Nino wat een lompe actie bij je ha zeg! Maar zo een houding hadden ze naar mij toe ook, maar dan gelukkig wel aan de telefoon! Juultje, ik heb er ook niet zo veel verstand van, maar lees wel bij anderen dat je lichte streep hebt, een knaller en dat het dan weer minder wordt. Je zou best wel eens zwanger kunnen zijn??? Hier had ik volgens mij vruchtbaar slijm vanmorgen, maar ook weer heeeeeeeeel licht wat bruinverlies. Ook is de misselijkheid weer begonnen als ik opsta...hoop niet weer in dezelfde cirkel te komen als de vorige ronde.
Tja, ik weet dat niet zo goed maar zo stond het in de gebruiksaanwijzing toch? Bij mij is het zo dat ik deze ronde en vorige ronde 2x een knaltest had, echt een stuk donkerder dan de controlestreep. Een dag eerder en een dag later was het lichter. Ik had zelfs een test gedaan een paar dagen na die knaller en toen was de streep bijna niet zichtbaar... Zou je geen zwangerschapstest doen? Dan weet je het zeker of je niet stiekem toch zwanger bent?
Dames, op het NOD forum van 1-15 maart stond wel een grappige link Ik zou als ik alleen onze voornamen in typ een jongetje Sam krijgen en met voor-en achternaam een meisje Lynn. Wordt het allebei niet maar toch grappig
Misschien morgen maar een testje doen idd. Maar denk dat ik misschien nog even door niet testen. Voel me niet zwanger namelijk. Ik hou jullie op de hoogte. Skaya gebruik jij ovutesten? Lastig hè al die verschillende signalen van hey vrouwelijk lichaam.
Uhm... als ik er op klik kom ik er wel... Geen idee waarom het niet werkt. maar als je de namen ff stuurt wil ik wel ff voor je kijken?
Hier ishet sven, en met onze beide achternamen is het Joey en Monica. Kirsten en Ruben jullie krijgen Christina!
Toch vreemd Juultje... Morgen nog een ovu testje doen? @kirsten, op mn ipad werkt die site ook nit, maar je had t antwoord al zag ik? Best leuk tch om eens te kijken? T enige wat dat ding goed had, is dat ik van korte namen hou
Dames: mijn echo gisteren was helemaal goed!!!! Ik heb zelfs het hartje gehoord! Heel bijzonder. Alles was verder prima, ben zelfs een dagje verder! De foto:
Wauw Fleurop! Gaaf om te zien zeg.., heel leuk! Nu geniet je vast nog meer, of niet? Geweldig zeg., fijn dat alles goed is. Christina??? Nou nee dat wordt het echt niet! Hahaha., maar een meisje dus? Ben benieuwd., zal eens op de chineese kalender kijken wanneer ik dan bevrucht zou moeten worden., ben benieuwd., Heb sinds gisteravond last van mijn buik (lijkt wel mijn nieren)., Vorig jaar een echo gehad van mijn nieren omdat ik vaak last heb van mijn blaas en dit toen ook aangaf dus ga het maar negeren want er kwam toen ook niks uit., maar het is wel lastig, ik dacht; nou mijn ei is wel heel vroeg en erg hoog! Hahaha.,
Wauww Fleurop wat mooi om te zien zeg!!! Fijn dat het goed gaat!! Ik schijn volgens die site een jongen te krijgen die Jayden heet, die met een paardje speelt en koekjes eet. Hele leuke naam, maar wordt 'm niet hor haha! Mijn man is Turks dus zoeken we het toch wat meer (modern)oosters :-D Gebruik geen ovutesten, wil dat misschien volgende ronde eens gaan proberen... Kirsten, hou het in de gaten en als jut niet vertrouwd maar even bij de ha melden?!
mooie echo fleurop! skaya, ook wij zouden een jayden krijgen en op de achternamen een tweeling met jayden en damian.. en nee.... dat gaat het echt niet worden... wij zoeken frieze namen, die hollands klinken...
Na drie dagen een positieve ovutest nu een negatieve. Dus ik neem aan mijn ei nu de sprong gemaakt heeft. En dan is het vanaf nu denk ik 14 dagen wachten toch? Pff duurt best lang dan...
Goedeavond dames, julllie dachten misschien dat ik het forum al zat was. Maar niks is minder waar hoor, waren even 2 hele drukke weken. Heb samen met mijn ouders 2 eigen mode kledingzaken, en erg druk in de weer met modeshows e.d de afgelopen tijd. Heb wel af en toe even snel meegelezen. Nu even lekker de tijd... Heb net ook even testje op de site gedaan, en hahaha Skaya wij krijgen ook een jongentje Jayden, die met paardje speelt en koekjes eet. Maar ja erg grappig. Manlief zou blij zijn met een jongen Fleurop, mooi hoor je echo. Moet heel bijzonder zijn!! Hier wacht ik het maar rustig af, ben gelukkig na een paar dagen hevige menstruatie zo goed als van alle gekke ''ik ben aan het ontpillen kwaaltjes'' af. Het was daarna dus weer even afwachten wat me lijf ging doen, maar 16 feb begon laatste menstruatie en afgelopen maandag kreeg ik heel duidelijk weer krampen, zere boobs en noem maar op. Dus dindag in de ochtend getest. En ja hoor, positieve ovulatietest. Ben zo blij dat ik me eisprong kan voelen, en dat dezde gelijk zo mooi op tijd is. Het rare is alleen dat ik nog steeds sinds maandag met van die gespannen, stekende eierstokken loop, en heel moe. Hij zou nu toch wel al gesprongen moeten zijn??? En Jannie, wij zijn ook gek of Frieze of Hollandse namen, heb je nog leuke tips? Misschien beetje vroeg, ben nog geen eens zwanger, maar hier denkt iedereen toch al overna, lijkt mij. Toch ...