Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Tina wat fijn! En ook dat ze denken dat je snel zwanger kunt worden. Je pendels voorspellen veel goeds.

2. maud24

maud24 Actief lid

9 feb 2011
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

gefeliciteerd voor diegene die een klein wondertje in hun buik hebben, voor de rest, we gaan ervoor in 2011!!

Even een vreemde vraag, ik ben sinds 21 jan gestopt met de pil, op 24 jan. netjes ongesteld geworden net als anders, vanaf afgelopen donderdag (dag 24) heb ik bruin slijm verlies, dit heeft tot gisteren aangehouden. Vandaag is het nog iets gelig en veel meer dan de afgelopen dagen. Wat is dit? Ontpillen?
    Wel krampen in de buik gehad, echter ook een stress volle/vervelende week door prive omstandigheden.
    En wanneer begint mij nieuwe cyclus weer?
    Zoals je leest ik ben net gestopt en heb er nog geen benul van hoe alles gaat.
    liefs Maud

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Maud, ik ben toevallig dezelfde dag als jou gestopt met de pil, en 23 jan was mijn eerste dag van me laatste pilmensturatie. Ik kreeg afgelopen woensdag opeens bruinige afscheiding die bij mij de volgende dag echt wel over ging in helder rood vloeien. Dus ik zie het bij mij duidelijk als een vroege mensturatie. Het is zo lastig om alles de juiste benaming te geven. Omdat er zoveel gebeurd in je lijf na het stoppen met de pil. Ik had tot vorige week echt overal last van. Nu het vloeien weg is, voel ik me weer gewoon lekker mezelf, zonder kwaaltjes. Dus lastig hoor. Het kan maar beter gewoon doorbreken, dat je weet waar je aan toe bent. Dan van die halve vage kwaaltje, waar je helemaal gek van worden. Ik zou ik jou geval als er niet echt een bloeding is doorgebroken, misschien vandaag of morgen anders een testje doen. Het zou ook zomaar kunnen toch??
    En sterkte met je privesitutie, kan heel dubbel zijn als je zelf stiekem met zulke leuke dingen bezig bent. En dat er dan om je heen of voor je zelf ook een hoop verdriet is. Weet er helaas alles van....

Maar gewoon lekker om de dag klussen, afwachten, en hopen dat moeder Natuur een beetje vlot mee wilt werken. Meer kunnen we toch niet doen!!!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Kylie., supergaaf! Ja ik wil echt nog niet dat de rest van de Fam. het weet, maar vind het wel heel leuk als ik ze stieken hoor praten over tsjah., als en eventueel en dat ze het dan leuk vinden! Helemaal leuk.,!!

@ Maud: Lastig he als je net gestopt bent met de pil., ik heb wel veel last gehad van allerlei kwaaltjes. Heel vervelend en de meesten lijken ook op zwangerschapskwaaltjes, dat is echt heel irritant! Het is gewoon een kwestie van over je heen laten komen en afwachten (makkelijker gezegd dan gedaan hoor., hihi).
    Succes!

Hier verder geen gekke dingetjes meer., vandaag eerste werkdag bij mijn nieuwe werk gehad en het was heel leuk! Hele gezellige en drukke dag gehad. Heerlijk.
    Nu lekker op de bank!
    Fijne avond..,

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kwiebje: ja, heeeel herkenbaar haha. Zeker als er dan iemand vraagt wanneer wij kinderen willen, tja, wat zeg je dan? Ik maak er altijd maar van dat ik ze zeker wel wil maar nu nog niet, maar ze moesten eens weten! :D

@Tina: wat super fijn dat de controle goed was, zal wel een opluchting zijn!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @Dutch diva:
    Ik zeg dat juist niet want dan 'lieg' ik voor mijn gevoel., ik zeg altijd: Tsjah.., heel graag, maar.., wanneer de tijd rijp is!;)

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ dutchdiva: ja is echt een hele opluchting! Dus we gaan weer vol goede moed aan de slag. Morgen maar weer aan het werk. Ben benieuwd hoe dat gaat meevallen :)

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Misschien heb ik wel te vroeg getest. Maar het zou kunnen. woensdag of donderdag zouden de duiveltjes moeten komen. Dan zit ik dus 3 of 4 dagen voor nod. Dan kan je toch testen?
    Ik wilde het graag weten ivm dat ik vandaag begonnen ben met lijnen. Niet heel streng. Maar let heel goed op wat ik eet.
    Ik weet dat het niet goed is om af te vallen als je zwanger wilt worden maar ik walg van mezelf. Kan nergens meer in. En heb flink over gewicht.

