Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. (nou eigenlijk wil ik gewoon NU zwanger zijn, dan weet ik min of meer waar ik aan toe ben :) )

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Knap dat je dat kan! Respect haha

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Sterke vrouw die Kirsten!:D

Jannie zijn de kids weer een beetje rustig geworden?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    respect voor kirsten!

kwiebje... kids hebben zeer heerlijk uitgeleefd... helaas niet genoeg.. thuis hebben ze verder geraast... en liggen nu lekker in bed..
    merk wel dat ikzelf iets teveel heb gedaan...
    zou nog ff gaan strijken, maar ben op de bank beland.. straks alleen nog ff een wasje ophangen..
    morgen maar luxe met de bus ipv op de fiets...
    raar dat een lijf toch zoveel tijd nodig heeft om te herstellen:x wil mijn lijf NU terug!!!!

grrrr... moest ff mijn agressie kwijt....

iemand nog iets leuks te melden??? ben dol op leuk nieuws:D

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Niks leuks. Wil ook even van me af zeuren.
    Schoonfamilie! Er zijn al een oom en tante van mijn vriend die zichzelf voor de hele dag hebben uitgenodigd.En mijn vriend is daar dus voor gezwicht. Krijg ik net een mailtje van zijn andere oom en tante dat er in fout in hun uitnoding staat! Nou die staat er dus niet!
    Jeetje zo zit ik met nog meer mensen opgescheept de hele dag. Echt dat trouwen is zo niks voor mij. (ik trouw omdat mijn vriend dat graag op deze manier wil)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    grrrr, dat je tegenwoordig niet eens meer zelf mag bepalen wie je voor de hele dag.. of uberhaubt uitnodigd....
    snap dat je daar boos om word meis!

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    jannie ik snap dat je het allemaal snel achter je wilt laten en weer verder met de volgende ronde. Helaas doet ons lijf niet wat wij willen, want anders waren wij allemaal zwanger geweest!! Wel flink balen..

Vaddie irritant zeg dat mensen er eigenlijk gewoon vanuit gaan dat ze erbij zijn. Het is jouw bruiloft! Dat doe je maar 1 keer.
    Ik ben in augustus getrouwd en het een kleine bruiloft gehad met ong. 35 mensen. Ik heb dus ook een vriendin, die ik bijna nooit zie, niet uitgenodigd. Die ging er dus ook vanuit dat ze mocht komen. Moest ik letterlijk tegen haar zeggen dat ze niet uitgenodigd zou worden. Dat vond ze niet leuk. Was ook erg moeilijk om te zeggen. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat jouw vriend ze er wel bij wilt hebben?? Dan wordt het lastig.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Vaddie erg is dat he mensen die zich zelf uit nodigen.
    Ik ben in mei getrouwd. Hadden ook mensen die zichzelf voor de hele dag hebben uitgenodigd. Ik heb daar dus een stokje voor gestoken. dit hoef je echt niet te pikken. Het is jullie dag en je moet er van genieten. Het is een dag om nooit te vergeten.

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb wel nieuws, maar niet het goede nieuws. Ik heb gisteren tegen mijn beste vriendin gezegd dat we bezig zijn. Ohhhhh leuk babbel de babbel natuurlijk. Zij heeft al een kindje van 4 jaar. Fijn dat ik bij iemand die me heel goed kent mijn vragen, zorgen en zo kwijt kan. Verder vertel ik het aan niemand! Wie weet hoe lang het nog gaat duren. Duurt wel lang en we zijn pas begonnen pfff.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik heb dat ook gedaan en dat is toch wel erg fijn!
    Ook als je allerlei verschijnselen denkt te hebben enzo, dat je dan je hart ff kunt luchten bij iemand die je écht kent.

Zij heeft zelf ook 2 kinderen en weet dus waar ik (en wij allemaal) tegen aan lopen en wat we ons afvragen.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn is dat he...
    mijn vriendin en ik weten het ook van elkaar... ik liep 2 dagen op haar voor.... duim dat het bij haar wel goed gaat en dat ik haar snel mag volgen..(zij heeft net als wij, 2 zonen..)

inmiddels weten mijn ouders, schoonouders en schoonzusje dus ook dat wij bezig zijn...
    was niet de bedoeling, maar zouden dinsdag bij mijn schoonzusje gaan eten.. dat zag ik gezien de situatie niet zitten, dus manlief heeft afgebeld en verteld waarom(zij was ook bij de geboorte vande eerste, dus hebben een hele nauwe band) maar vond niet dat we dan de wederzijdse ouders het niet konden vertellen...
    andere broers en zussen weten van niets...

iedereen was wel erg verbaast, want zeiden altijd dat we het bij 2 zouden laten... al vielen bij mijn schoonmoeder wel wat puzzelstukjes op z'n plaats:D

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen dames,

NIEUWS! Maar helaas, ander nieuws als verwacht, ben vanmorgen ongi geworden..., wel een iets kortere cyclus zal vanavond mijn banner aanpassen moet nu opschieten, straks werken.

