Hey Dames, Ik lees elke dag trouw mee, maar heb al ff niets van mezelf laten horen............ Ik ben inmiddels gestopt met de pil, vandaag dag 7 van mn 1e cyclus, geen idee hoelang die is????????? Maar wat ik wilde vragen ik heb mega last van eetbuien hebben jullie dat ook???????????? Echt vreselijk, kan de hele dag wel dooreten, zal dit bij het ontpillen horen? @ Madeliefje wij gaan ook voor de eerste @ Tina: de kerstboom zet ik denk ik volgende week dinsdag op, gezellig! Van mij mag het nog wel ff flink gaan sneeuwen, ben er gek op!
@ Dutch Diva Precies! Met goede voornemens het nieuwe jaar in en hopelijk ook vervuld gaat worden!! @ Sandra2 Hou je van sneeuw? *PATS* (hihi, heb een sneeuwbal naar je gegooid)
Goedemorgen allemaal! @iedereen die wil weten hoe het zit met Mariël: is een heel goed boek waar echt álles instaat! Van de beslissing om een kind te willen krijgen tot aan adoptie, echt alles staat erin. Heel leerzaam en ook heel duidelijk beschreven! Ja, ik ben wel fan... Ik begin morgen aan de laatste pilstrip, trouwens... Weet niet zeker hoe het allemaal gaat lopen, zit nog met medicijnen die de hele boel wat minder rooskleurig maken. Maar het komt vast allemaal goed, ik moet alleen alles wat beter in de gaten houden. Vernoemen doen we trouwens ook niet. We waren het eerst wel van plan, maar ik heb zelf vier ouders en mijn verkering heeft er ook nog twee, dus dan moeten we zes mensen tevreden zien te krijgen met misschien maar één kindje. Onmogelijk, dus we doen het gewoon niet...
Goedemorgen dames! Leuk! Een sneeuwballengevecht! En het leukste van alles is dat ik nu geen sneeuw achter mijn kraag krijg! Kom maar op dames! @ DutchDiva: Laat 2011 maar een vruchtbaar jaar zijn Ik heb gisteren lekker liggen lezen in het boek "Zwanger worden" van Mariel Croon. Leuk boek hoor. Lees makkelijk en vlot, wordt goed uitgelegd. Staan ook interessante dingen in. Veel dingen wist ik al, maar zitten ook een paar nieuwe dingetjes in Is ook erg dik, meer dan 300 blz dus ik heb nog even te gaan Wat ik ook leuk vind is dat er stukje instaan van echte mensen die vertellen. Dat breekt de "theorie" een beetje Dus ik ben wel blij met mijn aankoop.
Heb nu al zin om de kerstboom te gaan zetten. Ik ga dat zondag doen. Eigenlijk wel erg. Laat in de middag vieren we nog sinterklaas bij mijn oma. Hopelijk heb ik de kerstboom dan al ver af. Zo gezellig vind ik dat. Pfff ik hoop dat het vandaag nog stopt met sneeuwen. Moet nog boodschappen doen en heb het niet zo op sneeuw, alleen op de wintersport. Ik ben ook wat op internet aan het snuffelen naar info boeken. Zal eens naar het boek van mariel croon zoeken.
Ben ik weer Ik voelde me vanmorgen niet echt goed in mn vel. Niet misselijk ofzo, maar mn maag zat niet echt goed. Verder heb ik vandaag wat steekjes gehad in mn buik, en heb ik een beetje last van mn rug. Heb mezelf al de hele dag liggen inpraten dat ik mezelf niet moet aanstellen... Daarnet toen ik op het toilet "de boel vanonder" aan het afvegen was, viel het me op dat het niet helder of wit was, maar een beetje bruinachtig... wat denken jullie? innestelingsbloeding of ongi op komst??? Ik weet het even niet... Maar ben wel superbenieuwd! innestelingsbloeding zou op zich wel kunnen, aangezien ik vorige zaterdag mogelijk een ei heb gehad. Ongi zou ook kunnen, zit op dag 32 van mijn cyclus... Stel nu, puur hypotetisch dat ik zwanger ben... zou ik dan nu al positief kunnen testen? Nod is (uitgaande van een 40-dagencyclus) volgende week vrijdag... Het maakt op zich niet zoveel uit welke kant het op gaat, beide zou voor mij goed nieuws zijn... een zwangerschap zou super zijn natuurlijk, maar een kortere cyclus ook Pfff zit haast te stuiteren op mn stoel Jeetje, wat spannend Wat denken jullie?
