We wachten het idd af tot na het weekend, voel me wel raar. Voelt wel of er ieder moment een ongi aan kan komen. Nog steeds krampen, en zo borrelgevoel (lekker duidelijk he ) van onder. Ben wel wat misselijk vanmorgen, maar denk dat dat eerder is van de iets te grote punt appeltaart vanmorgen hier op de zaak op me nuchtere maag.... Als er van het weekend niks doorbreekt doen we maandagavond als die terug is een testje. Zal lang weekend worden, zonder vent en iedere keer een spannend wc bezoek.... Ik heb de digitale van clearblue in huis. Meiden fijn weekend!!!!
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 16 maart - Juultje (+/- 34 dagen, ronde 2, 26 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) Vandaag op m'n NOD vanmiddag een licht positieve test gehad!!!!
Wauw Kylie gefeliciteerd!! Wen spannend hor met al die kwaaltjes, duim voor je dat het geen ongi is! Mooie test die digitale, ben benieuwd!
Jaa tante Kirsten ook gefeliciteerd hoor! Super leuk! Ga je nog een test doen binnekort kylie, om te zien of tie al duidelijker wordt?
Oke nou dan verwacht ik morgen heeeel brutaal toch ook wel een foto hier hor!! Ik geloof dat dat geluk brengt voor de hopende meiden hier
Goedemorgen! De Z&K dipstick kreeg ik niet op de foto, maar heb toch een CB gedaan.. Bekijk bijlage 136944
Ohhhh wat een mooie testtt!!! Nog een keer gefeliciteerd!!! Hoop dat wij met zn alle snel mogen volgen!! Ik wil oook! haha
Ja dat zei ik ook al.,! Nu wil ik het nog meer als dat ik het al wou!! Hihi.., Geduld is een schone zaak zeggen ze dan he..,
Wauw kylie! Super! Nogmaals gefeliciteerd! Hier nog geen ongi, wel al een paar dagen krampen, dus ben er bang voor... Als mn cylus weer gelijk zo zijn (wat ik wel verwacht, gebruik nl ovu tetjes) dan zou morgen mn nod zijn... We zullen zien, maar ik duim toch nog even door!
kylie gefeliciteerd meis... tante kirsten ook gefeli... dat we allemaal maar snel mogen volgen... dit smaakt naar meer.. hier geen pijl op mijn lijf te trekken.. soms denk ik.. ja, ik voel me zwanger en een ander moment voel ik me totaal niet zwanger... kortom... minimaal tot donderdag wachten.. eerder testen heeft geen zin.. mag officieel pas maandag testen...
Jeetje wat een spannende testperiode voor een hoop hier! Het eerste roze zit er deze maand al in dus misscien brengt het geluk!
Kylie gefeliciteerd!!! Tante Kirsten jij ook gefeliciteerd! MiniM ik duim met je mee. Wen nog maar 1 dagje, hou vol..... Fleurop als je de foto wilt plaatsten dan zou ik dat erg leuk vinden! Jannie ik herken het. Ik had afgelopen week allerlei kwaaltjes en zo. En nu alleen een moeilijke stoelgang en daardoor ook een opgeblazen gevoel. Geen zere tepels meer en geen steekjes in mijn buik. Ik moet nog wel 6 dagen, maar het zal er wel niet in zitten, sip sip.