MiniM, wat jammer maar ik denk dat het echt nog wel een beetje vroeg is. Er is dus zeker nog hoop, dinsdag is een mooie dag idd voor nog een test Ik ben vandaag ontzettend moe en heb nog steeds af en toe steekjes aan de linkerkant...verder weinig nieuws. Nog maar ff aan de klus, mocht ik toch nu mn eisprong hebben ipv van vorige week zoals ik dacht te voelen..
Hoiii ladies, Nou carnavallen zit er weer op. Moest tussendoor ook nog gewoon werken, dus ben nu aardig brak. Had wel weer lekker veel om te lezen... Nog steeds niet ongesteld. Heb gisteren nog eens de huisarts gebeld over uitslag van de bloedtest. Eindelijk namen ze op, tjonge jonge! Nou negatief dus zoals ik had verwacht. Had nu wel een andere vrouwelijke huisarts aan de telefoon. Ze stelde uit zichzelf allerlei vragen. Vroeg ook wat ik had afgesproken met de andere huisarts. Heb aangegeven dat ik het zelf nog een maand wil geven. Dat vond zij wel reëel en ze zei dat ze dan zouden verwijzen naar gynaecoloog. Ga ik dus mooi volgende keer met haar een afspraak maken, mocht het nodig zijn. Tot nu toe kon ik het aardig van me afzetten, ook vanwege carnaval enzo en andere dingen... Maar nu belde mijn broer mij vanmorgen dat ie vanavond langs komt omdat hij een heeeeeel belangrijk nieuwtje heeft!!! Ik denk dus meteen dat ze zwanger zijn . Kan ook misschien wat anders zijn Hun zijn nog bezig met studie en hun opleiding duurt nog wel een paar jaar. Hun zeiden beiden ook altijd dat het nog wel een tijdje duurt en wij dus zeer waarschijnlijk eerder zouden zijn. Ik zou super blij zijn voor ze echt waar! En het super leuk vinden om tante te worden. En het is zeker geen wedstrijd. Tegelijkertijd heb ik nu ook een beetje een rot gevoel... Kan het niet zo goed uitleggen. Voelde me al sinds gisteravond rot en emotioneel. Kan om alles janken! En nu voel ik me helemaal rot door het nieuws wat misschien gaat komen, waardoor ik mezelf ff haat. Ik ben ineens zo negatief en emotioneel. Normaal ben ik juist nuchter, positief en vrolijk. Mijn vriend en ik hebben al zoveel nare dingen meegemaakt de laatste jaren... Ik zou willen dat er bij ons een keer iets normaal en makkelijk ging. Ik mag dat eigenlijk niet zeggen, want ik weet ook dat inderdaad de meeste (gezonde) stellen er een half jaar tot een jaar over doen om zwanger te worden. Daar had ik me ook wel op ingesteld, maar het word me allemaal gewoon ff te veel. Want wat is gezond...??? IK niet denk ik dan... Ik heb al jaren darmklachten, scheve wervels, hartkloppingen. Zit mezelf gewoon gek te maken. Sorry hoor voor mijn geklaag... Voel me zo´n egoist nu, sorry. Nu tranen drogen en weer verder. Dan denk ik weer ff aan mensen die het slechter hebben, een kindje verloren hebben of al weten dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Ik heb geen recht tot klagen... Fijn dat ik het hier ff kwijt kon. Ik ben zo blij met jullie!!! en ik ken jullie niet eens.
@ Nino, iedereen heeft dat af en toe wel eens. Alles is te veel en komt op je af. Helemaal niks mis mee.. Schrijf het lekker van je af hier, kan me heel goed voorstellen dat je het even zat ben!! Ook al kennen we elkaar niet, we hebben allemaal hetzelfde doel. En dat is toch super om met elkaar te delen, de leuke en minder leuke dingen. Dus nu voor jou een dikke knuffel en morgen gaat het vast weer stuk beter!!!!
@Nino: je bent helemaal geen egoïst! Je kunt hier alles neerzetten! En ik denk dat ik ook hetzelfde zou denken als ik die mededeling kreeg van min broertje. Ik hoop voor je dat het 'meevalt'. Succes! Hier sinds vandaag echt ongie, dus ben blij dat ik niet getest heb. Had gisteravond al wat bruin bloedverlies, dus ging er ook vanuit dat het vandaag zou doorbreken en dat is ook gebeurd...Op naar de volgende ronde!
@Nino Is helemaal niet egoistisch. En er zijn natuurlijk nog genoeg andere belangrijke medelingen. (trouwen? nieuw huis kopen?) En misschien is het juist wel omdat we elkaar niet kennen het makkelijker is om van je af te schrijven. Sterkte! Hier sinds gisterenavond buikkramp en rugpijn. Doet echt zeer. Weet meteen waarom ik toen met de pil begonnen ben. Maar nog geen bloed te zien.. Dat verwacht ik eigenlijk morgen, uiterlijk zondag. Dus we wachten maar weer eens voor de verandering.
