JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Opeens komende die lang verwachte rode duivels TOCHHH nog om de hoek kijken!!!! IK BEN ZO BLIJ!!!!!! kan wel huilen hhahaha! Ik ben in mn banner uitgegaan van een cyclus van 35 dagen...deze was wel 45, maar wie zegt dat de komende weer zo lang is? Dus zet m maar even vast op 35...weet anders ook niet...ga uit van het positieve dat het zich herstelt deze 2e ronde. Na al die gekke tussentijdse bloedingen enz...
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 20 feb - jannie1980 (27 dgn, ronde 1, 3de kindje, 2 jongens, 30 jaar) 23 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar Sooo!! Ik doe ook weer meee!!!
@ skaya, Misschien als je de etos zwanger worden pillen slikt dat je cyclus wel korter word? Zit iets in wat je cyclus kan verkorten. Je wilde die toch gaan halen vandaag? Hier geen nieuwd hoor. Ben aan het werk. En kan niet wachten totdat het woesdag is. Heb alleen geen gekke kwaaltjes. Dus verwacht dat de rode duives binnenkort arriveren.
@ Deesjedees, geen kwalen kan ook heel goed als je zwanger bent! We wachten het nog even af! Ben benieuwd hoor! Ik ga zeker die pillen nog wel halen!!! Kben dr helemaal vrolijk van...ben nog nooit zo blij geweest tijdens mn 'period'...
@Skaya, wat fijn! En idd, de Etos pillen zouden je cyclus kunnen verkorten. Ik gebruik ze ook, ben er tevreden over en een keurige cyclus van 27 dagen. Fijn weekend allemaal!
Ik kan het me heel goed voorstellen hoor skaya! Ik was ook zoooo blij na 37dagen! Dat vond ik al lang duren en jij nog eens 8 erbijop.., pfff! Maar super dat alles nog werkt he.., Op naar Ronde 2 zeggen we dan!! Ik zei vanmorgen dat ik nog nergens last van had., en net ging ik douchen en zit nu lekker op de bank en krijg wat buikpijntjes.., wie weet dan toch een aantal dagen eerder.., we zullen zien!(kan ook weer vals alarm zijn zoals de vorige x). Ik ga er gauw vandoor, nog op familiebezoek dus dat wordt weer anderhalf uur rijden! Fijn weekendddd!!!!!
Fijn hoor Skaya!! Zou gek worden van die onzekerheid. Hadden jullie ook zo'n heftige eerste menstruatie na het stoppen met de pil. Ik lig met warme kruiken in bed van de buikpijn en ik vloei behoorlijk veel meer als dat ik was gewent. Met de pil had ik alleen een beetje hoofdpijn, of liep een dag met een giga donkere wolk boven me hoofd, en iedereen die dan die dag voor me voeten liep, kreeg dan geheel onterecht de wind van voren.. . Het vloeien is ook nog niet echt veel minder geworden vanaf woensdag. En omdat me cyclus niet lang was, willen we zeker zondag alweer aan de slag in de slaapkamer. Wil geen eisprong missen. Misschien rare vraag hoor, maar je eisprong kan toch niet tijdens je menstruatie doorbreken?? Deze combi van beide spreekt me namelijk niet zo aan... Fijn weekend allemaal...
fijn hoor skaya!! is er iig duidelijkheid... wen29, hoop dat je er snel weer vanaf bent... ik had er nooit veel last van... en verloor ook nooit veel.. ik mag definitief op roze... heb niet nog een test gedaan.. vind manlief onzin.. een streep is een streep en ik zag hem toch ook zei hij.. dus zal zo ff de lijst aanpassen
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 23 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar jannie1980: ronde 1, 3de kindje, 2 boys, 30 jr, uitgerekend 30 okt kijk.. dit gaat er een klein beetje op lijken... hopelijk snel alleen nog maar een lijstje zwanger
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 23 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar jannie1980: ronde 1, 3de kindje, 2 boys, 30 jr, uitgerekend 30 okt Heb mezelf weer op ronde 3 gezet.. Hoorde dat je toch moet beginnen met tellen bij 1..
