Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hoi liez! Welkom bij de club :)
    Ik heb geen ervaring met een mirena, maar hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt :)

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Mijn schoonzusje had een spiraaltje, die was zwanger na 1,5 maand :)

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Welkom Wen en Liez!

Liez ik heb mook geen ervaring met de mirena, maar heb wel andere topics voorbij zien komen die als onderwerp de mirena hebben...kijk maar eens rond op het forum, waarschijnlijk vind je daar wel de info die je zoekt! En verder: Klets lekker hier mee!!

Stampertje wat ontzettend jammer!!! Ik weet hoe je je voelt, idd een grote domper heh? Hoop dat je ongi snel komt en je niet zo lang als mij hoeft te wachten!

Tina ik ben wel benieuwd naar jou cyclus en je komende eisprong!

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik vind het ook zo moeilijk om het op een rijtje te krijgen wat ik nou allemaal voel. Is het ontpillen, zijn het gewoon hormonen. Is er al iets bezig. Ik zal het gewoon braaf af moeten wachten. Me buik romelt onderin, behoorlijk pijnlijke tepels en ze zijn ook nog nooit zo stevig geweest. Jullie hebben wat meer ervaring, dus even een vraagje. Je cyclus kan dan wel verschillen. Maar het is toch vrij zeker dat je menstuatie altijd 14 na je eisprong komt?

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Het klinkt logisch en denk het wel. Denk dat de langere cyclussen vooral komen door een late eisprong of geen eisprong..maar weet niet zeker.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Eetje Gefeliciteerd!

Welkom Wendy en Liez.

Hier nu ook pijn in mijn onderrug. Maar verder (buiten de puist) nog niks. Dus het kan net zo goed zijn dat ik afgelopen nacht niet goed heb gelegen. We blijven afwachten dus.

Vandaag zo hard gewerkt thuis dat ik mezelf de rest van het weekend lekker vrij geef. Vandaag met mijn moeder en oma het hele huis een grote schoonmaak gegeven. Morgen dus lekker sporten, series kijken en spelletjes spelen op de wii.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nou Vaddie wie weet!? Misschien wordt het wel een gelukkig weekend voor ons en worden we ongi ;)
    Mijn weekend ziet er ongeveer hetzelfde uit als de jouwe...

8. liez

liez Lid

11 feb 2011
    16
    0
    0
    assen
    thnx voor de reacties:
    ik heb het weleens vaker gehoord dat het heel snel kan gaan nadat de mirena eruit is.
    Sinds de mirena eruit is en direct te gaan klussen, geeft mijn lichaam symptomen af die ik niet ken van mijn eigen lijf.
    *ik heb sinds vorige week dinsdag een bolle/opgeblazen buik(ik kan zelfs niet op mijn buik liggen, ik heb dan het gevoel dat er iets in zit waardoor ik druk voel)
    *Overdag rommelt het vooral in mijn buik, ook heb ik sinds vorige week veel witte afscheiding, waardoor zelfs men ondergoed nat is
    *ook mijn urine is erg sterk van geur (sorry voor de details :) meiden)
    *en misselijk bij vlagen?? verspreid over de dag.
    kortom mijn hele lijf voelt anders dan anders...laat ik het zo zeggen ik voel me niet mezelf..klinkt misschien wat raar. Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik het ff moet plaatsen allemaal, naar mijn idee is het haast niet mogelijk om nu al zwanger te zijn? zou erg snel zijn, en een test halen lijkt me te vroeg...wat vinden jullie??

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Welkom Liez en Wen!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wat doen al die lijfjes van ons toch hè...
    Allerlei vage klachten en maar af moeten wachten...:(

OveR 6 dgn kan ik testen. Zal blij zijn als het zover is.
    Wil eigenlijk morgen al ivm m'n feest morgenavond maar is te vroeg denk ik?