Mijn vriendin die het weet heeft ook 2 kindjes., erg fijn het te delen en mijn schoonzus weet het maar dat hadden jullie al door., die zit hier ook op het forum., leuk om het samen door te maken. Verder niemand (wil ik ook nog niet)

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bij mij weten ook de meeste mensen wel dat ik bezig ben. Met mijn meest close vriendinnen deel ik sowieso wel alles!

Kirsten, wat jammer meid!!! Had wel goeie verwachtingen voor eigenlijk! Maar gewoon met volle moed door naar de volgende ronde!

Vaddie wat vervelend zeg die mensen die zichzelf uitnodigen.

Ik ga vanmiddag naar Willingen, Duitsland. Manlief en onze vrienden gaan skieen. Ik ga beneden aan de piste zitten kijken met een glaasje in mn hand! Die kou is zooooo NIXXX voor mij en skieen dus ook niet! Ga mee voor de gezelligheid ;)

Ben benieuwd wat ik allemaal lees als ik terugkom!

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Skaya: Helemaal mee eens, après-skiën is veeeeeel leuker! :D Heel veel plezier!!!

@ Vaddie: Heel irritant en het lef dat ze dan ook zelfs bellen dat ze dan wel een verkeerde uitnodiging hebben gekregen :$! Gewoon gelijk duidelijk zijn, al is dat best moeilijk natuurlijk.
    Ik ga gewoon niet trouwen, omdat ik m´n schoonfamilie er helemaal niet bij wil hebben haha! Ik zou niet eens dezelfde naam willen dragen als hen! (tja, er is heel veel gebeurd) Misschien trouwen op de Bahama´s ofzo en dan houd ik lekker mijn eigen naam ;). Enfin... Hebben er hier nog meer trouwplannen of juist niet?

@ Kirsten: He wat jammer zeg! Had er ook best een goed gevoel over bij jou... Nou op naar de volgende ronde!

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

even bijgelezen na een paar rotdagen, waarin ik niet op het forum kon komen.

Jannie, wat erg! En wat knap dat je er zo over kunt denken, petje af!

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ik heb t ook aan mijn beste vriendin verteld, een paar weken geleden al.. Ze pakt het ook heel goed op, ze vraagt maar heel af en toe hoe ver ik ben in mijn cyclus. Dit vind ik fijn, want zo maakt ze me ook niet onnodig zenuwachtig ;)

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mijn vriendin vraagt ook niet zoveel hoor., gelukkig niet., alleen zelf zeg ik wel is wat en dan reageert ze normaal., zoals dat ik laatst zo misselijk was enzo.., en soms als ik een wijntje afsla zegt ze: O., is het zover! haha., maar verder niet echt nee., wel fijn het bij iemand kwijt te kunnen idd.,
    Vandaag erg veel last van mijn menstruatie, ook van mijn darmen (heb ik wel vaker tegelijk met menstruatie)., maar goed het hoort erbij, paar dagen doorbijten en dan weer op naar mijn ei.

Fijn weekend dames,

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    moet ff klagen hoor meiden.. word gek van mezelf en moet het ff kwijt..
    afgelopen dinsdag dus ineens dat bloedverlies, in de loop van de dag krampen en wat stolseltjes..
    woensdag nam het al behoorlijk af.. voelde ik me ook niet meer zwanger..
    gister ineens gevoelige borsten en een vlaag misselijkheid en ook vandaag weer veel misselijk..
    snap er geen zak meer van en word gek van mezelf..
    heb testen liggen.. dus maar besloten dinsdag (dus na 1 week) te testen...
    snappen jullie het nog?

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Jannie wat raar.., snap dat je het even van je af moet zetten., en dan kan je natuurlijk hier terecht.,
    Ik zou inderdaad nog even een testje wagen.,
    Was het geen oud bloed wat je lichaam kwijt moest??
    Je bent natuurlijk eerder zwanger geweest dus je weet wel hoe het in zijn werk gaat maar ik begin dat bijna te denken..,
    Succes en mocht je nog wat kwijt willen., write it down!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de hoeveelheid was zeker geen oud bloed.. en doordat ik ook wat krampen erbij kreeg was het voor mij wel duidelijk.. het was mis..
    maar nu met de klachten..
    snap dat de hormonen mijn lijf weer uitmoeten, maar je eerst niet meer zwanger voelen en nu ineens wel weer de klachten ervan.. word gek van onzekerheid... maar durf nu nog niet te testen... ben bang dat er nog teveel hcg in mijn lijf zou kunnen zitten..
    grrrr, dis zo niets voor mij... wil weten waar ik aan toe ben:x

Deel Deze Pagina