Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb bij de eerste 2 zwangerschappen idd met CB gedaan, maar ja, toen ook iets meer centjes om te spenderen...
    ben getrouwd met een fries... en zoals ze al zeggen... hij is idd erg nuchter... soms wel eens een beetje te...

@kwiebje, welkom!
    @nino, balen meis.. hoop dat je snel zekerheid hebt!

@ hier, merk dat ik steeds meer misselijk ben...
    kon ik het eerst nog met eten weg krijgen... nu niet meer... erg herkenbaar van de vorige zw. toen tot 16 weken 24/7 misselijk geweest.. niet prettig, maar zolang alles binnen blijft vind ik het prima..
    begint nu eindelijk een beetje door te dringen... vind het zo raar... had er niet op gerekend... wel gehoopt natuurlijk, maar lees zo vaak dat meiden er lang over doen... en bij ons 3x in 1x raak.... voel me er gewoon een beetje schuldig over... gun het andere ook zo....

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kwiebje; welkom!! gezellig dat je ook mee doet., wordt lekker druk hier., gezellig!

@Jannie: Schuldig? Ik snap je gedachten een beetje maar niet schuldig voelen joh! Geniet! De één is de ander nou eenmaal niet en dat is soms vervelend maar voor iedereen waarbij het snel raak is is dat natuurlijk super gaaf!
    Geniet zelfs al een beetje om te zien dat er gewoon al 4 zwanger zijn van dit forum, heel gaaf om te lezen.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Lekker genieten Jannie..
    Ergens hadden wij dat ook wel, hé Kirsten?
    Wat als het bij de één heel snel raak is en bij de ander minder snel of juist niet?

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hee meiden!

Ik voeg me graag toe aan jullie onderwerp!
    Ook ik ben van 1986 & hoop dit jaar voor het eerst zwanger te worden. :D

Gr. Nori

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kwiebje, welkom!
    Jannie, je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Geniet er maar lekker van!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nori, jij ook welkom! Ti's heel gezellig hier, en ook erg verslavend!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gezellie dames! Welkom allemaal! We blijven maar groeien hier :D
    De ooievaar gaat het druk krijgen :D:D:D

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    @jannie1980: het is juist superleuk dat het snel is gelukt. Daar genieten wij ook van mee! Knap dat je er toch niet een CB doet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Friezen..Mijn man is deels Fries. Ook erg nuchter idd.

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Zouden er ook tweelingen komen?? Dan krijgt de ooievaar het heel erg zwaar...;)

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Norii: Welkom!

Kwiebje: Ik hoop het! Ik zou erg graag een tweeling willen, maar stiekem als tweede want ik wil graag 3 kids en mijn vriend 2! hahaha (wat een gemene gedachten:p haha)

Ja Kylie dat is waar., maar gelukkig gunnen we elkaar alles dus dat moet wel goed komen, hoeft niet tussen ons in te staan, maar natuurlijk wil je allebei z.s.m.

Vanmorgen werd ik wakker (na een niet al te lange nacht) en ik was/ben giga misselijk! Ik moest nodig plassen, dus gedaan en weer mijn bedje in gekropen maar ben de hele tijd misselijk gebleven en nu nog steeds., heb wel honger, maar geen zin om te eten en voel me slapjes (en nee er is geen alcohol in het spel geweest), ook heb ik een beetje last van mijn darmen.

Hoeveel dagen van te voren kan je zo'n ovu test doen om te kijken of hij eventueel posi zou zijn? Of ook gewoon minimaal 2 weken na je eisprong??

