Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    blijf vooral meekletsen meis... kun je ons af en toe ff opvrolijken met mooi en leuk nieuws ;)
    jij bent ons voorbeeld en we gaan je allemaal achterna :D

verder ff geen zin om terug te lezen.. drukke dag achter de rug en net thuis van een vergadering.. morgen ff teruglezen en overal op reageren

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahaha Fleurop ik moet lachen om je berichtje!! Tuurlijk mag je meekletsen, je hoort toch nog steeds bij dit clubje ookal ben je hardstikke rozeee :D!! Wij putten onze hoop uit jouuu hahah!!

Fijn om te horen dat het goed gaat! Die moeheid hoort erbij!! Doe het rustig aan en luister naar je lichaam!
    Laat gauw wat weten na de echo! Ben benieuwd!

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat een lieve reacties allemaal :)!!!!
    Jullie horen snel van me hoe de echo was (heb hem pas morgenavond, dus wordt denk ik vrijdag).

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @fleurop Tuurlijk mag je blijven posten hier. Jij bent het topic gestart. (toch?)
    en dan weten we ook meteen waarvoor we het allemaal doen.

Ik ben zo toe aan de lente/ zomer. Ben echt zo moe. Meestal heb ik in december/ januari last van een winterdepressie. Dat was dit jaar niet zo dus had al de hoop dat het helemaal niet ging gebeuren. Maar zijn we dan toch zo ver. Ben giga moe en en op dagen zonder zon (en met regen) amper vooruit te branden.

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, hier schijnt de zon nu!! Bij jou ook? tis nog niet heel warm, maar ziet er al wel een stuk vrolijker uit buiten :D

6. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Fleurop: Leuk weer wat van je te horen. Fijn dat het goed gaat met je. Blijf ons op de hoogte houden en lekker blijven mee kletsen natuurlijk!

Vanmorgen naar de ha geweest. Pff moest 45 minuten wachten voor een simpel antwoord: "gewoon nog 2 a 3 maanden afwachten"... Had dat dan gewoon meteen door de telefoon gezegd!!! :x Had ik zelf ook wel kunnen bedenken...
    Bloedtest formulier gekregen voor de zekerheid te testen op zwangerschap, lijkt me totaal overbodig maar goed. Zat ook daar 30 minuten in een volle wachtkamer, omdat ze lekker koffie gingen zitten drinken!!! Ik zat op hete kolen, omdat ik een afsrpaak had voor een Zumbales met een vriendin, dus met een kwaaie kop weggelopen... Beetje shago :) Morgen maar gaan dan. Ik HAAT bloedprikken.

Bloedonderzoek naar m'n cyclus vond ze (ha) nog niet nodig. Raar dat in dezelfde praktijk 2 huisartsen verschillende dingen zeggen. Dus ik ben nog niet veel verder.
    Nou Skaya en Vaddie, ik ben blij dat hier de zon schijnt... Anders was ik helemaal niet te genieten haha! ;)

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier schijnt de zon wel. Jammer genoeg moet ik werken en zit ik dus binnen. Tegen die tijd dat ik thuis ben is het bijna donder.

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hallo dames,

Wat een hoop berichtjes allemaal :) Ga ze van de week even bijlezen..gisteren posi-ovulatie test gehad, dus das mooi.. We zullen t allemaal wel weer zien :)

liefs!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Vaddie: Ik herken het heel erg, ik heb het bijna altijd winterdip en soms tegen winterdepressie aan, het is geen pretje nee! Van mij mag de lente echt wel beginnen ja..,
    Wat bij mij helpt is zonnebanken en het in huis vrolijk maken.., Succes!

@ Nino: Vervelend joh., snap dat je er shago van werd., daar kan ik ook echt niet tegen., maar goed soms is het niet anders, morgen dus maar wat meer geduld proberen te hebben en de bloedtest doen voor de zekerheid.
    Succes!!

Hier geen nieuws., wachten tot mijn ei..,

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wat een berichten weer.

Ik heb niet echt een winter depressie, maar meestal een zondagdepressie. Dat vind ik toch zo'n vervelende dag. Van mij mogen het 2 zaterdagen zijn. Afgelopen zondag was toch wel het dieptepunt. Het weer gaf 100% kans op regen aan. Nou dat hebben we gemerkt, blegh. LENTE!!!