@ Tina wat spannend! Ik denk niet dat je nu al posi zou testen, weet je zeker dan afgelopen zaterdag je ei was? Dan zou het namelijk heel goed een innestelings bloeding kunnen zijn!!! Je kan dan op zijn vroegst maandag kunnen testen! Hier voel ik me ook anders, Ik voel me namelijk zwanger??? Echt heel raar maar ik had 2 dagen geleden me ei en nu heb ik een rare buik, beetje gevoelige tepels en in de avond gloeiende wangen, zoals me eerste zwangerschap, misschien beeld ik het me allemaal in maar het zit steeds in me hoofd!!! Ik mag pas de 14e dat is me NOD maar ik denk dan ik de 12e al stiekem ga testen! Dus hier ook spannend!
Hey dames: @Tina, wat spannend. Ook ik zou nog ff wachten met testen.... Dat je zit te stuiteren kan ik me goed voorstellen, zou mij ook gebeuren echt tof!!! @ Manoe ook spannend, ik hoop dat het voor jullie beide raak is......(duim duim) Ik ga morgen weer de nachtdienst in (4), schijnt ook niet goed te zijn voor je cyclus???? Nou ja we zien wel of ik nog meer van slag ben...
@ Manoe: Vorige zaterdag was mn ovutest donkerder dan alle andere dagen, daarna zijn ze weer lichter geworden. Ik heb allemaal kriebels in mn buik nu Ik voel me net een kind dat naar een pretpark mag Maar jij voelt je ook "anders"... @ Sandra: zijn er bij jou ook veranderingen? Hoop dat we allemaal een leuk kerstkadootje hebben @ Sandra2: K zit nu ook haast te stuiteren, maar ik moet me een beetje inhouden. Ben nog aan het werk namelijk
@ Tina Spannend zeg! Ik denk dat het dan innesteling kan zijn...wat zou dat leuk zijn! Afwachten maar tot je kan testen!! @ Manoe Dat kan best al hoor! Heb de 1e ronde ook kort na me ei zo gevoeld en voelde me echt zwanger (vlagen misselijkheid, etc.) Maar het heeft niet doorgezet helaas. Duim voor je dat het doorzet en je zwanger bent!!
Ooooh, wat spannend allemaal meiden. Dus het begint nu al!!! Ik ben echt heel benieuwd en kan zelf al bijna niet wachten op jullie berichten. Terwijl ik zelf nog even moet wachten. Vandaag weer begonnen met de pil; laatste strip!!!!! Het komt steeds dichterbij! Ik lees nu 'ik wil zwanger worden', van Zita West. Leuk boek om eens te lezen. Ze gaat allemaal aspecten langs die van invloed kunnen zijn op vruchtbaarheid. Zowel lichamelijk als geestelijk. Wel interessant. Je moet alleen oppassen dat je je niet gek laat maken. Want alle leefregels precies zo naleven lijkt me ook pittig. Ieder mens heeft wel eens stress bijvoorbeeld, en zo zijn er nog wel meer dingetjes. Maar goed, ik wacht af op alle berichten hier!
Wat spannend allemaal, meiden! Kan me de opwinding helemaal voorstellen! Zetten jullie de vorderingen wel even neer, hier? Ben zo benieuwd!!!
