Hallo allemaal! Ik heb voor het eerst deze maand goed nieuws. Ben net ongesteld geworden mooie cyclus van 32 dagen dus, na mn bbz. Ben ik wel blij mee. Ga dadelijk weer zo een mooie banner maken, en dan doen we weer voorzichtig mee. Ik bestel mn testen bij zwanger en kids. Lekker goedkoop, werken goed en worden via post geleverd (lekker anoniem, dus geen rood hoofd bij de kassa ) Zeker een aanrader dames!
Tinaaa wat fijn dat je lichaam het weer zo snel oppikt!! Within ik ben zoo jaloers op jou ongi hahaha. Goed dat je nu door kan voor de volgende ronde!! Hier nog steeds geen ongi en vanmorgen weer een witte test, nadat ik vandaag echt ontzettend zere borsten heb. Het begon dus dinsdag bij mn tepels en nu is het net of ze helemaal bont en blauw zijn misschien een teken dat dan toch mn ongi eraan komt. Ik hoop het iig zo! Vind het wel fijn om te weten dat er een kuur bestaat die je cyclus op gang kan helpen. Wil er nu nog niet aan maar als het nog 2 weken duurt vanaf nu dan ga ik toch eens informeren bij de ha.
@Tina: wat fijn!!! Gelukkig zeg, dat je meteen gewoon een normale cyclus hebt!!! Verder nog geen testresultaten zie ik, spannend!
@tina eindelijk een beetje goed nieuws..dan kan jij ook weer een beetje verder. @skaya het is inderdaad een geruststelling dat er een kuur voor is.ieder voorzich natuurlijk maar dat je lichaam zo lang moet wachten op eigenlijk op een natuurlijke reactie help ik liever een handje mee.het resultaat was in iedergeval positief.en mijn cyclus kon ik gewoon oppakken.het is net wat je wil natuurlijk. vandaag toch maar een test ix huis gehaald.bij geen ongi morgen ga ik testen zo benieuwd en erg zenuwachtig.......
@Tina: Ik heb echt hele slechte verhalen over zwanger en kids gehoord!! Ze zouden niet betrouwbaar zijn en valse uitslagen geven. Ovulatietesten zouden een ei niet opsporen enz.
Spannend Eetje.., ben benieuwd! Tina: Wat fijn!! Heerlijk om te weten dat het allemaal goed werkt he.., Ik heb nog een paar dagen te gaan tot mijn eisprong maar had vandaag vruchtbaar slijm en steken in mijn zij, dus denk vanavond voor de zekerheid maar aan de klus ! Hihi.,
Ow, das jammer. Ik heb hele goede ervaringen... zowel van de ovutesten als de zwangerschapstesten tja denk dat het ook een beetje afhankelijk is van persoon tot persoon. Meningen kunnen verschillen achja, ik heb in ieder geval enkel goede ervaringen met zwanger en kids, dus ben er superblij mee. Hoop dat iedereen zo zn favoriete merkje vind
Hoi Dames, Dat is super fijn Tina dat je cyclus weer normaal op gang is! Hier ook nog geen ongi. Ook nog geen klachten dat t eraan komt ofzo. Heb vanmorgen zelfs paard gereden. Vind ik normaal een ramp als ik bijna ongi word of net ben. Ga denk ook morgen weer een testje doen. Jij ook toch Eetje? Spannend hoor! Wel jammer Within, maar op naar ronde 2! Inderdaad wel fijn om te weten dat er een kuur is om je cyclus op gang te krijgen. Ik ga denk in ieder geval die zwanger worden pillen van de Etos in huis halen. Tenminste ligt eraan wat de test uitwijst morgen. Als ie negatief is ga ik er denk toch meteen aan beginnen... Maakt het uit wanneer je begint met die pillen? Kirsten klus ze, hihi! Liefs
Hmm helaas, er is geen klus geklaard gister., ik doe mijn laptop weg en vriendjelief is al in slaap gevallen in zijn luie stoel:s en toen we naar bed gingen zei hij: pff neeej ben te moe! (dat zegt hij NOOIT dus hij zal wel echt super moe zijn geweest)., helaas.., Ach verplichten is ook niet wat, hihi. Wat spannend hier allemaal., al die ongi's die wegblijven en aankomende testen. ben erg benieuwd dames! Nu maar gauw mijn haar doen en dan snel op naar het werk, van 9 - 21u werken vandaag!
Kirsten vanavond gewoon nog eens proberen over te halen tot klussen! Werkze vandaag, wat een lange dag zeg?! Ben benieuwd naar stampertje een Eetje! Kan nog niet echt meepraten over de kwaliteit van de testen...heb tot nu toe testen gehad van kruidvat en sensitest...waren allemaal wit en geloof het ook wel.
@Nino, je kunt gewoon beginnen met de Etos pillen, zijn vitamines en foliumzuur dus hoeft niet op een bepaalde dag te starten. Ik heb ze ook, mn huid knapt er ookvan op, dus mooi meegenomen. De capsules zijn wel groot, maar bij Etos gaven ze aan dat je ze ook open mag maken.
Lieve allemaal, Vanmorgen was ik niet meer te houden.. Om kwart over tien getest..en ZWANGER!! Vertel jullie het hele verhaal heel snel. Ben alleen vandaag erg druk want heb zo een verjaardag en diploma uitreiking.. Skaya, nino en stampertje.. Ik denk aan jullie en hoop ook snel op posi testen
Oke ik was al wel een maand geleden begonnen aan foliumzuur. Fijn inderdaad dat het goed is voor je huid, want sinds een week of 2 heb ik ineens allemaal plekken in mn gezicht... Pukkeltjes, schrale plekken e.d. Zelfs niet in mn puberteit gehad! Verlate jeugdpuistjes haha! Hopelijk trekt t daar mee weg, want ik durf me zonder make-up zo niet buiten de deur te vertonen. En ga toch morgenochtend pas testen. Vanmorgen moest ik zo nodig en had geen potjes meer in huis. Dus zo op naar de Etos voor die pilletjes en piespotjes. En Eetje heb jij al een test gedaan? Hoe is het met jou Skaya? Nog steeds geen tekenen van ongi?
WOW!!! Lees je berichtje net toen ik de mijne verstuurde!!! Gefeliciteerd!!! Nou dan zal jij vandaag wel de hele dag met een big smile op die verjaardag en diploma uitreiking zitten hihi! Dankje meis, en laat snel het hele verhaal maar horen... Leuk hoor! Liefs