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja het is erg vervelend dat ons lichaam zo raar kan doen om ongi's, zwangerschap of stoppen met mirena of de pil! En dat het dan allemaal zo op elkaar lijkt., grrrr frustrerend he Liez?
    Daar raken we niet over uitgepraat op dit forum :D haha
    Sterk ruikende Urine heb ik ook sinds een paar dagen kan dat ook een teken zijn dan? Dat wist ik nog niet.
    Nou ga zo maar is mijn bed in., lange dag geweest, ben kapot!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @liez; nou ik herken alles wat jij hier net opnoem. Voelde me zo opgeblazen, kon me buik ook echt niet inhouden. leek voor mijn gevoel al bijna 3 maanden zwanger. Maar weet dus ook niet wat ik er mee moet. ik had dan wel geen mirena. Slikte de pil, maar het komt er volgens mij toch bij beide op neer dat onze hormonen gewoon even overhoop zijn gegooid. Alleen vorig weekend met mijn eisprong was het echt anders, heel sterk onderin buikpijn en andere (dradige) afscheiding. En dit klopte. Dikke smiley op de ovulatietest.

Dus rond volgend weekend weet ik hopelijk meer. Of wachten jullie met testen totdat je bv een week overtijd bent.

13. liez

liez Lid

11 feb 2011
    16
    0
    0
    assen
    @wen29 en inderdaad ook mijn buik voelt zo erg opgeblazen aan...wanneer ben jij gestopt met de pil?? ik weet niet wanneer ik moet testen, ik heb namelijk in al die jaren mirena nog geen regelmatige cyclus gehad :S dus voor mij nog ff puzzelen

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ow ow ow meiden, wat een onzekerheid :D geloof me, daar hebben we allemaal last van. Ik was na het stoppen met de pil ook opgeblazen, en heb meerdere malen echt gedacht dat ik zwanger was. En op het moment dat ik dan daadwerkelijk zwanger was, had ik het helemaal niet door, in ieder geval niet voor de positieve test...het is helaas misgegaan, maar wil maar even aangeven dat onze lichamen ons gewoon bedriegen waar we bijstaan :x maar ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn...hoe gek onze lichamen ook doen :D

Wendy, in een "normale" cyclus, volgt je ongi 14 dagen na je eisprong (=luteale fase) Er zijn ook meiden die een kortere of een langere lf hebben. Pin je dus niet vast op 14 dagen...

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,
    Ik had mezelf niet meer in de hand;) en heb net een test gedaan enzoals ik al dacht (maar niet hoopte) negatief... Ging er wel van uit en heb de hoop over een paar dagen wel positief te testen. Maar heb vanavond m'n verjaardagsfeest dus wilde het toch ff checken. Zou een leuk cadeautje zijn geweest.

Duimen dat het over een paar dagen positief is maar reken er nu niet te veel op nu:(

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    @liez en wendy welkom.. Leuk dat jullie mee komen kletsen. Hier echt een leuk forum..

He wat bale nou stampertje.. En goo voor jou ook jammer maar je hebt gelukkig nog een paar dagen te gaan :)
    @nino, bij jou ook nog niets?

Nou ik was gister echt niet meer te houden.. Eerst al om kwart over zeven wakker maar dat vond ik toch iets te vroeg.. Tevens vriendlief die zich echt afvroeg waarom ik al zo druk was..
    Om kwart over 10 schoot ik weer wakker was toen niet meer te houden. .Ik voelde me op dat moment ook al echt beroerd, veel boeren, buikpijn ed.. maar goed.
    Nog geen twee tellen nadat ik had geplast over het staafje kwamen er al heel duidelijk twee blauwe streepjes (etos merk test) en van gekheid wist ik niet meer wat nu goed was.. hahaha ook al had ik hiervoor al 100x getest maar dan was de uitkomst ook altijd anders.
    Ben toen met test en papier de slaapkamer in gerend, waar m'n vriend al wakker was geworden van alle hektiek die zich binnen afspeelde.
    Ik stond in de deur openening en zei.. Ik weet het niet hoor ik denk echt dat het zo is nu.. Je moet kijken!!
    En gelukkig twee duidelijke blauwe strepen.. Helemaal gelukkkig.