Goodmorning ladies! Ik zal maar gelijk de vorderingen noteren dan Ben gisteravond een beetje slijmerig bloed verloren. Maar alleen bij het afvegen. Dus ik dacht gelijk, "oh, daar komen de duiveltjes". Ook geen probleem, 32-dagen cyclus is voor mij ook een mooi vooruitzicht Maar vanmorgen geen bloed meer te bespuren... helemaal niets. (Heb wel 5 of 6 keer geveegd ) Maar heb voor de zekerheid toch een maandverbandje gelegd. Misschien dat het vandaag nog echt doorbreekt. Verder heb k weer een opgeblazen en 'dikke-buik'-gevoel. En hoewel ik een echt chocomelkfan ben, vond ik mn choco vanmorgen niet smaken...Balen, want ik heb het zo graag! Verder niets aan de hand Dus we wachten af... Heeft iemand ooit een tussentijdse bloeding gehad tijdens haar cyclus? Hoeft daarom niet bij een zwangerschap te zijn. Maar ik heb dat dus nog nooit gehad. Weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Oh ja, ik heb ook nog steeds last van een lage rugpijn... Mja, al die symptomen kunnen ook van een 'ongi op komst' zijn...
@ Tina, wow wat spannend!!! Als ik het zo lees lijkt het op een innesteling!! Niet dat ik je valse hoop wil geven natuurlijk Maar ik denk dat er best een grote kans aanwezig is, zeker omdat je net je ei hebt gehad Waaaah hoop het echt voor je! Ik stuiter met je mee!!! Ikzelf trouwens ook; lage rugpijn. Het begon maandag en gisteren was het best pijnlijk, moest echt op de bank gaan liggen...(hoop dat het voor een goed doel is haha) En steekjes in mijn liezen, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden..Ow en al drie dagen een bloedneus! Is dit een symptoom? (haha, overal wat achter zoeken ) Maar verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen. En durf ook niet teveel te hopen natuurlijk...Maar ik krijg idd wel de kriebels als ik zo met jullie meelees!! @Fleurop; idd spannend!!! Nu gaat het echt beginnen En jij je laatste strip...dan gaat het ook vlug voor jou! @ Manoe...wie weet ben je zwanger! Je hebt het immers al eens meegemaakt dus weet hoe het voelt! *jaloers* Nou, houd me op de hoogte dames en ik duim voor iedereen!!! Xxx
ow en Tina denk niet dat je nu al kunt testen (jij ongeduld ) Maar misschien over 4 dagen ofzo met een hele gevoelige test?? Ik heb trouwens bij Mat Care 9 zwangerschapstesten voor 14,95 (incl. verzendkosten) besteld. Ik dacht ik leg alvast een voorraadje aan haha Winkelprijs is normaal zo ontzettend duur...Iemand ervaring met dit merk? @manoe, wanneer zou jij kunnen testen? Zijn er nog meer mensen die binnenkort kunnen testen??
Goedemorgen dames! @Tina en Manoe: spannend spannend! Hou ons op de hoogte!!! Hier midden in mijn ongie een dag met minder bloed. Kan me niet voorstellen dat het al voorbij is, dat zou wel erg kort zijn. Maar ik heb er wel zin in om er deze maand weer voor te gaan 2011 komt nu wel dichtbij meiden! Groetjes DutchDiva
@ Sandra: Ik heb ook de zwangerschapstesten (en ovutesten) van matcare Ze zien er simpel uit, maar het gaat erom dat het werkt hè en over dat 'ongeduld'...daar heb je wel gelijk in ... Ben nogal ongeduldig aangelegd... Kan ook haast niet wachten. Mijn voorraadje testen in de kast roept om gebruikt te worden Maar ik denk zelf dat het ook nog wat te vroeg is om te testen. Ik probeer het nog een weekje uit te stellen. Gelukkig heb ik een druk weekend, dus dan moet ik er ook niet aan denken. Vind het trouwens wel lief van iedereen dat jullie zo meeleven