Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten ik zou nog heel eventjes wachten, hoe moeilijk het ook is!! De kans is groot dat de test nog nega is, terwijl hij wel posi kan zijn...voorkom een nutteloze teleurstelling...die spanning is dan toch leuker denk ik :D probeer het nog even vol te houden!!

Welkom Nori!!! Wanneer zijn jullie gestopt met de pil of wat dan ook? Hoe gaat het met je cyclus?

Jannie, je gaat niet je niet schuldig voelen hor! Nergens voor nodig! Natuurlijk is het wel vervelend dat sommige mensen er erg lang over doen, maar daar kan jij niks aan doen. GENIETT!!! En hopen voor ons mag wel hor :D

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom nori en kwiebje!

Klinkt veelbelovend Kirsten... heb je deze ronde met ovutesten gewerkt? Ik duim voor je. Maar voor jezelf denk ik fijner als je niet zo vroeg met een negatieve test geconfronteerd wordt terwijl je weet dat het erg vroeg is om te testen. Succes in ieder geval!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik weet nog goed dat ik spijt had dat ik niet gewoon nog even gewacht had tot mn daadwerkelijke nod, maarja wie weet wordt tie wel roze! Wacht tenminstenu nog 4 daagjes ofzo! Ben reuze benieuwd!

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    @Kirsten: We duimen!!

Ik heb even gekeken en de volgende op het lijstje is deesjedees. Hoe gaat het daar??

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Nori: welkom, welkom!

@Kirsten (en Kwiebje): haha, die gedachte heb ik soms ook... Bij mij zitten tweelingen in de familie, dus de kans is aanwezig dat ik er ook eentje krijg. Ergens hoop ik dan dat het bij de tweede (en derde) is. Aan de ene kant omdat het me erg zwaar lijkt bij de eerste en ook omdat manlief maar twee kindjes wil en ik wel drie of vier haha. Maar goed, twee is ook mooi. Laten we maar eerst zwanger worden! ;) Hopelijk zijn het bij jou goede voortekens!

@Jannie: jij stopt nu met je schuldig voelen hoor! Natuurlijk zou ik graag met je willen ruilen en hier als zwangere zitten te lezen en reageren, maar dat het bij jou zo snel is gegaan is toch geweldig. Geniet er gewoon lekker van! Jij hebt nu vast weer andere onzekerheden?

@All: vandaag hadden we een familiefeestje, omdat mijn oma afgelopen week jarig was. We hebben een behoorlijk grote familie en bijna iedereen was er dus dat was wel bijzonder. Er waren ook een aantal baby'tjes, zo lief!!! Ik word er helemaal ongeduldig van :)
    Heb denk ik binnen nu en een dag of drie mijn eisprong en ik kan er niks aan doen, maar ik hoop zo dat het raak is deze ronde (net als andere rondes, maar het lijkt wel of het deze maand nog iets sterker is :):):))

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden bedankt voor alle reacties..
    Tuurlijk hoop ik dat iedereen heeeeel snel zwanger is...
    Vanacht vreselijk liggen dromen... begint nu pas een beetje door te dringen...
    Nu de spannende eerste weken door... wacht ook nog ff met een afspraak maken bij de VK.. mag toch pas de 8ste week komen...
    wel al gekeken naar een manier om het mijn schoonouders te vertellen.. bestellen lukte helaas vanmiddag niet, dus morgen maar ff opnieuw proberen...

deesjedees, hoest bij jou?
    kirsten, spannend hoor... duim ook voor jou
    norrii, welkom... pas op hoor.. deze sidit topic is erg verslavend...;)

ga lekker mijn bedje in...truste allemaal

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ga morgen ochtend een testje doen.
    Als ik zwanger ben ga ik gezond eten.
    Als ik niet zwanger ben ga ik lijnen.
    Ik ben de laatste paar maanden veel aan gekomen.
    Pas nerges meer in. Walg gewoon van mezelf.
    Dus morgen is er hier nieuws. Verwacht dat de test omo wit is.
    Heb helemaal geen kwaaltjes.

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    DutchDiva: Ik heb vandaag een kinderfeestje gehad van mijn nichtje. Ze is vier geworden en gaat nu ook naar school. De kleine meid wordt al groot! Is erg leuk om te zien. Ik heb de hele tijd op de bank gezeten en gedacht: 'Jullie moesten eens weten waar wij mee bezig zijn!' Had jij dat ook?

Deesjedees: ongeacht wat de test zegt, dus goede voornemens. Ik ben benieuwd.

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nou Deesjedees, ik ga duimen en kom morgen snel kijken hier!
    Truste dames!

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik heb net een test gedaan en hij blijft omo wit.
    Helaas, op naar de volgende ronde.
    Hopelijk komen de rode duiveltjes nu snel.

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jammer deesjedees maar ben je niet wat vroeg?

