Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben ik! En ik trakteer jullie allemaal op vrolijke eitjes en positieve testjes! En nu gauw slapen anders begin ik m'n 30e met dikke wallen onder m'n ogen
gefeli meis... wou dat ik je een kadootje kon geven.... een mooie posi test... helaas werkt het niet zo, maar wens er wel 1 voor je! goede morgen trouwens... hier een weekend vol feestjes achter de rug... nou ja, zeg maar gerust een week... nou, dat was te zien op de weegschaal deze week maar rustig aan doen... zo eerst maar weer eens een stuk fietsen en dan mijn zumbadvd opzoeken.. vanaaf maar weer eens zumba doen... er mogen best een paar kilo's aankomen, maar dan graag omdat ik een klein wondertje in me heb groeien... ga gauw de jongens aankleden... tot straks allemaal...
@ sandra Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk de reactie van je vriend. @ goo, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van.
Van harte met je 30e verjaardag Goo! Nog een speciaal feestje geven of gehad? Fijne dag in ieder geval..,
Goo Van harte met je verjaardag hor!! Geniet ervan!! Traktatie hoop ik gauw in ontvangst te kunnen nemen. Stuur ook wat vant zelfde trg naar jou! Hier nog geen ongi.
Gefeliciteerd goo! Maak er een leuke dag van Hier rustig aan. Hechting in mn navel blijft toch pijnlijk trekken. Maar herstel gaat wel beter dan ik had gedacht. Heb vannacht voor het eerst weer op mn zij kunnen slapen whoehoe! Heb hierdoor ook eens lekker kunnen doorslapen Misschien straks maar eens een kleine wandeling maken Ben nu eigenlijk benieuwd wanneer mn cyclus weer de draad opneemt... zonder de vorige "situatie" zou ik normaal deze week ongi worden... ben eens benieuwd. Wil weer zo een leuke banner maken
Goo van harte!!!! Wens je ook een vette posi test toe!!!! En natuurlijk een fijne dag. Geniet ervan, je wordt maar 1 x 30 Groetjes
Hallo!! Ik ben een new-kid hier, maar zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik ben 21 jaar, woon 2,5 jaar samen en we willen graag een kindje. Vanaf half december hebben we dat besloten, en we zitten nu in de 2e ronde... Ik mag morgen testen! Zit te twijfelen om vanavond al te testen, heb zo'n clearblue test, waarmee je t ook al iets eerder kan testen.. Ben zoooo benieuwd! Wat betekenen bij jullie trouwens die onderschriften? Bv. 25-29-28 ? veel liefs, Stampertje89.
Hey Ladies, @ Goo: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! En een fijne dag toegewenst! @ Skaya: Ook hier nog geen gevoel van aankomende ongi, wel net als jou pijn links onderin mn buik (in de liesstreek). Heb ik anders nooit. Heb ook al een week pijnlijke borsten, dus vandaar dat ik een hoopje had dat ik zwanger zou zijn. Misschien komt het dan toch door het ontpillen... @ Tina: Gelukkig verloopt je herstel goed en hopelijk zit je snel weer in je normale cyclus. @ Jannie: Ook ik ga vanavond weer aan de zumba... Is zo ontzettend leuk he? Ff al t snoepen van t weekend er weer af sporten hihi!
Welkom stampertje, Dat onderschrift betekend het aantal dagen van je cyclus. Hier vandaag een ovulatietest gedaan van zwanger en kids. Nu had ik 1 streepje. De vorige ronde heb ik met kruidvat getest. Hier had ik altijd 2 streepjes. Ene wel lichter dan de andere. Dag voor ei sprong was de ene donkerder dan de andere. Nu was mijn vraag is dit normaal dat je maar een licht streepje hebt? Heb je dan de dag voor de eisprong wel gewoon 2 streepjes?
Welkom Stampertje! Heb je zo'n vroege zwangerschapstest? Spannend hoor! Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar volgens mij is dat steeds de lengte van de cyclus... Ik ben er ook nog niet achter hoe je zo'n banner moet maken onderin. Lijkt me leuk! Maar in ieder geval is het hier erg leuk om mee te kletsen! Ben ook al verslaafd hihi! Liefs
@ nino: haha ja dat geloof ik.. morgen weten we meer..zucht..Duurt toch lang he, wachten Ik denk dat we vanavond de test al doen, dan weten we in ieder geval meer Hoop t zo ! Mijn schoonzus is nu ergens rond de 17 weken.. ben benieuwd of wij ze op de voet kunnen volgen haha zou leuk zijn, een lekker klein leeftijdsverschil. Hoe oud ben je?
@goo Gefeliciteerd met je verjaardag.. Een kado'tje word lastig maar wens voor jou heel snel een posi test.. Geniet van je dag, je word tenslotte maar 1x 30..
@ Stampertje: Ja dat zou inderdaad erg leuk zijn om samen met je schoonzus zwanger te zijn! Ja wachten duurt erg lang dan he. Het is allemaal zo spannend, dus geduldig zijn is dan lastig he... Zal voor je duimen hoor! Ik ben 25 jaar.
@ Stampertje: Welkom hier., leuk dat je je erbij voegt, de club wordt steeds groter. Ik ben ook half december gestopt en ben 23, wel grappig dat we een beetje in dezelfde fase zitten alleen was mijn eerste rond 37 dagen dus vandaar dat ik nog niet kan testen helaas., Volgende week mijn eisprong!! @ Nino: Die banner vond ik ook lastig maar je kan bijv. op die van mij klikken en dan kan je zelf een banner maken., Wel leuk hoor, weet je precies hoe en wat..,
@ kirsten: Oh das inderdaad toevallig Veel succes! Mijn ovu was maar 25 dagen! Weet natuurlijk niet of die regelmatig of onreg. is, dat zullen we snel zien!