Meiden!! Vraagje!! Ondek net tijdens het afvegen dat ik bruinige afscheiding heb. Nou niet echt afscheiding. Eerder wat meer vloeibaar maar wel bruinig (oud bloed kleurtje). Nou heb ik zondag 6 jan me eisprong getest, die was positief. Wat zou dit nu dan kunnen zijn, lijkt me toch nog te vroeg voor mijn NOD. En voor innesteling is het toch al weer te laat...
Wen29 ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn...heb het zelf ook 2 keer gehad, de ene keer meer dan de andere, en weet nog niet wat het is geweest.
Het kan zoveel oorzaken hebben.. eisprong kan een druppel bloed bij vrij komen, er kan een wondje in je vagina zitten, innesteling kan bloed bij vrij komen, te wild geklust? Of een voorteken van je ongi.. Even afwachten dus
@ Wen. zondag 6 jan? Of 6 febr? Denk februari of niet? Wel appart inderdaad., beetje vroeg, maar het is mogelijk hoor., Kan ook oud bloed zijn wat je lichaam kwijt wilt omdat je zwanger bent., zou het even goed in de gaten houden, als het hier bij blijft tot je NOD zou ik even testen.., Succes.,
Ha meiden, Hier vanmiddag helaas ongesteld geworden, 27 dgn cyclus dus das redelijk op tijd... Ben er niet echt van onder de indruk eerlijk gezegd. Had het natuurlijk graag anders gezien maar heb er geen dip door ofzo. Is pas onze 1e ronde dus we hebben nog ff. Met goede moed verder! Vandaag naar de huishoud en negenmaandenbeurs geweest. Was erg gezellig. Leuk om eens te zien maar hoef er voorlopig niet meer naar toe. Ook niet als ik zwanger zou zijn. Vond er niet echt iets heel bijzonders staan.
3 feb - Skaya (28 dagen, ronde 1, 1e kindje) 7 feb - Stampertje89 (25dgn, ronde 2) 10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 20 feb - jannie1980 (27 dgn, ronde 1, 3de kindje, 2 jongens, 30 jaar) 24 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 6 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar
Wel jammer Minim! Inderdaad vol goed moed naar de volgende ronde. Je hebt in ieder geval een regelmatige cyclus van 27, das wel fijn toch.
balen minim.... hoop dat de volgende ronde roze is ik kon niet wachten met testen.... maar zag een streepje... was nog wel vaag... maar zag hem wel ik mag dus op roze... ben 30 oktober uitgerekent zit nog helemaal te shaken... ga zo nog maar ff naar de kruitvat... nog een test halen voor zaterdag.. kan ik hem samen met mijn mannetje doen.. en hopen dat tie dan knalt!
Inderdaad Nino, een regelmatige (korte) cyclus is wel fijn! En Jannie, ook hier van harte gefeliciteerd!
Jannie gefeliciteerd!! Super leuk!! En Skaya hoop dat je nu al wat meer weet ondertussen, ongi of toch niet . Hier is het bruine echt heel duidelijk overgegaan in bloed. En een mirena heb ik nooit gehad. De positieve ovulatietest was idd 6 feb ipv 6 jan, foutje! Maar als je er vanuit gaat dat die 24 tot 36 uur voor je eisprong meet. Zou er bij mij nu dus maar 7 à 8 dagen tussen zitten. Zou wel ontpillen zijn.... Over een paar dagen gaan we weer lekker heel veel klussen, ik hoop dat ik me eisprong weer zo goed kan aanvoelen als afgelopen keer en hopen op een wondertje....
jannie1980 gefeliciteerd, Geniet van je zwangerschap. Gelukkig snel zwanger. Hoop dat ik je snel mag volgen.
Gefeliciteerd Janni @Skaya. Geen idee of dit normaal was. Slik al zo lang de pil, weet niet meer hoe mijn cyclus toen was. Volgens mijn moeder kort en heftig. Meestal een dag of 4 / 5 met niet superveel bloed. (wel veel rugpijn en buikpijn) Voel me eindelijk weer een beetje beter. Net de hele week ziek op de bed gelegen met de griep.
thanks meiden.... inmiddels een leuk gedichtje opgezocht en een verpakking voor de test gekocht... mannetje komt vanaaf pas laat thuis, maar wilde het wel leuk vertellen... loop de hele dag al te stuiteren.. ben blij dat ik het hier gewoon lekker kan vertellen