heel bijzonder. En geloof me, ik geniet zeker. Alleen op het moment van pijn en krampen is dit soms wat lastiger En voornamelijk werken is pittig, omdat ik nog niks wil laten zien aan collega's. Dan ben ik toch erg moe en prikkelbaar als ik weer thuis ben. Maar het zal vast allemaal beter gaan. En nog altijd ben ik dus gelukkig @ Skaya: Dat bruine bloedpropje kan ook goed oud bloed zijn. Kan ook zijn dat menstruatie eraan komt.
@Juultje: spannend, we wachten af! @Fleurop: dat van het werk kan ik me helemaal voorstellen, want je hebt ook geen zin om al speculaties te krijgen...En thuis kan en mag het er dan uitkomen, al die vermoeidheid...Succes ermee! En hopelijk gaat het straks stukken beter en kun je het over een tijdje fluitend aan je collega's vertellen
Tja die vragen. Word er soms gek van. Aan mij is al een keer gevraagd of het niet lukt. Wij zijn eind mei getrouwd en degene had wel verwacht dat ik al zwanger zou zijn. Ik vond dat echt een asociale vraag. Deed me best wel pijn. Zit nu op mijn werk. Tis hier erg rustig. Gelukkig. voel me erg beroerd. Hopelijk is dit snel over. Van de week gaan we proberen om mijn verjaardags kado te maken. Hi hi. Ik ben 31 oktober jarig. Mijn man had uit zitten rekenen als ik nu zwanger zou worden ik rond mijn verjaardag uit gerekend ben. Moest er erg om lachen. zou natuurlijk geweldig zijn.
Hey lady's, Hier ben ik weer!!!! We leven echt op de roze wolk!!!!!! Mn mannetje kwam vrijdag avond tegen 22.00 thuis na een lange vliegreis, hij was gebroken. Hij kwam op de bed rand zitten en kuste me, ik had de test op zn kussen liggen, maar hij zag niks..... Dus toen heb ik hem maar gepakt en zei KIJK!!!!! Hij huh, betekent dit dat we zwanger zijn??? Ik JA!!! Ik was zo blij! Hij maar schudden met zn hoofd, echt,echt? Kan het niet geloven enz.... Echt heel leuk. Toen hem et kado-tje maar gegeven, hij was helemaal van slag. Gisteren hebben we het aan beide ouders verteld na het doen van een clear blue test (die gaf aan 3+= meer dan 5wkn!) Gisteren was echt een heel emotionele dag, mn vriend was helemaal in tranen toen we het vertelden aan mijn ouders en aan die van hem!!! Echt geweldig... Ze reageerden allemaal erg verrast.....Super!! Dames ik hoop van harte dat jullie allen snel mogen volgen!!!!! Fijne dag vandaag! En bedankt voor jullie felicitaties LIEFS
Wauw Sandra! Wat een heerlijk verhaal! Ik ben heel blij voor je! Hoop dat ik zelf binnenkort ook zo'n verhaal heb. Geniet ervan meis!
Wauw! Als een sprookje.., hihi., heerlijk joh! Geniet er maar van en zorg goed voor jezelf en je frummeltje.,
Sandra wat ontzettend leuk! Geniet lekker van je zwangerschap. Wel even een vraagje, volgens de clearblue ben je dus eigk vorige mnd zwanger geraakt? En toen had je nog negatief getest?
@ Skaya, ik werd 28 dec ongesteld. 1e dag. Vanaf dan begint het rekenen. Je krijgt altijd 2 wkn kado! Vandaag is dag 39. Dus ben 5 weken en 4 dagen...
Hey, Vanmiddag een vroege test gedaan, maar helaas niets te zien! 8) Ben best een beetje teleurgesteld. Hopelijk snel ongesteld en dan op naar de volgende ronde... Liefs
Hoi Sandra, Wat goed, ontzettend gefeliciteerd! Hebben jullie er lang over gedaan? Genier er lekker van meid!!!
@Nino Ja dat is erg begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, succes in de volgende ronde! Dan hopelijk meer geluk.
Sandra Jaaa das waar, met die twee weken erbij gaat ineens hard. Nino weet hoe je je voelt. Had net ook weer witte test aangezien k nog ni ongi ben...wel pijn links onderin me buik, wordt erger als ik erop druk... Wil gauw naar ronde 2