Nino: pff nu weet je nog niks. Vervelend man. Ben toch wel benieuwd wat er uit de bloedtest komt. Heb je eigenlijk kwaaltjes of zo?

stampertje: jij gaat dus ook op de wachtbank.

Ik strooi even met geduld, want dat kunnen we allemaal wel gebruiken.

geduld....geduld....geduld......geduld......geduld......geduld

Fleurop als jij nog even met je hcg strooit, dan moet het goed komen hier.:D

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Fleurop: doe niet zo raar!!! Ik wil nog steeds graag lezen hoe het met jou en je zwangerschap gaat hoor, ook al zijn wij nog niet zo ver!!! Dus kom hier nog maar gewoon lekker kletsen en laat ons nog maar niet los!
    Heel veel plezier morgenavond bij de echo, geniet er met volle teugen van!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Stampertje, ook deze ronde lopen we weer redelijk gelijk.
    Ik zit ook op t wachtbankje...:)

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dames, ik heb spierpijn van het HCG strooien! ;)

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hello Ladies!

Ik heb wel altijd meegelezen, maar heb hier al even niets meer geschreven.

@ Fleurop: Wat leuk, vandaag je echo! Zeker laten weten hoe het geweest is hoor! We zijn allemaal nieuwsgierig :) Oh, en blijven strooien hoor! :D

@ Nino: wat rot dat de ha je zo wegstuurt! Ik kan even niet opmaken in welke ronde en CD je zit op het moment... Ik hoop dat je een verrassende bloedtest hebt en alsnog zwanger mag zijn... wie weet??? ;) Ik duim in ieder geval :)

@ hier: Ik ben ondertussen weer halftijds aan het werk na mijn bbz. Lichamelijk ben ik goed hersteld. Psychisch is het nog wat op en af, en ik ben ook wel nog vaak moe. Verder leek het alsof mijn cyclus gewoon weer netjes de draad op had gepakt, maar daar heb ik nu toch weer sterk mijn twijfels over. Ik heb nog geen ei gespot, en vandaag had ik bloedverlies. Dus mogelijk ben ik nu weer ongesteld. Even afwachten dus. Maar banner hieronder klopt dus totaaaaaaal niet meer...

Verder nog dames hier in "de testfase"???

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nee
    Ik heb ondertussen bijna een houten kont van al dat zitten op die wachtbank... hihi

Ik denk dat ik bijna mijn ei heb. Veel afscheiding en wat lage rugpijn. Had ik vorige periode ook. Duurde toen een dag of 5. Vriend dus al gezegd dat hij aan de klus moet. :)

16. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meiden vraagje.

Kun je drie dagen achter elkaar een positieve ovutest hebben? Ik heb die van zwanger en kids. En nu is het test streepje al drie dagen even donker als het controlesteepje. Ik nam aan dat dit positief was maar misschien nog geen echte knaller? Wat denken jullie? Foto is bijgevoegd...

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sorry Juultje. Heb geen ervaring met die testen. Maar volgens kan het niet en is je ei na 12/ 24 uur weer weg.
    Misschien ben je zwanger en blijf je daarom positief testen?

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    De onderste lijkt me lichter?
    Het is wel zo dat de controle streep net zo donker of zelfs iets donkerder moet zijn dan de controlestreep wil het als positief worden gezien. Maar dan zou je inderdaad na 24 tot 48 uur je ei moeten hebben en dan zou de streep daarna weer wat lichter zijn...

En er zijn vrouwen die de ovu positief testen als ze zwanger zijn?! Misschien toch ff testen?

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    MinimM dus het eigenlijk nog niet donker genoeg denk je?

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Minim de onderste lijkt mij ook de lichste. Maar een foto geeft altijd een ander beeld dan in het echt.

Fleurop ik ben al druk aan het vangen geweest. Hopelijk heeft het geholpen!

Tina wat fijn dat je weer op de goede weg bent. Veel succes in de komende ronde(n).

Nino al bekend wat de uitslag van de bloedtest is?

Deel Deze Pagina