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kirsten: dat is ook een goede! Ga ik onthouden voor de volgende keer! :D

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja he., vond ik ook ;) hihi.

@Deesjedees: Streng afvallen is idd niet goed als je bezig bent met zwanger worden of zwanger bent. maar opletten op je eten kan echt geen kwaad hoor., je leeft gewoon gezonder (zolang je
    maar niet TE weinig kcal binnen krijt).,
    Ik houdt gewoon rekening met weinig snoepen, gezond eten overdag en sporten, daar kan niks verkeerd aan zijn denk ik..,
    Succes.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    tjah dat sporten gaat nog wel even lastig worden.
    Ik heb de laatste tijd weer erg veel last van mijn rug.
    Half uurtje loopband gaat nog net. Langer echt niet.
    Ik probeer alles binnen te krijgen wat ik binnen met hebben. Ga niet onder de 1200 kcal zitten.

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee ik ook niet hoor., tussen de 1200 en 1700 is goed 1700-2000 is nog oke en boven de 2000 wil ik echt niet, dan kom je gegarandeerd aan.., maar goed af en toe op een verjaardag ofzo loopt dat wel in de soep hoor.., maar goed je moet ook weer niet TE streng voor jezelf zijn he..,
    Lastig als je niet zoveel kan sporten., en fietsen? Gaat dat? Misschien is spinning met daarvoor krachttraining een optie?
    Lastig hoor..,

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten en deesjedees jullie zijn wel goed bezig! Hoeveel willen jullie eraf hebben? Zou er zelf ook nog wel 2 kg af willen hebben. Sport wel al 3x in de week, voornamelijk flink met gewichten en heb een hond die 2x p dag een half uur moet lopen. Iets minderen met eten zal voor mij de sleutel tot succes zijn, maar tis zo moeilijk soms!

Tina wat fijn dat ze de kans hoog schatten voor je! Zal voor je duimen meid! Je pendels zien er zeker veelbelovend uit! We zullen het zien over een paar weekjes! De ovutesten gaan iig al de goede kant op!

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    @DutchDiva: Ik had vantevoren al bedacht wat ik zou zeggen als ze ernaar vroegen. Wat denk je...Vraagt niemand er naar. Haha ben je een keer goed voorbereid. Ik wilde zeggen dat het vanzelf een keer komt. Dan laat je het ook in het midden.

@Tina: Fijn dat alles goed is. Nu weer vol goede moed en ongeduld naar de volgende ronde. Veel plezier ;)

@deesjedees: Veel succes met de aanpassing van je eetgewoonten. Pff best moeilijk hoor. Ik ben sinds we een kindje willen ook gezonder aan het eten, maar het vergt wel wat discipline. Daar heb ik niet zo heel veel van helaas. Gelukkig weten we waar we het voor doen toch.

@Kirsten: Een nieuwe baan. Wat leuk! Wat is het voor een baan? Heb je een tijdelijk contract? Ik namelijk wel. Ik vond het best eng om toch de beslissing te nemen om zwanger te willen worden.

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Oh ja ik wilde nog even wat kwijt.
    Mijn man vertelde dat hij de komende weken doordeweeks in het Duitsland is voor zijn werk. Wat! Ik hoop dat weekend klussen genoeg is. Volgens een 28daagse cyclus is mijn eisprong op zaterdag. Is vrijdagavond dan nog optijd om te beginnen met klussen. Hopelijk is mijn cyclus toch iets langer, want dan kan het net.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, dat wordt kort ervoor en kort erna gelijk klussen voor de zekerheid...moet goed zijn ;)

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tina, goed te horen dat alles weer oke is en ik ga weer duimen!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wil iemand mij van de lijst halen?? is vanacht mis gegaan..
    kom komende week wel weer bijlezen...

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Jannie., wat een naar bericht!! BAH!
    Sterkte ermee..,

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    10 feb
    - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) :(
    23 feb
    - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje)
    27 februari
    - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar)
    8
    maart
    - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar)
    11 maart
    - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar)
    12 maart
    - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    13 maart
    - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje)
    - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje)
    14 maart
    - Stampertje (3e ronde, 1e kindje)
    15 maart
    - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar)
    19 maart
    - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr)
    26 maart
    - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje)

zwanger:
    Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25
    Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24
    Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar

Lijst is bijgewerkt Jannie..,

Deel Deze Pagina