Beide kunnen het nog steeds niet echt geloven. Wij hebben er uiteindelijk 3 maanden over gedaan voordat het raak was, dus dames geen zorgen allemaal.

Gisteren ook maar de twee toekomstige oma's en opa verteld. Ik kon me mond ook gewoon niet houden..
    Verder was het een hele speciale dag. "s morgens een posi test, 's middags m'n diploma in ontvangst genomen.. Met idd een grote glimlach op m'n gezicht!Daarna verjaardag van m'n schoonma en haar het leukste kado'tje gegeven hebben. En als slot op kraamvisite bij een baba'tje die net 2dagen uit is. Dan kan je je echt niet voorstellen dat je zelf over een aantal maanden ook zo zit..
    Ben echt dolgelukkig en dames hoop voor jullie ook allemaal heel snel een posi test.. Blijf het hier wel in de gaten houden hoor.

Nu genieten van de misselijkheid:)

Liefs

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Inderdaad erg frustrerend he meiden al die kwaaltjes!
    Nou vanmorgen stond ik op en eenmaal in de keuken aangekomen, stond ik te kokhalzen... Dus ik dacht nou laat ik nu maar toch een testje doen. Vond dat ik na mn NOD nog best lang heb kunnen wachten. Maarrr helaas mn lichaam houd me echt voor de gek, want de test was negatief... Geen streepje te bekennen. Balen!!! Maar ik snap gewoon niet waar mn ongi dan blijft. Had voor de pil een hele korte cyclus en bij de pil en nuva istie ook nooit uitgebleven ondanks stress e.d. Ik ben er misschien een beetje vroeg mee, maar ik ga als ik volgende week niet ongi ben geworden toch eens bij de HA informeren. Ik weet t ik ben ongeduldig en kan absoluut niet tegen onduidelijkheid pff.
    @ Goo: Ja precies zo´n vroege test zegt ook niet alles. Mijn nichtje heeft zich suf getest voor de NOD en pas bijna een week na haar NOD een positieve test, terwijl ze toch een regelmatige cyclus had.
    @ Eetje: Wat een super leuk verhaal! Geniet er maar lekker van! En hopelijk volgen we jou snel!
    Dames fijne dag vandaag... Ik ga maar eens op naar mn werk (gelukkig maar een paar uurtjes) En dan lekker met mn vriendinnen uit eten en dan toch maar een wijntje nemen, heerlijk!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Eetje., Wat een leuk verhaal zeg! Ik wil ook zo'n verhaal kunnen vertellen., maarja geduld is een schone zaak! 3 maanden is nog best netjes toch? Maar goed duurt altijd te lang natuurlijk. Wij zitten nu in de 2e ronde., Ben benieuwd..,
    Geniet ervan he!
    @Nino., Wat vervelend dat je niet zo lekker was., dan denk je natuurlijk meteen: O jeej het zal nu wel raak zijn! En dan is de teleurstelling hard natuurlijk als je nega test., balen joh! Ik heb tijdens mijn pil en daarvoor ook altijd een goede menstruatie gehad en was nu ook 9 dagen later:S heel frustrerend maar het is niet anders. Schijnt toch heel wat te doen met je lichaam die (anti)hormonen.
    Succes!

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Eetje, van harte gefeliciteerd! En leuk verhaal:D
    Nino, voor jou is het balen maar wie weet duurt je cyclus wat langer?

Tis wel moeilijk hè, we hopen allemaal op 2 mooie strepen!

20. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    hallo dames!!

wil me hier ook graag bij aansluiten...
    zal even wat over mij vertellen...Ik ben afgelopen December gestopt met de pil....en wij hopen in 2011 ook zwanger te worden van ons eerste kindje! Spannend allemaal he!
    en wat maak je jezelf toch gek!! bij ieder steekje denk je al van oh zou het nu zo zijn....maar gelukkig ben ik niet de enige die zo is :D

liefs

Deel Deze Pagina