Geen idee,.. Daar moest ik gisteren toevallig ook aan denken. Misschien als het vloeien lang genoeg duurt? Vroeger (voor het pilgebruik) kon ik wel eens een menstruatie van bijna 2 weken hebben. Nu is het netjes 3 dagen. Heb trouwens een beetje last van rugpijn ineens..
@Skaya: wat fijn!!! (dat we dat nog ooit over een menstruatie zouden zeggen ) Op naar een kortere volgende ronde!
Gelukkig! Jammer he dat dt met je mobiel niet werkt. Ook met mn ipad doet ie het niet... Hebben ze toch nog iets te verbeteren hier. Wij verbeteren al het roze en zij hier de mogelijkheden op de site... DEAL!
Hi Ladies, Ik volg jullie al een tijdje en vind het nu toch tijd worden om mee te doen. Als dat mag natuurlijk? Ik ben 30 jaar en we gaan voor ons 1e kindje. Ik ben sinds september gestopt met de pil, vanwege de bijwerkingen. Het was niet de bedoeling om zwanger te worden en ik dacht tot vanochtend dat ik zwanger was. Ik had allerlei kwaaltjes. Vanochtend een test gedaan en negatief. Vlak daarna ben ik ongi geworden. Niet gepland, maar wel erg balen. Daarom besloten om er voor te gaan. Heel spannend, maar het voelt goed. Net een banner gamaakt om alles in de gaten te kunnen houden. Haha ik heb al veel van jullie geleerd. Hoe gaat het verder met jullie.
@ Kwiebje: Tuurlijk mag dat! Welkom en klets gezellig mee. Zet jezelf gelijk op ons lijstje, leuk! @ Skaya: Nou gelukkig eindelijk!!! Kan me helemaal voorstellen dat je door dolle heen was... Haha dat je idd ooit nog eens zo blij zou zijn met ongi zijn. Nou hier nog niets, zit op dag 38 ofzo... Hopelijk volg ik jou snel! Heb gister een test gedaan en helaas negatief. Ik geloof er ook niet in hoor, maar ja... Ik merk wel dat ik me er best een beetje rot door voel dat mijn ongi zo lang weg blijft. Ik snap wel dat dit bij het ontpillen kan horen, maar vind t zo vreemd. Was voor de pil altijd mega vaak ongesteld en lang. En mn menstruatie is nog nooit weg gebleven. Ik baal echt als een stekker. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Ik maak me gewoon een beetje zorgen... Ben altijd al een beetje bang geweest dat ik niet vruchtbaar ben ofzo... Klinkt misschien raar. Nou heb even mn hart kunnen luchten hier. Ga nu lekker ff bij een vriendin eten, lekker ff ergens anders aan denken haha!
@Kwiebje: welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen! @Nino: balen die onzekerheid!!! Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Die angst om onvruchtbaar te zijn heb ik ook, stom eigenlijk, maar het is zo... Kom hier maar lekker je hart luchten! En eet smakelijk!
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 23 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar jannie1980: ronde 1, 3de kindje, 2 boys, 30 jr, uitgerekend 30 okt Ik mezelf 28 dagen gegeven, maar ik weet het niet zeker. Ik heb het nooit zo bij gehouden. We gaan het zien. Spannend! @Nino heel vervelend dat wachten hopelijk komt er snel duidelheid.
Kwiebje, Welkom!!!! Zag je al eens op het forum aanwezig idd!! Leuk dat je je bijvoegt!! Ben benieuwd naar jou cyclussen of hopelijk natuurlijk een snelle zwangerschap! Nino, op het moment dat je jet minst verwacht, komt tie dan toch ineens om de hoek kijken! Zal voor je duimen!!! Weet hoe vervelend het is om voor jan met de korte achternaam zo lang te moeten wachten! Jannie ben je niet van plan om nog een Clearblue te doen? Is wel leukkkk ...Mannen zijn toch een stuk nuchtiger heh?! Wij zouden voor de zekerheid het liefst elke dag willen testen om te kijken of de streep er nog wel is... Hier niet echt een gigantische ongi...zet niet heel erg door qua vloeien, maar wel regelmatig krampen!!