Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oke ja dan zou je inderdaad wel denken dat het mis is gegaan ja, maar wat gek allemaal zeg., Ik kan je helaas niet verder helpen, wat een vervelende situatie voor je..,
    Sterkte en ik zou anders maandag de huisarts bellen met alle info en vanaf wanneer het verstandig is om te testen (wanneer de ha denkt dat al het hcg uit je lichaam zou moeten zijn verdwenen).
    Ik zou het niet weten namelijk..,

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje Jannie,wat vervelend..
    @Kirsten:nogmaals balen dat je ongi bent geworden,
    .. Wel grappig dat we een halve cyclus verschillen dan kunnen we omstebeurt duimen voor elkaar!

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ja inderdaad.,
    trouwens wel 2 dagen kortere cyclus! Laten we het positief bekijken..,

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie: Beetje tegenstrijdig die klachten. Ik zou Kirstens advies opvolgen en maandag de ha eens bellen als het niet over is. Kan in ieder geval geen kwaad.

Kirsten: jammer dat je ongi geworden bent, maar wel een kortere cyclus. Dat is fijn, want dan krijg je sneller weer een kans.

Ik ben zo goed als van mijn ongi af na 7 dagen. Dat is kort voor mij doen. Ik was het altijd 10 dagen of soms langer. Ben daarom microgynon 50 gaan slikken en toen werd het iets korter, maar nooit 7 dagen. Ik had toen al beter kunnen stoppen met de pil!
    Op naar mijn eisprong. We doen het nu nog zonder testen, dus ik ben benieuwd of ik hem kan ontdekken.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik was ook altijd erg lang ongi en nu 3 of 4 dagen., echt heel weinig, maar wel super heftig! Ach er is geen peil op te trekken, je kan ook geen rekening houden met hoe het voor de pil was enzo want het klopt volgens mij bij niemand., je lichaam gaat een hele andere weg als eerst door die (rot)pil.

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb de pil 12 jaar geslikt. Ik weet niet eens meer hoe het daarvoor was eigenlijk??? Misschien wordt het minder als je ouder wordt?? Laten we het hopen. Van mij mogen ze het helemaal afschaffen, maar dan wel een ei iedere maand.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha jij hebt de oplossing!! Hihi.,
    Ja ik heb hem ook lang geslikt, ik denk 11 jaar ofzo., dus kan het me ook niet heel goed meer herinneren maar weet dat het lang en veel en heftig was, daarom moest ik aan de pil. Ach jah., net wat ik zei ik ga het niet vergelijken want volgens mij komt het niet hetzelfde terug als hoe het toen was..,
    Iig weer flink last van deze keer., pfff laat t maar weer gauw over zijn.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik heb de pil 15 jr geslikt, mee begonnen omdat ik zo veel pijn had tijdens mn menstruatie. Nu is mn ongi wel heftig, maar duurt maar 3 max 4 dagen.

Vandaag overigens weer een knallende ovutest, dus we hebben wat te doen dit weekend!;)

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    veel plezier miniM

hier vanochtend toch een test gedaan.. omo-wit
    dus opzoek naar mijn ei...

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    jannie gelukkig heb je nu meer duidelijkheid. Hoe voel je je nu?

MiniM veel plezier!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
  12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    het valt me toch zwaarder als dat ik gedacht had..
    lig er de hele week al vroeg in (op vrijdag na) en lig er ook elke middag in..
    gelukkig heb ik een man die mij feilloos door heeft en ook grensen stelt.. ik loop nl gewoon door. hij remt mij af en trekt dingen eruit..
    we komen er wel.. ik lig gewoon in splagaat.... weet dat ik 2 heerlijke jongens heb, blij moet zijn dat de natuur zijn werk doet.. en het pas ronde 1 is... maar aan de andere kant.. mijn lijf voelde zooooo zwanger... en nog a en toe... ga lekker op zoek naar mijn ei en dan genieten van het klussen...

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kan me goed voorstellen dat je er letterlijk en figuurlijk kapot van bent..,
    Neem vooral de tijd om het een plekje te geven en stop het niet weg.
    Sterkte ermee Jannie.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    He meis... Take care!!

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    jannie ik snap heel goed dat je van jezelf je niet zo mag voelen. Het is wel gebeurd en daar mag je verdrietig om zijn hoor. Het heeft zijn tijd nodig. Vervelend maar helaas waar. Gelukkig heb je een lieve man! Waar zouden we zijn zonder?;)

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wij hebben het weekend gebruikt om te klussen. Ik weet niet hoe lang mijn cyclus is. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen heb ik zaterdag mijn ei. Maar misschien is ie korter en dat zitten we alvast goed ;)

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zo na een druk weekend weer tijd om hier bij te lezen.Vriend is afgelopen vrijdag 30 geworden dus dat moest worden gevierd. Was zo druk. Gisteren de verjaardag van een hele goede vriend van ons. Ook die was erg druk. Is dus niet te geloven maar ik moet nu dus bijslapen van het weekend. Helaas is het maandag en ging dus gewoon om 5.30 de wekker.

@Jannie Vervelend dat je je zo rot blijft voelen. Kan me heel goed voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent. Zou ook echt even langs de huisart gaan.

Heb helaas hier nog geen ei kunnen spotten. Geen steekjes ofzo. (wel geklust :) )
    Heb niet het idee dat mijn cyclus lekker op gang komt.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen vaddie, gebruik je ovu testen oid om je ei te spotten?
    kwiebje, lekker hoor zo'n klusweekend :D

hier het weekend veel gepraat, gehuild, geknuffeld en geslapen..
    voel me weer een stuk beter.. ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan en een geweldige man heb...
    we zijn nooit samen bewust bezig geweest met klussen om zwanger te worden, maar nu is hij er wel wat opener in en wilde wel elke dag klussen... dus maar ff verteld dat DAT geen noodzaak is.. om de dag is voldoende ;) hou van klussen, maar elke dag.. das mij toch iets te gortig.. vooral omdat we beide veel in de avonden weg zijn..

ga maar ff wat doen in huis.. is afgelopen week niets van gekomen.. gelukkig de was wel bijgehouden.. dus nu ff alles soppen en bedden verschonen..

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Jannie: Goed dat je je verdriet hebt laten komen en hebt kunnen praten en huilen. Gelukkig heb je een lieve man! Veel sterkte en doe rustig aan.

@ Vaddie: Proficiat met je mannetje. Vervelend dat je het idee hebt dat je cyclus niet op gang komt! Misschien inderdaad eens proberen met ovu testen...? Of gebruik je die al?

Hier nog steeds geen ongi. Dag 47... :(

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he, balen nino...
    is dit de eerste ronde? (sorry, geen zin om terug te gaan zitten lezen)

Deel Deze Pagina