ik kan er op mijn vruchtbare dagen echt hele elastieken van maken... uhmmm, lekker smakelijk.. zit ondertussen een liga te eten en dat begint 2 dagen voor mijn ei... wist het ook niet... tot ik er op ging letten...
hahaha eetsmakelijk Jannie!! Maar hoe zit het met de kleur dan? Gaat die bij jou van wit naar doorzichtig ook?
Ik heb daar ook op gelet. Maar ik heb niet zo heel veel vruchtbaar slijm rond de ei sprong. Tis maar een beetje. Kan dat ook? Begint 2 dagen voor mijn ei sprong.
begint idd 2 dagen voor mijn ei... normaal is het vrij stug en echt wit... 48 uur voor mijn ei word het glaziger(niet echt doorzichtig hoor) en kan ik het uiteen trekken tussen mijn vingers zonder dat ik het stuk trek... en net als een streep is een streep denk ik... een verschil is een verschil hier neemt bloedverlies snel af.. was wat extremer als mijn menstruatie, maar ook die is altijd maar 2a3 dagen..kan het dan zelfs met een inlegkruisje af als ik zou willen... zo lekker mijn bedje in...ff bijtanken...
Hey meiden, Heb het afgelopen dagen druk gehad, dus net weer ff alles bijgelezen... Wat rot Jannie, sterkte! Ik heb gewoon nu al een paar weken veel afscheiding, verschrikkelijk! Gister ook, toen dacht ik hehe ik ben ongi geworden. Ik naar de w.c was t gewoon super veel doorzichtig/wittige afscheiding grrrrrr.. Heb gister het advies van de ha (van vorige week) opgevolgd door nog eens een test te doen, maar niets. Had alleen geen tijd om te bellen om het te laten weten. Morgen ook niet, misschien vrijdag maar ff bellen. Word er een beetje moedeloos van. Nu dag 42 zoiets. Ik wil ongi worden :x!!! Heb vandaag kleding voor carnaval geshopt... Een wit met gouden pak (kan ik gelijk bij Toppers in concert aan)... En ik ga als bananen vrouwtje haha! Geel met blauwe jurk en een muts met bananen, hilarisch! Wie van jullie gaan er carnavallen en wat doe je aan??? Liefs
@Nino Bij mij heeft het 60 dagen geduurd voor ik ongi werd. En toen was het nog amper iets. En heb wel meer verhalen gelezen dat het erg lang duurde. (langste wat ik heb gehoord was 88 dagen) Ga niet carnavallen. Vroeger, toen ik nog thuis woonde altijd wel gedaan. Maar woon nu omgeving Utrecht en daar wordt er niet veel aan gedaan.
Nou ik hoop dat t bij mij toch geen 88 dagen gaat duren! Ik vind t ook raar aangezien ik voor het pilgebruik echt een cyclus van 22 a 24 dagen had waarvan ik 8 dagen mega-ongi was. De eerst paar dagen daarvan iedere 1 a max. 2 uur tampon moest verwisselen. Dus had DIT dus niet verwacht... Maar ja dat is natuurlijk al weer lang geleden, dus blijkbaar verandert je lichaam ook. Haat t gewoon die onduidelijkheid.
Nino, ik zal voor je duimen dat het snel komt!! Weet hoe je je voelt!! Waardeloos heh zo lang moeten wachten! Ik doe ook niet aan Carnaval, nog nooit gedaan zelfs! Vind opzich wel grappig! Stampertje, leuk joh! Als kapoentjeeee hahaha! Jannie, lekker kunnen uitrusten? Ik ga deze maand goed in de gaten houden wanneer ik de draden kan trekken haha.
