Nee gebruik geen ovutesten. Is bij mij pas ronde 2. Ronde 1 duurde 60 dagen en toen had ik twee dagen een heel klein beetje bloed. (met buik/ rugpijn) Dat ik voor mijn eigen gemoedstoestand maar ongi genoemd. Hebben besloten tot de bruiloft even niks te doen (behalve klussen) Mocht ik het idee hebben dat het daarna nog steeds niet lekker loopt dan ga ik naar de HA. Eerst even trouwen.
Ja is eerste ronde... Na stoppen met nuvaring wel gelijk netjes ongesteld geworden 13 januari, maar nu niets. Ging eigenlijk wel uit van een korte cyclus, omdat ik dit voor pilgebruik wel had. Je lichaam verandert dus blijkbaar met de jaren en de nodige hormonen. Ook ben ik 3 keer overgestapt van pil, omdat ie na een paar jaar niet meer werkte en steeds tussendoor ongesteld werd. Dus dit had ik zeker niet verwacht. Ik ging er zeker niet vanuit dat het snel raak zou zijn ofzo hoor, maar niet dat ik zo lang zou moeten wachten op m´n ongi... Nu is het allemaal zo onzeker. Wil ook niet zeuren hoor... Ach we klussen lekker verder! Merk wel dat mn libido toch best hoger is ook sinds het stoppen met de pil/nuvaring hihi. Heb mijn huisartspraktijk gebeld dat test negatief was en nog niet ongesteld ben. Hij vond dat ik langs moest komen, dus heb meteen een afspraak gemaakt voor a.s. woensdag. Bij mijn vrouwelijke huisarts, omdat ik vorige keer ook contact met haar heb gehad. Hij zei dat ik met haar moest verder bekijken wat te doen en ze me dan zou verwijzen voor een bloedtest om dan te zien op welk moment van mn cyclus ik zit... Kunnen ze dat dan zien in je bloed?
Ja snap ik, wil ook nog wachten met ovu testen tot we wat langer bezig zijn. Precies, je hebt iig iets heel leuks om naar uit te kijken! Hangt je jurk al klaar??? (Ik ben GEK op trouwjurken )
dat je libido hoger word is herkenbaar... fijn dat je HA je zo serieus neemt.. er zijn er genoeg waar je eerst een halfjaar het moet aankijken.. ik geloof dat ze het progesteron meten, maar weet het niet zeker.. ik heb voor de eerste 10 jaar microginon 30 geslikt, hebben 2 cyclussen afgewacht... daarna ben ik overgestapt op de mirena.. ook toen had ik zo mijn cyclus terug..(beide keren 1 cyclus afgewacht) weet nog niet wat ik straks wil... was laatste x niet zo enthousiast over de mirena.. dus twijfelde of ik over zou gaan op de nuva.. maar begrijp dat ook dan je libido zakt... hmmm.. gelukkig heb ik nog even om me er over te buigen
ik heb altijd maar 2 dagen en zou het bijna met een inlegkruisje af kunnen.. bruiloften.. geweldig.... doe regelmatig trouwkapsel en bruidsmake-up... zo leuk.. weet als 1 van de weinige hoe de bruid er van te voren uitziet... dit jaar 5 stuks.. waarvan ik er bij 2 ook daggast ben en mijn jongens afwisselend bruidsjonker.. geniet lekker van de voorbereidingen meis... ook dat doe je maar 1 keer als het goed is...
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 27 februari - Kirsten87 (37 dagen, ronde 1, 1e kindje, 23jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) Ik heb ons NOD lijstje maar weer even naar voren gehaald. De zwangeren heb ik eruit gehaald, want volgens mij zijn zij meer bij de zwangeren clubs aan de klets. Als iedereen zijn datum wilt controleren of aanpassen dan zijn we up to date.
Ha meiden, Ik heb misschien een domme vraag maar stel m toch ff. Ik had zaterdgen zondag een kna ovutest(zaterdag iets donkerder dan zondag). Vandaag nog maar een vaag 2e streepje. Is mijn ei nou al geweest? Ze zeggen toch 24 tot 48 uur na een positieve test? Voel nooit wat van mn ei, dus ben beniewd.
@Skaya: Hoe was je weekend? @Jannie: Gelukkig gaat het weer de goede kant op met je! @Nino: Wat duurt dat wachten dan lang he? gelukkig kan je al snel bij de ha terecht. Ben benieuwd wat zij zegt. Hier alles rustig. Manlief is de hele week weer weg, saai. Ga ik me hier weer gek zitten maken dat ik iets voel. Dat kan natuurlijk helemaal niet. Ik probeer mezelf op de grond te houden.
minim: volgens wat ik ervan gelezen heb klopt het wat je zegt. Maar wel na je beste/hoogste test. Dus dan waarschijnlijk na zaterdag.
