@ Eetje: Leuk wij hebben onze NOD op dezelfde dag! Ga je donderdag testen of wacht je even af? Ik kon het alleen niet weerstaan dus heb een vroege test gedaan, alleen negatief. Heb toch nog een klein hoopje ... Liefs
@nino, Ik wacht het nog even af... Moet eerlijk zeggen dat ik bang ben donderdag alsnog te testen want ik ken mijzelf haha.. Maar Ik ga van het weekend testen als ik niet ongi word. hoop z'n vroegst iig vrijdag. Mijn cyclus is altijd 28 geweest en mocht hij veranderen dan is hij vaak eerder zoals vorige maand. Toen was mijn cyclus 25-26 dagen. Maar dat had vandaag moeten zijn dus hou mijzelf vast aan 28.. Heel spannend. Bij jou al iets merkbaar?
Spannend meiden die naderende NOD's...Hier over ongeveer anderhalve week weer een nieuwe kans als het goed is, maar vinden jullie ook niet dat wachten zo lang duurt...
@dutch diva.. Het duurt een eewigheid.. Je zit dik twee weken te wachten Je hoopt en je hoopt. Waarom lijken al die ongi kwaaltjes dan ook op een eventuele zwangerschap? Ze moeten er echt eens iets op verzinnen.. Haha
Vandaag heb ik een echo gehad op aanraden van mijn huisarts in verband met het wegblijven van mijn menstruatie. (Ik heb al wel twee keer een normale cyclus gehad) Uit de echo bleek dat mijn baarmoeder en eierstokken helemaal goed zijn maar het baarmoederslijm kon ze niet goed zien (echo apparaat was niet geavanceerd genoeg) en dus moet ik maandag terugkomen voor nog een echo. Dus het is nog even afwachten.... Ik vond het heel fijn hoe mijn huisarts reageerde. Ze gaf zelf aan dat ze me liever even wilde zien. Ik voelde me een beetje bezwaard namelijk maar ze vond het juist goed dat ik belde. Misschien dus ook wel een tip voor anderen die al lang zitten te wachten om toch maar informatief met de huisarts te bellen. Op de lijst blijf ik dus nog maar even staan op de 23ste...
Ja geduldig zijn is ook niet mijn sterkste kant. En idd heel spannend! @ Eetje: Nou ik heb al een week steken in mn borsten (vooral aan de zijkanten) en gisteren was het lesje Zumba ook niet prettig voor mn borsten. Ik heb normaal nooit last, ook niet als er een ongi nadert! Maar ja ik weet mijn cyclus ook niet precies, want zit al lang aan de pil. Voor de pil had ik een korte cyclus en was ik voor mn gevoel meer ongesteld dan niet pfff, dus ben heel benieuwd. Spannend hoor! Nou hopelijk word je niet ongi, ik ga voor je duimen meid! Ik probeer ook te wachten met testen tot vrijdag... Alleen heb al wel testen gehaald 2v5 van kv. Ik ken mezelf en er gaat er waarschijnlijk donderdag toch 1 aan haha!
@Nino: Pijn aan mijn borsten heb ik de eerste maand tot anderhalve maand na het stoppen met de pil heel erg gehad., dus daar zou het ook mee te maken kunnen hebben. Wat heel vervelend is is dat elk kwaaltje van het stoppen met de pil ook een zwangerschapskwaaltje kan zijn en andersom dus je weet het nooit zeker maar het kan dus van het stoppen met de pil komen.
ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik n onregelmatige cyclus heb dus test voorlopig even niet. heb gisteren al getest en het kost allemaal hoop, geduld, tijd en ook geld dus heb nog geen planning wanneer ik weer test! x x
spannend hoor.. ik voel hier allemaal rare dingen in mijn lijf.. zit mezelf weer eens gek te maken.. duurt nog zo lang voor ik mag testen... kunnen ze de klusperiode niet verlengen naar 2 weken en de wachtbank naar een dag of 5 max?
Tja Jannie, ik herken het helemaal! Denk ook steeds vanalles te voelen... Maar er is maar 1 optie: AFWACHTEN.....
Hier ook nog steeds geen ongi! Niet meer getest want ze waren vorige week allemaal wit dus verwacht het niet, maar heb sinds gisteren wel zere tepels...
goedemorgen allemaal,gisteren avond voordat ik naar bed ging klein beetje bloed verloren op het toilet. Bij het afvegen weer helemaal niets. Had me er bij neergelegen dat het over was. Maar vandaag geen ongi te bekennen.. en meestal rommemd het 's avonds en komt het 's morgens wel door.. Maar nu helemaal niets.. Iemand enig idee wat dit is?? Het is zo naar dat je denkt je lijf te kennen maar er allemaal dingen gebeuren die je niet snapt.. Zo nu eerst maar eens een bakje koffie
Goedemorgen Dames, Dit had ik ook mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. Had ik wat bloed verloren en bij afvegen niet, dat twee dagen ofzo en toen brak het een beetje door, maar het was niet een ongi die ik gewend was (altijd heel heftig)., zere tepels enzo heb ik ook gehad:S Tsjah een vrouwenlichaam ken je volgens mij nooit...,
Wat een hoop die nu binnenkort mogen testen. Ben er benieuwd. Ga hard duimen draaien voor jullie. Hier alleen nog testen met ovulatietesten. Ei sprong is er nog niet. Heb ieder geval nog geen positive test gehad. Vanmiddag misschien.
@Juultje: hoeveel dagen wacht jij al? Ik dag 57 en vind dat ik heel veel geduld heb. Gisteren mijn zorgen maar even met Lief gedeeld. Moest hem eerst uitleggen hoe dat zwanger worden werkt. En vooral dat wanneer zwanger worden. Maar toch besloten voorlopig nog even te blijven wachten.
@kirsten87 Mijn eerste twee rondes waren vrij normaal. Ik ben al vanaf september gestopt met de pil en heb deze ook maar 4maanden gebruikt dus ik ben niet meer aan het ontpillen. Ach we wachten het wel af, en idd een vrouwen lichaaam leren we nooit kennen.. @skaya, we zitten in hetzelfde schuitje.. We wachten het maar af.. Al loop jij wel een beetje voor op mij hoor. Is jou cyclus altijd onregelmatig geweest of vrij regelmatig??
@ Vaddie knap dat je zoveel geduld hebt. Ik wacht nu 45 dagen. Maar heb hiervoor twee normale rondes gehad met 17 en 21 dagen. Vandaar dat ik de huisarts belde. Had nu al wel twee keer een menstruatie moeten hebben. Ze adviseerde me bij twijfel toch altijd even te bellen. Ik vind het erg knap dat je zoveel geduld hebt. Ik weet niet hoe jouw huisarts is maar als je het toch even wil overleggen is dat helemaal niet raar. Succes!