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @Deesjedees: ik ben ook aan het "afvallen" maar dit kan ook op een gezonde manier he?? Via voedingscentrum kan je je via een dingetje je kcal bijhouden als je die nou is tussen de 1200 en de 1700 houdt (ene x mag je best wat meer (niet boven de 2000 uitkomen, dan kom je aan) als de andere keer) En wees op een feestje niet te streng voor jezelf. Vooral drinken kan je op afvallen, water ipv allemaal sapjes en crystal clear is ook heel goed!
    Een vruchtensap zit meer kcal in als in een colaatje.
    Ik drink bijv. elke dag 1 glas jusd'orange en verder water en crystal clear.
    Ik eet smorgens crackers met smeerkaas, smiddags 4 volkoren of meergranenbroodjes met la vache quirit of gewone kaas of vleeswaar en 's avonds eet ik gewoon mee., ongeacht wat het is, maar wel normale porties, verder sport ik 3x per week(wat tijdens een zwangerschap ook echt niet verkeerd is hoor!)
    Dus gezond leven (en daarbij event. wat gewicht kwijtraken) kan heel goed tijdens een zwangerschap zodra je maar niet zwaar gaat dieten.
    Succes., mij is al 3,5 kilo gelukt, nu nog 4 tegaan nadat ik er weer 1,5 was aangekomen :D

@ Kwiebje, Wij waren gister bij vrienden, hun dochtertje werdt 2! Was een hele leuke dag en de zus EN schoonzus van hem zijn ook zwanger, onze vrienden weten wel hoe en wat, maar de rest natuurlijk niet. Iedereen zei: Nou en jullie dan? en bla bla bla!
    en wij: Ach ja, we zien het wel. Als de tijd rijp is he..,
    Dat zorgt natuurlijk voor gelach en zinnen als: zooo wijze woorden hoor! Heel goed., tijd zat!
    En ik zat maar: Ooo jullie moesten eens weten!!! Precies wat jij zei.

Gisteravond toch even een test gedaan (had jullie aanmoedigingen niet gelezen) Maar idd nega., had het wel verwacht en ben niet heel teleurgesteld omdat het volgende week nog kan., we zullen zien.
    Vandaag wel goed opgestaan. Was gister heeeeleemaaal KAPOT! Niet te geloven., 9u gedouched en wel tv gekeken in bed en om kwart voor 10 was ik volgens mij vertrokken., heerlijk.
    Net wakker geworden en straks voor het eerst naar mijn nieuwe baan.., heel spannend..,

Fijne dag allemaal.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @deejedees, je kan alsnog zwanger zijn hoor meis... heb bij onze jongste een dag voor mijn nod nog negatief getest.. en pas 1 dag overtijd posi..

vind het mega moeilijk om nu nog mijn mond te houden, maar om het nu al van de daken te gaan schreeuwen vind ik ook zo wat...

betreft afvallen... ik was er nu bijna 5 kwijt, maar wilde er nog 11 kwijt.. met een beetje mazzel ben ik op dezelfde manier zwanger als bij de eerste 2 en dan gaat het vanzelf... had bij beide in mijn kraamweek nl een maatje kleiner aan als voor de zwangerschap :D

meiden heeeeel veel roze deze week als je blieft.. we willen gezeldschap op de roze bank :D

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Jannie: wat een mazzel!

@Kirsten:Ik las de 'ontmoedigende' berichtjes hier ook pas later, nadat ik je de dipstick had gegeven...
    Maar het is net zo als mijn moeder zegt dat jouw schoonvader/mijn stiefvader, niet verwacht had snel opa te worden, maar dat hij er nu wel mee bezig is. Haha, ze moesten eens weten, zo hebben ze er ineens 2!:)

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesjedees en Kirsten jammer, maar het kan nog!! En anders hoop ik dat de rode duivels snel komen en gaan we door voor de volgende ronde!

Mijn ongi is ineens een stuk minder...zou het zo kort zijn dan..2/3dagen? Normaal is tie altijd 7 dagen bij mij...even kijken wat er gebeurd!

Jannie ik wil ook veel roze zien hier!!! Ben benieuwd wie je mag volgen!!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier nog steeds niks spannends te melden. In theorie kan ik rond donderdag mijn ei verwachten. Als dat beetje bloed idd een ongi was. Maar even afwachten dus.

Kan wel merken dat mijn vriend er ook steeds meer mee bezig is. Waren we gisteren in de Efteling, zagen veel mensen met jonge kinderen. Kreeg ik ineens te horen ' wij zijn ook snel aan de beurt' Ik haat wachten.......

@ nieuwe dames: welkom

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Spannend Vaddie, gebruik je ovutesten? Lief dat je vriend zo reageert.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nee gebruik (nog) geen ovu testen. Zijn 'pas' sinds half december met pil gestopt en heb niet het idee dat ik al klaar ben met ontpillen. Een dag of 9 geleden klein beetje bloed verloren, twee dagen maar verder helemaal niks wat op een ongi lijkt....
    Voorlopig blijven we dus maar wachten. Gun mezelf in ieder geval een half jaar om een regelmatige cyclus te krijgen. Na de bruiloft ga ik me daar druk over maken

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    @ Vaddie, kan ik me helemaal voorstellen. Ik ben gestopt met medicatie die ik slik voor een aandoening daarom wel meteen met ovutesten begonnen. Anders had ik het ook niet gedaan. Je bruiloft komt eraan. Leuk! Moet je nog veel regelen?

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dag dames!
    Had vandaag de nacontrole in het ziekenhuis. Alles was goed. Ze hebben kennelijk niet mn eierstok maar mn eileider weggehaald. Mocht van de gyn ook weer gaan proberen, dus we gaan deze ronde weer ons best doen. Gyn verwacht dat het snel zal lukken, aangezien ik in ronde 3 al zwanger was. Goed nieuws dus. Op naar een plakbaby, en deze keer op de juiste plek! :)
    Ovutestje van vandaag is suuuuperlicht, maar gaat in ieder geval de juiste kant op :)

Deel Deze Pagina