He meiden, ik heb een geslaagd weekendje gehad. Ondanks het niet skieen hebben we veel gelachen. Jannie wat een gedoe zeg. Vervelend dat je lichaam je zelfs op zo een moment in de war kan brengen. Kwiebje heel goed om te proberen rustig te blijven onder alles dat je voelt. Ik ga het deze ronde ook heel hardd proberen. Kijken hoelang we dat volhouden. Minim denk idd dat je ei dan al geweest is. Zo snel kan het gaan . Nino, ik hoop dat je ongi nu toch niet meer zo lang op zich laat wachten! Heel irritant! Ik ga binnekort aan de klus. Wil de periode beslaan van cyclis van 28 dagen tot aan een cyclus van 45 dagen als vorige keer. Dus gewoon de komende 2 weken maar regelmatig aan de klus.
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 11 maart - Juultje (+/- 30 dagen, ronde 2, 26 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) Was helemaal vergeten om mijn NOD hier aan te passen., Ik sta er weer goed tussen. Op naar de volgende ronde!
Ik ga niet eens een schatting doen wanneer mijn nod zou kunnen zijn. Ergens tussens eind deze maand en einde zomervakantie ofzo? (sorry, begin een beetje gefrustreerd te raken) Bruiloften: tja. Kort door de bocht ik hou er niet zo van. Hou niet van jurken, vind het verschrikkelijk dat ik mezelf niet eens kan aankleden. Hou niet zo van gefriemel dus met 4 uur in de make-up en om me haar te doen wordt ik niet blij van. Maar ja, Lief wil trouwen met alles erop en eraan en dat heb je er dan voor over. (ik hou er ook niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, ik drink niet en de meeste feestjes zijn niet aan mij besteed) Klink misschien negatief maar heb er echt wel (een beetje) zin in.
Vaddie ik vind het erg knap en heb er erespect voor dat je het dan wel allemaal over hebt voor je man! Probeer je er maar doorheen te loodsen en er toch van te genieten. En 4 uur in de make-up kan je wel een beetje inkorten toch voor jezelf Hoe voel je je verder?
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) - Tina85 (32 dagen, 4de ronde,1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 16 maart - Juultje (+/- 34 dagen, ronde 2, 26 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) Vandaag een knallende ovutest dus weet ongeveer wanneer mijn NOD is.
Vaddie heel begrijpelijk hoor dat je gefrustreerd begint te raken. Ik kan me voorstellen dat je wat veel aan je hoofd hebt nu dus wees een beetje lief voor jezelf!
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden maar ik spiek hier nog wel af en toe. En ik hoop iedere keer weer dat er een zwangere bij komt Ondertussen blijf ik duimen. Hier gaat alles goed. Weinig klachten. Wel heel veel en vooral erg moe. Licht misselijk soms, maar goed tegenop te eten. Ik heb donderdag echo en ik vind het erg spannend. Hoop zo dat alles goed is. Ik snap het als jullie geen behoefte hebben aan mijn berichtjes. Dan is dat prima. Maar ik heb het hier altijd fijn gehad en kan jullie nog niet loslaten Als jullie liever hebben dat ik alleen soms lees vind ik dit begrijpelijk hoor.
Fleurop leuk zo'n update. Spannend een echo. Gaat je vriend mee? En groei je al een beetje? Ik vind het juist wel leuk dat je blijft posten hier. Dit topic gaat ook over de leuke dingen toch?
Heey Fleurop, Tis juist hartstikke leuk dat je een berichtje achter laat! En dat moet je ook echt doen na je echo! Alleen maar heel leuk om te lezen hoe het met je is hoor!
Ik sluit me erbij aan! Ik vind het ook heel leuk om wat van je te horen Fleurop.., ben steeds zo benieuwd hoe het met je gaat., Wat mij betreft vooral blijven doen!! Geniet van je echo.., hoop dat alles goed gaat, hoor graag van je hoe het was.
Fleurop: Wat leuk dat je hier langs komt. Wij blijven graag op de hoogte van alles. Vaddie: Voor jou is het iedere ronde weer een verrassing. Lastig hoor! Het wordt vast een leuke dag. Gewoon over je heen laten komen.