Aah jammer Mina86! Ik voelde idd ook van alles terwijl het niet zo was.. Hier gaan we nu weer de vruchtbare dagen in! Fingers crossed!
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 IUI Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Mina86 - 20 januari Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 17 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Maantje1989 Humbly89 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Mina86 - 20 januari Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Maantje1989 Humbly89 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Maantje1989 Humbly89 Mina86 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Maantje1989 Humbly89 Mina86 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dat zou ik idd ook doen. Hier verwacht ik morgen of woensdag mijn eisprong. Hoop dat hij goed benut wordt!
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Maantje1989 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Humbly89 Mina86 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hey dames! Hoe is het hier?? Gisteren mijn eisprong gehad, gisteravond nog gezellig gemaakt, alleen na die tijd bloedde ik wat en nu vandaag weer.. het is niet veel maar wel rood bloed.... ik lees van alles op internet over een ovulatie bloeding... moet ik me zorgen maken?
Meiden, ik heb het zo vreselijk koud, wel wat verhoging, mega verkouden, duizelig, een contacte volle blaas en meega veel honger. Waar ik normaal door de week heen wat gram af val kom ik nu juist wat aan. Verder normaal altijd pijnlijke borsten voor mijn nod , nu 6 dagen voor mij nod nogsteeds nergens last van. Iemand die dit herkent?
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Maantje1989 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Mina86 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik voelde vorige maand echt van alles en helaas bleek het niets te zijn in mijn geval. Ik ga voor je duimen dat het positief is!
Groepsleden Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Ikwilzwangerworden - 29 jaar - 1e kindje Kooikermila- 27 jaar- 1e kindje - ronde 2 Mina86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anoukskie - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 wonderbaby1 - 33 jaar - 4e kindje Shab - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 NOD Januari: Ikwilzwangerworden - 18/19 januari?(geen idee ivm late eisprong. Nog geen piek gevonden nu) Kooikermila - rond 11 januari (cyclussen nog niet helemaal regelmatig) Anoukskie - onbekend (net met de pil gestopt, onregelmatig) Februari: Maantje1989 - vermoedelijk 7 februari Humbly89 - 18 februari Mina86 - 16 februari Sharb - 13 februari Afspraken Wonderbaby1 - 17 januari intake refertilisatie man Kooikermila - 6 februari, eerste echo Wachtbankje Anoukskie Maantje1989 Humbly89 Zwanger Kooikermila (20-9-23 voor nu de uitgerekende datum) Ongesteld Mina86 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.