Klinkt heel normaal, je baarmoeder groeit en daar kun je iets last van krijgen. Wel fijn dat je niet te veel kwaaltjes hebt! Ohhh die loopt heel mooi op!!
Ja dat dacht ik al, had natuurlijk al wat gegoogled haha. Maar stiekem ben ik toch altijd een beetje bang, Zal ook wel normaal zijn..
Dat is inderdaad beter dan wachten haha Oh ja spannend hoor!! Heb je zelf al bedacht wanneer je gaat testen??
Je hebt nog een paar dagen tot nod toch? Je lichaam kan je zo voor de gek houden he.. Even afwachten nog, hopelijk blijft de echte menstruatie uit
Ik zeg nu gewoon heel stoer dat ik ga wachten tot zaterdag Ik moet de komende 4 dagen werken, dus dat helpt hopelijk tegen de testdrang
Hoi hoi, lijkt me leuk om mee te kletsen met jullie. Ik ben 27 en bijna 2 jaar getrouwd met mijn man, totaal zijn we 8 jaar samen. Graag willen wij onze kinderwens in vervulling laten gaan van ons 1e kindje.
Nee maar alles wat ik voelde is weg, mijn temperatuur zakte vanmorgen dus ga vandaag of morgen ongesteld worden
Ik heb een vraagje.. zaterdag wat licht bruin bloedverlies en zondag overdag niks, 's avonds weer wat licht bloedverlies en maandag is mijn menstruatie echt begonnen. Ik hou dit bij in de kalander app, maar zou ik dan aan moeten geven dat vanaf zaterdag mijn menstruatie begonnen is of gewoon maandag? Dat heb ik namelijk nu gedaan i.v.m. bijhouden van mijn eisprong. Begin januari mijn eisprong gehad en had in roze afscheiding 5 dagen na die tijd dus ik denk de innesteling bloeding? Nu dus ongesteld geworden.. toch wel een klein baal momentje nu je er wel veel bewuster mee bezig bent.
Hoe gaat het hier meiden? Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden.. De symptomen zagen er zo goed uit.. Weten we dat ook weer dat dat niks zegt. Op naar ronde 3....