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kirsten, ik was een van de meiden die haar zwangerschap ontdekte door een serie positieve ovutesten. Kwam er dus per toeval achter. Helaas liep het mis... ik kwam pas na mn nod/ongi erachter omdat ik alweer aan het testen was voor een nieuwe eisprong. Beetje rare situatie bij mij dus. Maar wil je even zeggen dat een ovutest niet noodzakelijk een zwangerschap aangeeft. Ik merk namelijk dat er wel meer meiden zijn die nu met ovutesten gaan proberen omdat deze beterkoop zijn. Ieder zijn ding natuurlijk, maar hou in je achterhoofd dat een ovutest geen zekerheid geeft...
    Hoop in ieder geval dat het raak is voor je. Symptomen klinken alvast mooi. Ik ben benieuwd. Wanneer heb je je ei gehad? Je banner zegt dat je nog een week te gaan hebt...lijkt mij persoonlijk nog wat vroeg om te testen tenzij je ei vroeger was en je cyclus dus wat korter is :) nou ik duim voor je! :)

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tina,
    Bedankt voor je antwoord.,
    Ik weet idd dat het geen garantie hoeft te zijn, maar goed mocht hij negatief zijn dan weet ik al dat het niks is.., mocht hij positief zijn dan houdt ik een slag om de arm zeg maar..,
    Ja ik hoop ergens wel dat mijn cyclus korter is want hij was 37dgn. Maar in principe heb ik nog 9 dagen te gaan inderdaad.
    Tot de dag van vandaag heb ik gewoon geen enkele twijfels gehad en wist ik dat het deze ronde niet raak was., maar jeetje wat ben ik raar wakker geworden zeg. Vandaar dat ik meteen op het forum zat! haha,
    Heb net een cracker gegeten maar het wordt er nog niet veel beter op. Ach het zal wel weer valse hoop zijn:S
    Wacht nog wel een paar dagen af (denk ik, hihi).

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    hmm als mijn cyclus 37dgn was., dan staat mijn banner 1 dag teveel! haha, nou weer positief:p hehe

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    :D dat bedoel ik nou :D ook als je ovutest negatief is, kun je nog zwanger zijn...de uitslag zegt dus niets...positief of negatief... enkel een zwangerschapsstest kan je die zekerheid geven. :)

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ooo dat wist ik dan weer niet inderdaad., thnx..!!
    Dan wachten we gewoon nog een paar dagen., en zo'n vroege zwangerschapstest? Weet je zo uit je hoofd hoeveel dagen die van te voren kan?? NU WIL IK T WETENNNN:p!! hahahaha

Wat zijn we toch ongeduldig he?:D

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    @kirsten: Ik heb testen van CB en die kan je 4 dagen voor je NOD doen. Die geeft dan ongeveer 55% zekerheid. De dagen erna vliegt de zekerheid omhoog. Dus hoe langer je het volhoudt om te wachten hoe beter. Maar ja wachten...;)

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankje.,
    Ik denk idd dat ik die paar dagen gewoon erbij wacht., al duurt t inderdaad erg lang., Heb 3 testen klaar liggen van senistest., dus zonde om weer CB erbij te kopen voor die paar dagen., ik wacht wel, hoe moeilijk het ook is.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha Kirsten,
    Ik weet hoe je je voelt! Dat had ik ook, alleen helaas toch ongi geworden. Ik had wel 4 x getest... Maar de kruidvat test en ook sommige van zwanger&kids& kids kunnen al 4 dagen van te voren. Nog even volhouden dus...

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Kirsten: Die van Sensitest kunnen ook 4 dagen voor je NOD. Tenminste dat staat in de gebruiksaanwijzing... :D

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kirsten, zwanger en kids heeft ultra gevoelige testen die je al 6 dagen voor je nod zou kunnen doen. Bij mij werkten ze toen nog niet, hoewel ik wel zwanger was :) maar geloof dat ik een speciaal gevalletje ben ;) :D
    Weet je, als je echt zo een testdrang hebt...zou ik gewoon testen. Dan weet je in ieder geval waar je nu staat. Positief is fantastisch nieuws, negatief is weer eventjes met de voetjes op de grond (hoe pijnlijk dit ook is). Ik ben ook zo een nieusgierig neusje, dus spreek uit ondervinding. Ik werd na die vroege testen wat rustiger. Maar dat is voor anderen misschien weer anders...
    Hoe dan ook, ik duim voo je :)

Deel Deze Pagina