Goed dat j er zo in kunt staan. Zo is het natuurlijk ook he? Maar toch duimen dat je snel weer zwanger bent!
hoi dames... ik heb een vraagje.... ik ben de laatste paar dagen s avonds wat misselijk ben dan slapjes heb het gevoel dat ik moet overgeven... ben niet zwanger ben net van me ong. af...heeft iemand hier ook ervaring mee?? of heeft iemand een idee wat het kan zijn?? liefs
Jeetje veel bij te lezen., met mijn nieuwe baan is het niet zo makkelijk om tussendoor te kijken dus wordt het alleen 's morgens en 's avonds. (ach nog steeds veel, maar veel te lezen nu hihi). @Janny: Jeetje sterk van je hoor! Knap, maar wel fijn dat je er zo in kan staan.., Neem idd de tijd.., @Mandy., ik heb geen idee wat het kan zijn. Ben eerlijk gezegd ook kwijt of jij aan de pil zat en wanneer je bent gestopt? We hebben zoveel verhalen gehad nu.., Misschien is het nog wel van het ontpillen, was ik ook regelmatig licht van in mijn hoofd en misselijk. Dames, ik ben ook zeeeer benieuwd! Ik wil zondag of maandag gaan testen als ik dan nog niet ongi ben.., heb wel wat krampjes door de dag heen., maar weet niet zeker of het van ongi is., Ben echt een ietsje pietsje zenuwachtig of nieuwsgierig, weet het niet zo goed hihi., gewoon heel benieuwd! Laten we het daar maar op houden.., Niet meer misselijk geweest in de ochtenden dus ga mezelf wel voorhouden dat hij wel weer nega zal zijn, maar we zullen zien....,
hoi kirsten... ik heb een aantal jaren aan de pil gezeten....nu sinds afgelopen december gestopt....mmmm daar had ik nog niet echt aangedacht ontpillen!! dat is een goeje!! hopelijk blijft bij jouw je ong. weg!! en dan hopen dat je zo. of ma. een mooie test in je handen hebt!! liefs
@Mandy Ik ben half dec. gestopt, heb erg veel last gehad van ontpillen maar is voor mijn gevoel sins mijn laatste ongi wel over., Maar goed het duurt bij de een langer als bij de ander, dus vandaar dat ik het even naar voren bracht. Ja ik hoop het ook zeg! Alleen krijg ik steeds meer kramp sinds het laatste uurtje., maar goed zolang de rode duiveltjes nog niet gearriveerd zijn is het gissen.., Succes met je misselijkheid enzo., erg vervelend.
Kirsten dat wordt nog spannend met die krampen! Hoop dat het niet van je ongi is! Vrijdag ga ik een weekendje weg! Als ik terugkom hoop ik goed nieuws te vinden hier over misschien wel een roze test! Mandy ik denk dat het ook ontpillen is! Maar als het nog een paar dagen aanhoudt dan zou ik toch even de huisarts bellen om het te checken, dat kan nooit kwaad! Zeker als je echt tegen het overgeven aan zit, dan beperkt het je toch wel in grote mate.
Zodra er iets gebeurd zal ik het vertellen!! Veel plezier met je weekendje weg.., heerlijk zeg.., waar gaan jullie heen?
Nou Kirsten, dat wordt spannend! Niet de kriebels om een vroege test te doen? Skaya, jij alvast heel veel plezier!
Spannend Kirsten! Skaya veel plezier. Hier denk ik dat mijn nod later komt. Mijn ei heb ik nog niet gevonden. Al worden de testen nu weer wat donkerder. Is toch een beetje gek dat bij de meesten de cyclus korter wordt in de begin periode en bij mij alleen maar langer. Hopelijk binnenkort voor iedereen een plakbaby...
MiniM: Nee eerlijk gezegd niet zo'n drang, wil t wel graag weten maar te vroeg heeft niet zoveel zin, nog steeds onzekerheid als hij nega is., dus houdt het wel vol Hoe moeilijk ook., hihi. Juultje: Hopelijk duurt het niet TE lang zeg.., vreselijk is dat afwachten.., Wel klussen he.., voor de zekerheid., hihi.
lekker skaya... weekendje weg... wij zijn met valentijn weg geweest.. heerlijk een weekendje zonder kids...al heb ik ze natuurlijk wel gemist... kirsten... spannend hoor... en knap dat je wacht met testen... ik kan dat nooit... mandy, helaas geeft ontpillen dezelfde klachten als een zwangerschap... erg verwarrend.. zeker als je graag wil.. hier mijn lijf weer bijna op orde... ben iig weer schoon... heb alleen last van lichte naweeën.. straks maar ff een pcmetje... ga zo met mijn dinnetje naar ballorig.. ff de kids laten uitrazen.. ze zijn al dagen megadruk... net nu ik het niet zo kan hebben.. fijne dag iedereen!