@Jannie: sterkte Afvallen: tja wie wil dat nou niet? Sinds een paar maanden ook (weer) bezig om er wat gewicht af te krijgen. Ook ik heb flink wat overgewicht en heb zelf bedacht dat het misschien de reden is waarom mijn cyclus zo moeilijk op gang komt na de pil. Heb gemerkt dat ik echt meer was gaan eten sinds ik gestopt ben met roken. (bijna twee jaar nu) Gebeurd niet meteen maar ben bijna 10 kilo aangekomen de laatste 1,5 jaar. Ook ik paste mijn kleding niet meer. Ben nu dus minder gaan eten, meer gaan sporten (3x per week) en probeer gezonder te eten. Moet zeggen dat het me aardig lukt. 6,5 kilo kwijt in twee maanden (inclusies december) Ben er niet heel erg veel mee bezig want dan word het een obsessie maar ik doe mijn best. @Deesjedees Wat voor sport doe je? Een sportschool met goede begeleiding kan er voor zorgen dat je rugspieren sterker worden, daardoor heb je minder last van je rug en kan je meer andere dingen doen. (heb ervaring, had bijna altijd verkrampte rugspieren, nu is de pijn sneller weg)
@ jannie: meid wat jammer neem vooral je tijd. Als je erover wil praten, dan zitten wij hier voor je. Sterkte... Pfff dames...worden we nogmaals met de neus op de feiten gedrukt. We willen allemaal zo graag een wondertje. Maar het is ook echt een wonder als alles goed gaat! Ik ben vandaag weer begonnen. Half dagje is echt genoeg. Heb nu beetje last van mn buik en ben best moe. Ik ga zo maar eventjes liggen. Weer bijkomen van de drukte.
Ja dames, afvallen het is wat he.., Ik wil nog ong. 4 kilo kwijt en doe aan spinning en gewoon de apparaten enzo., Tina: Vervelend dat je zo snel weer last heb zeg., dan merk je dat het toch best een ingreep is geweest he.., Sterkte en rustig aan.., En ja een wonder is het zeker!! Heb nu steeds wat krampjes in mijn buik, kan ongi zijn maar ook iets leuks! Ga tot zondag wachten met testen..,
Hee! Thanks Ik merk het inderdaad de verslaving! Maar moet zo voorzichtig zijn met het openen van deze site.. niemand weet nog dat we deze plannen hebben en zitten nog niet echt op vragen te wachten als: hoe gaat het etc hihi!
@jannie: Wat erg voor je. Heel veel sterkte en ons zul je hier kunnen vinden als je er behoefte aan hebt.
Tja, ik verstop de laptop en ipad ook telkensals er visite is want als je op die balk klikt en alleen pas www in toetst dan staat deze site meteen bovenaan...
goedemorgen lieve meiden.. ken jullie niet, maar jullie woorden hebben me veel steun gegeven.. gister in de loop van de dag kwamen de krampen er ook bij... had de vk ook voor de zekerheid gebeld.. voelde me gister nog zwanger, was nog misselijk... maar dat is vandaag helemaal weg.. het is goed zo.. liever zo vroeg, als pas met 9 weken of zo.. mijn lijf heeft zijn werk gedaan.. wil nu het liefst zo snel mogelijk weer schoon zijn en verder kunnen.. nu word het alleen gissen naar mijn nod.. zet dus nog maar geen datum op de lijst.. eerst mijn ei maar afwachten... sorry, had nog niet de moed om alles bij te lezen.. morgen ga ik een dagje met een vriendin en haar kinderen op pad en vrijdag-ochtend in de kerk helpen bij de kinderochtend.. kom ik vrijdag weer meelezen en gezellig meekletsen... nogmaals iedereen bedankt voor alle lieve woorden..
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 23 feb - Deesjedees (29 dagen, ronde 1, 1ste kindje) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) zwanger: Fleurop: meteen raak, 1ste kindje, 3 oktober uitgerekend, 25 Sandra2: 1e ronde, 1ste kindje, 5 oktober uitgerekend, 24 Eetje: ronde 3, 1e kindje, 23 jaar Vandaag ongi geworden. Het lijstje heb ik weer aanpast. Op naar de volgende ronde.
Ohhh Jannie wat erg!! Sterkte en neem lekker de tijd voor jezelf! Schrik er wel van! Zelfs al je een positieve test hebt, moet je nog maar even afwachten hoe het gaat lopen! Zie dat het op het forum toch wel regelmatig gebeurd bij mensen...best eng vind ik! Deesjedees, we kunnen ongeveer gelijk testen! (Als mijn cyclus tenminste wat korter word waar ik vanuit ga )
meis, het is dat ik mijn lijf zo goed ken... mijn eerste ronde na verwijderen was 25.. normaal zat ik altijd op 28.. de afgelopen ronde was 27, maar had ik al ruim voor die tijd getest.. (mocht zaterdag testen en teste donderdag al) als ik gewoon had afgewacht, had ik misschien niet eens geweten dat ik zwanger was... de kans is 1 op 10... ik heb geluk gehad... mijn 1ste 2 zwangerschappen was ik gelijk zwanger.. en heb 2 gezonde kindjes.. en... heb liever met 4 weken en 2 dagen, als dat ik er bvb met een echo ahter kom, of met de 20 weken echo er allemaal afwijkingen zijn.. de natuur heeft zijn werk gedaan... het is niet voor niets mis gegaan.. misschien een beetje nuchter.. maar dat is hoe ik ben.. tuurlijk ben ik wel erg verdrietig en was ik gisteren helemaal neits waard... vandaag gaat het alweer een stuk beter en geniet ik extra van mijn 2 knullen..
Echt heel naar voor je jannie.. dat is idd een nadeel aan te vroeg testen.. Sterkte! Hoeist met de andere dames hier? Nog nieuws? Heb even een paar drukke dagen gehad dus heb niet veel meegelezen...x
@Janni Geef je helemaal gelijk. Je lijft heeft zijn werk gedaan. En het komt inderdaad schrikbarend veel voor. Ergens gelezen dat 1 op de 3 zwangerschappen eindigt in een miskraam voor de 12e week. Geniet van knullen en op naar het volgende ei. Sterkte.
Jaaa ik hoop het!! Heb mn banner op 35 dagen gezet, maar ga wel vast regelmatig klussen uitgaande van mn ei op dag 14...wie weet hebk wel een mooie cyclus deze maand, maarja we zien het wel weer Ben benieuwd naar Kirsten!
idd.. erg benieuwd.. heb jij afgelopen cyclus ook je afscheiding in de gaten gehouden? dat werkt bij mij nl super... voordeel is wel, dat ik exact 14 dagen na mijn ei ongi zou moeten worden.. een voorspelbare cyclus dus..
Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten met afscheiding...meestal is het wit...maar op je vruchtbare dagen wordt het doorzichtig toch? Kzal er eens wat meer aandacht aan besteden