Eej Nino., Heel herkenbaar hoor., Snap dat je helemaal van slag bent en helemaal als iemand je iets belangrijks gaat vertellen, maar het komt wel goed. Ben ook wel benieuwd wat je broer wilt vertellen eigenlijk. Misschien gaan ze wel trouwen., of zijn ze dat al? Jammer Dutch Diva, maar nu kan je wel weer verder naar de volgende ronde. Fijn weekend allemaal..,
Wat zouden jullie doen, volgens banner kan ik vandaag testen. Maar die berust op me lf van vorige maand, die was toen maar 9 dagen. Ik heb nog steeds buikpijn en steken. Al bijna 2 weken nu. Heb namelijk niet het gevoel (al weet ik niet hoe het wel) voelt dat ik zwanger ben. Nou ja, ik weet het niet.... Vorige week maandag en dinsdag had ik positieve ovutest, voor de zekerheid toch maar even wachten misschien, het is namelijk of vanavond of pas maandagavond. Manlief gaat morgenochtend voor weekendje naar Geneve, lekker auto's kijken ... En wil wel samen met hem test doen...
Ik denk dat ik zou wachten tot hij terug is wen., Dan weet je het tenminste zeker., anders is hij misschien nega en denk je ja maar ik ben misschien te vroeg., Maar je moet doen waar jullie je goed bij voelen.., Ben benieuwd!
Ik twijfelde ook heel erg om te testen. Mijn gevoel zei ja, mn verstand nee, maar toch gedaan. Ondanks de negatieve uitslag ben ik blij dat ik getest heb... Kan het nu wat meer los laten. Reken binnen nu en 3 dagen op mn ongi, zo niet dan test ik dinsdag nog een keer. Niemand kan dit voor jou beslissen Wen, doe wat je zelf wil (en je mannetje) Heb je vroege testen in huis? Dan zou t morgen nog kunnen?
Nino schrijf het van je af hier en je kan er weer tegen aan. Fijn dat er zo'n plek is, hè meiden? Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik vraag me wel af wat het nieuws is. Wen na het weekend heb je gelijk meer zekerheid over de uitslag. Als je het kan, dan wachten en anders gewoon doen.
@nino, dikke knuf voor jou... schrijf het lekker van je af meis... @????? huisje kopen... ohhhhh... leuk.... wij hebben ook koop, maar kunnen, doordat mijn salaris is weggevallen geen ander huis kopen (of moeten goedkoper gaan wonen) @wen, ik zou wachten tot hij terug is... al lijkt me dat enorm moeilijk.. ik kan nooit wachten.. maar goed.. had ook elke keer wel reden tot testen door kwaaltjes.. @hier.. nog steeds misselijk, weer last van hoofdpijn en af en toe brandend maagzuur... weet het niet meer... kan zomaar zo zijn.. maar kan ook een griepje zijn.. ga op zijn vroegst donderdag testen (10 dagen na ei) vanochtend lekker niets.. vanmiddag naar mijn dinnetje.. gaan we lekker uit eten met hun en de kids.....
Lekker uit eten gezellig hoor., wij zouden vanavond gaan Bowlen maar helaas mijn zwager en schoonzus zijn verhinderd dus volgende week als het goed is. MiniM: Succes met wachten.., erg zwaar vooral als die laatste dagen in je weekend vallen, maar goed van je dat je wilt wachten hoor!
Tja, ik wacht rustig af Heb sinds vannacht erge krampen, dus verwacht mn ongi snel... Vandaag oppassen op mn neefjes, heerlijk met die 2 mannekes! Laatst vroeg de oudste (6jr): als jullie ooit een baby krijgen he, ben ik dan al 18? nou das niet te hopen he hahha... Maar dat wilde hij graag, mocht hij oppassen
Hahaha, geweldig he die opmerkingen van die kleintjes! Héérlijk. Mijn beste vriendin heeft ook twee kids en ze wil heel graag dat wij ook een kindje krijgen, kunnen we leuk dingen met de kids samen doen enzo (doen we nu ook al maar toch) en ik was met haar zoontje (5jr) aan het stoeien en hij stompte in mijn buik, werd ze kwaad op hem omdat hij NOOIT in mijn buik mocht stompen want misschien zit er wel een baby in, dus nu zegt ie het steeds., hahaha., heb je al een baby in je buik gestopt? Nou als dat zomaar is zou kunnen leek me wel wat, FLOEP en ik ben zwanger, maar helaas we moeten iets meer geduld hebben als die kids denken. Heerlijke dingen zijn dat, die opmerkingen.
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 16 maart - Juultje (+/- 34 dagen, ronde 2, 26 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) Daar is ie weer!!
Nino, ben ook wel benieuwd naar het nieuws van je broer?! Misschien is het wel iets anders, maar het zou natuurlijk goed kunnen dat ze in verwachting zijn. Begrijp je gevoel en waarom je je schuldig voelt, maar je bent ook maar een mens, of beter gezegd een vrouw met een grote kinderwens. Goed dat de huisarts (assistente) je zo serieus neemt, met de een heb je meer een klik dan met de ander. Vind het een goede beslissing om het nog even een maandje af te wachten en om dan naar de gynaecoloog te gaan. Op welke dag van je cyclus zit je nu inmiddels? Dutchdiva, jammer!! Maar op weer naar de volgende ronde meid! Wen en MiniM ik ben reuze benieuwd naar jullie testen komende dagen!
ik ben er vanaf gevallen zo ff me eropnieuw opzetten) 10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 12 maart - Kylie1986 (+/- 25 dagen, ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 16 maart - Juultje (+/- 34 dagen, ronde 2, 26 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 Maart - Jannie1980 (27dagen, ronde1 na MK, 3e kindje, 30 jr) 26 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)