Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Eetje, heb je al een test gedaan? Een vroege test zou al iets uit kunnen wijzen...:)

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Spannend allemaal :)
    Ik ben inmiddels nog steeds niet ongi..vind t maar raar!
    Maar ja, aan de andere kant..tis pas mijn 2e ronde, dus weet nog maar van 1 eerdere ronde de cylcustijd..!
    Daarvoor slikte ik de pil en had ik een hele regelmatige cyclus, daar kon ik de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld werd ;)
    Dus ja.. of het nu een onregelmatige cyclus is of niet..we zien t vanzelf ;)

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tjaaaa voor de pil was mijn cyclus redelijk regelmatig...soms een dag of 2 later/eerder, maar zoals dit absoluut niet..

Eetje en stampertje, ben benieuwd naar jullie testen!!

Zit te twijfelen ofk vant weekend nog eens zal testen of maar gewoon blijf wachten tot mn ongi komt...keb t idee dak aant wachten ben tot ik een ons weeg :p

4. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0

Mja..begin toch ook steeds meer te twijfelen of ik zal testen van t weekend..:$
    Vind t zo raar..! Skaya was jij degene met de witte tests elke keer??

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Even snel vanaf werk haha.. Ben verslaafd.

Voel me echt beroerd en heb het idee dat ik ongi word..
    Morgen nog even afwachten en als er dan niets gebeurt ga ik vrijdag testen.. Alles lijkt ook verschrikkelijk op elkaar qua symptomen. Voel me alleen vanaf vanmiddag wat misselijk. Continu trek in eten maar als het dan zoals net voor m'n neus staat dan is die trek totaal weg.. Heb dan weer wat krampjes en dan ook weer ineens nergens last van. Iets wat ik oevrgens bij m'n ongi nooit heb... We wachten nog even in spanning af haha...

Wat leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft.
    @stampertje probeer morgen anders te testen de zwangerschaps waarden verdubbelen na een aantal dagen.. Na het gebruik van de pil kan je cyclus ook enorm van pad zijn. Ik heb zelf een kuur gedaan nadat ik in oktober niet ongi werdt en ben vanaf die periode vrij regelmatig ongesteld.. Varieert van 26/28 dagen..

Fijne avond allemaal

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eetje wat voor kuur bedoel je dan?

Stampertje, ja ik test steeds wit. De laatste keer was zondag. Maar ze zijn op dus zal eerst weer nieuwe moeten bestellen. Maar heb die neiging nog niet.

7. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoi skaya,

Had een vriendin van mij aan de tel. en die had vroeger t zelfde probleem..dit loste ze op door er beter overheen te plassen, want dat was bij haar t probleem..! Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd maar ik dacht toch ff de tip geven. Ze plaste ook wel eens in een potje om het probleem te verhelpen, dan hoef je alleen t stripje erin te houden das net zo handig ;)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik plas elke keer al in mn speciale plasbakje en hou daar de test in voor de 5 sec die aangegeven staan in de gebruiksaanwijzing. Toch bedankt voor de tip! Want dat eroverheen plassen is toch lastig hor voor ons vrouwen ;)

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo even snel bijgelezen, maar te moe om te reageren, dus ik ga snel onder de wol! Welterusten meiden!

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @ skaya Die kuur die ik toen gekregen had was de primolut kkur. Deze kuur moets ik 10dagen 3xdaags gebruiken. Na 1o dagen krijg je dan een ontrekkingsbloeding.
    Ik had in oktober zoveel last van mijn buik (echt heftige ongi krampen) maar menstruatie bleef uit. Na twee weken ben ik naar de ha gegaan en kreeg ik dit voorgeschreven.. Mijn menstruatie is vanaf die tijd normaal geworden. Ik vind het een aanrader iig.

@stampertje.. Al wat nieuws?
    @ Nino en jij?

Ben zo benieuwd dames...

11. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @juultje en vaddie misschien bovenstaand iets voor jullie?
    Ik zelf niet zo van het slikken van pillen maar dit heeft toch echt geholpen.
    Was jullie cyclus altijd al onregelmatig of niet?

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Slikken jullie ook zwanger worden pillen van etos, die schijnen ook echt te werken voor het op gang krijgen van een kortere, normale cyclus. :)

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik slik ook de zwnger worden pillen van de Etos en had een cyclus van 27 dagen de eerste ronde.

14. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Als deze ronde niet raak is ga ik die eens proberen..

15. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoi dames :)

Ik heb nog geen ongesteldheidskwaaltjes en ook nog niet getest!
    Pf.. moet wel veel moeite ervoor doen om niet naar de winkel te rennen ;)
    Welke tests zijn lekker goedkoop en toch goed?
    Eetje heb jij al getest? En zoniet wanneer dan wel?:p

xx

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @ Stampertje, Ik heb allemaal sypmtomen maar ik kan het niet uitelkaar houden wat nu zwangerschap is of ongi klachten. Ik heb besloten morgen te gaan testen mocht ik vandaag niet ongi worden.
    Ik hoor veel mensen om me heen over de kruidvat testen.. Geen idee maar ga die vanavnond zlef ook maar eens halen. Schijnen goed te werken en goedkoop te zijn...

17. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
  18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Idd bij het kruitvat 2 voor vijf euro.

@Eetje: ik heb nog helemaal geen cyclus. Is eerste ongi na de pil. En die heb ik bijna 15 jaar geslikt dus weet niet meer hoe mijn cyclus toen precies was. Volgens mij moeder had ik een cyclus van iets minder dan 5 weken. En behoorlijk regelmatig.
    Dus maar even afwachten. Heb besloten om voorlopig niks te gaan slikken om de cyclus op gang te krijgen. Wil juist weten of het allemaal nog werkt bij mij. :)
    Voorlopig blijf ik dus nog even wachten. (zucht)

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik denk wel dat die etos zwanger worden pillen helpen.
    Mijn eerste ronde na de pil was 29 dagen. Duurt als het goed is ook zo iets. Terwijl voordat ik aan de pil was er geen touw aan vast te knopen was.

Ik heb die van het kruidvat geprobeerd. Erg makkelijk kwa gebruik. Zijn er 2 voor €5,-. zijn niet te koop via internet bij hun. Nu heb ik zwanger en kids in huis. Besteld via internet. Hopelijk komen daar over 2 weken 2 streepjes op te staan.

20. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoi deesjedees..ik hoop ook voor je dat je een posi-test kan doen binnenkort:)
    Zelf doen ik denk ik zaterdag de test, met de ochtendurine.. ben zooo benieuwd...:)

Deel Deze Pagina